عوامل تاثیر گذار بر سئو

عوامل تاثیر گذار بر سئو

سئو ی وب سایت برای تمام سایت داران مهم و با اهمیت است و تقریبا تمام ان ها به دنبال راهی هستند تا از طریق عمل به آن سئوی سایت خود را بالا ببرند و در نهایت فروش و مشتریان خود را افزایش دهند .

برخی از مهم ترین عوامل می باشند که در بالا بردن و افزایش سئو بسیار موثر و کاربردی می باشند و بهتر است که روش استفاده از ان ها را یاد بگیریم ، این عوامل مطمئنا برای موتور های جستجو با اهمیت هستند که در این مقاله ما به برخی از این ها اشاره ای خواهیم داشت :
۱– یکی از عوامل به مدت زمان باقی ماندن کاربر در وب سایت بر می گردد یعنی این که بیننده چقدر در وب سایت شما می ماند و به چندین صفحه از وب سایت شما سر می زند .
۲ - این که بیننده و کاربر بعد از بازدید از صفحات مختلف سایت شما چه تعداد کلیک های موثر خواهد داشت .  
۳ - تعداد لینک های اساسی و موثر شما در متون مختلفی از وب سایت زیرا لینک بسیار موثر و مفید می باشد .   
۴ - میزان اشتراک گذاری مطالب و متون مختلف در انواع مختلف شبکه های اجتماعی رایج ( فیس بوک و گوگل پلاس و توییتر و غیره ) که باعث افزایش ترافیک در وب سایت شما می گردد .
۵ - برند سازی کنید و از این طریق کسب و کار و تجارت تان را به کمک اینترنت   گسترش دهید و به همه بشناسانید .
در درجه ی اول باید سعی نمایید تا یک سایت کامل و خوب داشته باشید و کارهای مربوط به  طراحی وب سایت و گرافیک سایت را کامل انجام دهید تا به کمک ان بتوانید مخاطب های بیش تری را جذب نمایید و تعداد مخاطبین بیش تری را در وب سایت خود نگاه دارید .

از جهت سایت گوگل وبهینه سازی و سئو نیز این کار برای وب سایت شما خوب و مفید می باشد زیرا در این صورت کاربر ها خیلی سریع وبسایت شما را نمی بندد و به سراغ رقیب نرفته و وقت خود را در سایت شما می گذرانند .

بهینه سازی و سئو سایت

داشتن یک وب سایت خوب می تواند کمک بزرگی به شما کند و به پایگاه محکمی برای تان تبدیل گردد به شرطی که اصول سئو رعایت شود.
هر چقدر که تعداد بازدید ها از وب سایت تان بالا تر رود در نتیجه ورودی های سایت تان نیز بالاتر رفته و بیشتر می شود و از نظر سایت گوگل نیز وب سایت شما محبوب و خوب به حساب می اید و می تواند تعداد بیش تری از کاربران را جذب نماید و در نتیجه رتبه ی وب سایت تغییر می کند و به صورت مثبتی افزایش رتبه پیدا می کند و شما می توانید تغییرات مثبت را با چشم خود ببینید .

تلاش و سعی کنید همواره در متن های به کار رفته ی خود و نوشته هایتان از لینک هم استفاده کنید و بعد ان ها را در وبسایت بگذارید و پیج ها و صفحه های مربوطه را به هم لینک نمایید تا کاربر و بیننده به اسانی به صفحه های بعدی رفته و در بین صفحات وب سایت رفت وامد نماید و از مطالب مختلف و وابسته به هم استفاده نماید و زمان بیشتری را در وب سایت بماند که تمام این موارد در اخر به نفع شما می باشد و سئوی شما را افزایش خواهد داد .
مسئله ی دیگری که در این جا مطرح خواهد شد بر می گردد به مبحث شبکه های اجتماعی ، در حقیقت یکی دیگر از کار هایی که به افزایش ترافیک وبسایت و افزایش بازدید تان کمک می کند رسانه های اجتماعی می باشد .

شما می توانید از رسانه های اجتماعی استفاده نمایید و مطالب مفید و جالب خود را در آن شبکه ها قرار داده و با دوستان تان به اشتراک بگذارید تا ان ها نیز از مطالب استفاده کنند و در صورت تمایل مطالب را پخش نمایند به این ترتیب شبکه های اجتماعی مختلف نیز برای شما ورودی می اورد و بر تعداد بازدید کنندگان شما می افزاید .در شبکه های اجتماعی متفاوتی برای خود صفحه درست نمایید .
از محبوب ترین و با اهمیت ترین شبکه های اجتماعی می توان به فیس بوک و گوگل پلاس و اینستاگرام و موارد دیگر اشاره ای داشت که می تواند در جلو بردن اهداف شما بسیار مفید واقع گردد .

شما خیلی راحت می توانید به کمک رسانه های اجتماعی به بازاریابی اینترنتی بپردازید و خدمات و محصولات خود را از این طریق به فروش برسانید و به سود دهی برسید .

بنابراین رسانه های اجتماعی در گسترش و شناساندن کار و تجارت تان مفید هستند پس ساده از کنار ان ها نگدرید و به سئو ان ها اهمیت دهید.
عوامل گوناگون و مختلفی در رنکینگ سایت گوگل و سئو هست که برای موتور جستجوگر گوگل مهم و با اهمیت است و شما می توانید این عوامل  را به یاد داشته باشید و ان ها را به کار ببرید :
انجام رتبه بندي در داخل پیج های مختلف و صفحه ها و عوامل موثر بر آن ها و تاثیرش بر سئو.
عوامل مختلفی که بر روی رتبه بندي های خارجی صفحه ی وب سایت تان تاثیر گذار است .
تعداد تخلف ‌های صورت گرفته در وب سایت اپلود شده .


عامل های بلوكه نمودن

سعی کنید که طراحی وب سایت را بر اساس سئو بیس انجام دهید و تمامی نکات مربوط به  سئوی سایت و بهینه سازی وب سایت را رعایت نمایید و سعی کنید تا جایی که ممکن است تمامی عوامل را در کنار هم داشته باشید تا به نتیجه ی مورد نظر خود دست یابید . رعایت نمودن این مسائل در کنار هم باعث می شود تا در نهایت یک وب سایت موفق و کاربر پسند داشته باشید و با کمک گرفتن از ان محبوبیت تان را در موتور های جستجو افزایش دهید و در نهایت امر در کار و تجارت تان موفق شوید  .

برای مطالب و متون به کار گرفته شده ی خود از بهترین و مناسب ترین عناوین در سایت استفاده کنید و در صورت نیاز در پایان نوشته های تان از تمامی کلمات کلیدی مهم و با اهمیت و همچنین از تگ ها استفاده نمایید و کلمه های کلیدی را به شکل برچسب به کار ببرید تا سئو رعایت شود.
تا جایی که امکان دارد  از فایل های سنگین مانند :فلش و یا هر مورد دیگری که لود شدن صفحه سایت را کند می کند استفاده نکنید و ان ها را کنار بگذارید ، زیرا کند شدن صورت لود صفحه اصلا به نفع تان نیست و به سئو شما ضربه می زند.
به اندازه ی کافی از کلمات کلیدی در متن های خود استفاده کرده و سعی نکنید که تمام نوشته و متن را از ان ها پر کنید بلکه از هر مورد در جای خود و به اندازه ی کافی استفاده کنید تا ضرری به سئو سایت شما وارد نشود .

       
نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.