بک لینک:اثرات مثبت و منفی

بک لینک:اثرات مثبت و منفی

بک لینک:اثرات مثبت و منفی بک لینک موضوعی نیست که به سادگی در مورد زوایای مختلف آن نظر داد، بلکه نیازمند بررسی و بحث و گفتگو در باره آن است، همان طور که می دانید بک لینک ها به پیوندهایی گفته می شود که از سایت های دیگر پیوندی به سایت مورد نظر زده می شود، به بیانی دیگر لینک هایی است که از دیگر سایت ها می توان به سایت موردنظر متصل شد، در مورد اثرات مثبت و منفی بک لینک بر خلاف تصور بیشتر افراد که فکر می کنند بک لینک ها فقط تاثیر مثبت دارند باید گفت بک لینک ها در مورد بالابردن رتبه و تاثیر در سئو و بهینه سازی سایت سه حالت تاثیرگذاری می کنند و این سه حالت عبارت است از مثبت، بی تاثیر و منفی.

اثرات مثبت و منفی بک لینک بر سئو سایت و بهینه سازی سایت

در مورد اثرات مثبت و منفی بک لینک باید گفت یک بک لینک باید از چند مولفه برخوردار باشد تا جزو بک لینک های مثبت و نه منفی تلقی شود، همیشه از سایت هایی بک لینک بگیرید که دارای رنک و اعتبار بالایی در نزد موتورهای جستجوگر هستند و توجه به این موضوع ضروری است که نباید تعداد لینک های خروجی سایتی که از آن لینک گرفته می شود بالا باشد، چرا که تعداد لینک های خروجی زیادی می تواند اعتیار لینک ها را کم کرده و حتی سایت را به عنوان اسپمر معرفی کند.

 

بک لینک

بک لینک:اثرات مثبت و منفی ، برخی می پرسند منظور دقیق از بک لینک چیست ؟

کم و بیش با بک لینک اشنایی داریم و می دانیم که بک لینک پیوند هایی خارج از طراحی سایت ما می باشد که در واقع به وب سایت پیوند داده شده است و در این صورت ان وب سایت ها کار تبلیغ را برای ما انجام می دهند . استفاده از بک لینک های مناسب برای وب سایت ما مفید می باشد .البته این نکته را ذکر کنیم که واژه بک لینک با مفهوم تبلیغات متنی بسیار متفاوت است و نباید ان ها را یکی بدانیم.

اگر از سایتی که از نظر گوگل اسپم محسوب می شود بک لینک بگیرید تاثیر منفی بر روی سایت مقصد خواهد داشت و معمولا این موضوع تاثیر منفی بک لینک محسوب می شود که باید کاربران به آن توجه ویژه ای داشته باشند. در مورد تعداد کلمات که در بک لینک در نظر می گیرید به این موضوع توجه داشته باشید که نباید بیش از حد معمول تکرار شود وگرنه این مورد نیز جزو تاثیرات منفی بک لینک محسوب می شود. از تاثیرات منفی دیگر بک لینک نادرست این است که در صورتی که تعداد لینک های گرفته شده در رابطه با تولید محتوا کم باشد نتیجه منفی خواهد بود.

دیگر فرصت این را نداریم که بخواهیم به کمیت و تعداد لینک ها فکر کنیم و الان زمان ان است که به کیفیت بک‌ لینک‌ها فکر کرده و آن ها را مد نظر بگیریم . یک بک لینک خوب می تواند تاثیر مثبت فراوانی بر روی طراحی سایت ما بگذارد و آن را قوی تر سازد .اثرات مثبت بک لینک ممکن است در اثر بی توجهی به اثرات منفی تبدیل گردد و به ضرر وب سایت شما شود .

هرچه کیفیت بک لینک بهتر باشد از آن طرف تاثیر آن بر روی رتبه سایت بیش تر است و رتبه را بالاتر می‌رود. در انتخاب لینک ها دقت کنید و لینک های خوب انتخاب کنید تا رتبه‌ ای را کسب کنید که دیگر طراحی سایت‌ها نتوانند آن را با هزاران بک لینک کسب کنند و سایت شما از بقیه سایت های رقیب جلوتر قرار بگیرد .

در برخی موارد از سایت هایی با پیج رنگ بالا بک لینک خریداری می شود ولی باید به این موضوع توجه شود که گوگل متوجه پولی بودن لینک های خریداری شده می شود، گوگل صراحتا اعلام کرده که خرید بک لینک بر خلاف سیاست های این سایت بوده و تخلف محسوب می شود،  اگر به دنبال کسب جایگاه بهتری در نتایج گوگل هستید باید با پشتکار و برنامه ریزی برای مدت طولانی طراحی سایت خود را تقویت کنید.

بک لینک:اثرات مثبت و منفی بک لینک بسیار زیاد است و شامل موضوعات مختلفی می شود؛ البته بهتر است قبل از بک لینک دادن نکات و اصول مربوط به بک لینک را موردمطالعه قرار دهید، بک لینک مانند یک نشان اعتبار عمل می کند به طور کلی با خرید هر محصول خوب خدمات خوبی نیز دریافت می شود بنابراین در مورد بک لینک نیز اینطور است هر چقدر بتوانید از سایت های معتبر بک لینک بگیرید مطمئنا می توانید موفق تر عمل کنید.

 

       
نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.