شبکه اجتماعی لینکدین

شبکه اجتماعی لینکدین

لینکدین (LinkedIn) یک شبکه ی اجتماعی است و بیش تر حالت تجاری دارد . شبکه اجتماعی لینکدین در سال ۲۰۰۲ ایجاد و پی ریزی شد و سپس در ۲۰۰۳ مشغول به فعالیت شد .

استفاده کنند گان و بازدیدکنندگان این شبکه در ۲۰۰۶ به سرعت افزایش یافت و از مرز ۲۰ میلیون نفر نیز رد شد . طبق گزارشات مختلف به وسیله ی بخش تحقیقات بازار لینکدین در سال ۲۰۱۳ کاربران لینکدین در ۲۰۰ کشور مختلف در سراسر جهان به ۲۵۹ میلیون نفر رسید.

این اعداد و ارقام نشان می دهد که این طراحی وب سایت پر طرفدار بوده و در تمام دنیا کم و بیش استفاده می شود علاوه بر این شبکه ی اجتماعی لینکدین در بیشتر از ۲۰ زبان زنده ی موجود در دنیا در دسترس کاربران خود است .

لینکدین یکی از شبکه های اجتماعی حرفه ای در دنیای بزرگ اینترنت به شمار می اید ، هدف اصلی پیدایش این شبکه اجتماعی حرفه‌ای هدفی بسیار ساده می باشد : متصل کردن حرفه ‌ای‌ های دنیا به هم که منظور اصلی در این کار افزایش یافتن کارایی است و موفقیت حرفه ای ها .

مدیریت کنونی لینکدین با جف وینر می باشد که وی قبلا از مدیر های اجرایی در یاهو بوده‌ و آن جا به فعالیت مشغول بوده است . قبلا بیشترین کاربران در لینکد‌ین از ساکنان آمریکا و بعد هندوستان بوده اند .

با عضویت و فعالیت داشتن در شبکه اجتماعی لینکدین و انجام دادن بازاریابی اینترنتی از طریق آن کاربران می‌توانند به جدید ترین خبر ها و داده و اطلاعات ، افراد حرفه ای ، ‌انواع مشاغل دست یابند و با آن ها همکاری کرده و از دیدگاه‌های مختلف با خبر شوند و در نهایت از تاثیر آن ها بر روی ارتقا حرفه خود استفاده نمایند.

از خصوصیت ها و هدف های شبکه اجتماعی لینکدین این می باشد که به اعضای خود امکان دسترسی داشتن به یک لیست مشخص از تماس با افرادی را می دهد و در اختیارشان می گذارد که افراد با آنان آشنا بوده و در شبکه با هم ارتباطات یا Connections دارند .

اعضای لینکدین قادر می باشند تا از هر شخصی دعوت کنند تا به لیست آن ها اضافه شود ، اما در عوض اگر دعوت شونده از گزینه ی "او را نمی‌شناسم" و یا گزینه ی "هرزنامه" استفاده نماید در حقیقت علیه کاربر مذکور اقدام کرده و با بالا رفتن تعداد زیادی پاسخ از این قبیل کاربر با خطر بسته شدن حساب‌ کاربریش رو به رو می شود .

 

 

از لینکدین (LinkedIn) به نام پاتوق مهندسان و کارشناس ها یادی می شود.

تمرکز اصلی طراحی سایت شبکه اجتماعی لینکدین بر ارتباطات موثر در تجارت و کار تخصصی افراد می باشد این بدان معنا است که شبکه ی اجتماعی لینکدین برای حرفه ای های سراسر جهان جایگاهی به خصوص است که در این مکان با یکدیگر ملاقات داشته باشند و از تخصص های هم استفاده نمایند .

اما تصور برخی از افراد این می باشد که شاید شبکه ی لینکدین تنها برای معرفی کردن نیروهای زبده است .

سازمان ها و شرکت های مختلف و بزرگ و شناخته شده در دنیای تجارت اگر از شبکه اجتماعی لینکدین به درستی استفاده نمایند و کاربرد آن را به خوبی متوجه شوند ، قادر خواهند بود علاوه بر جذب کردن نیروهای قوی و حرفه ای از شبکه اجتماعی لینکدین برای رونق دادن به تجارت و کسب و کار خود استفاده کنند و از این طریق کسب سود فراوان نمایند .

با کمک لینکدین می توان تعامل بیش تری را با مشتری ها برقرار کرد و با آن ها به رد و بدل کردن اطلاعات پرداخت و در آخر نیز میزان فروش شرکت را افزایش داد و تمام این موارد از ویژگی ها و مزایای استفاده ی درست از لینکدین می باشد .

نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.