سئو سایت بیتوته

سئو سایت بیتوته

سئو سایت بیتوته

با بررسی سئو سایت بیتوته می توان با اعمال موارد سایت موردنظر را به سئو سایت مطلوبی رساند. همانطور که می دانید بیتوته یک طراحی سایت خبری پربازدید محسوب می شود البته در طبقه بندی می توان جزو طراحی سایت های خبری و سرگرمی نیز انرا قرار داد. به دلیل اینکه مطالب و اطلاعات خوبی در زمینه های مختلف در اختیار افراد مختلف قرار می دهند (سئو سایت و بهینه سازی سایت بصورت کامل)و البته بروزرسانی آن نیز مستمر انجام می گیرد می توان به این موضوع دست یافت که جزو سایت هایی محسوب می شود که دارای مخاطب ثابت است، از طرفی طراحی سایت بیتوته از گرافیک و چیدمان بسیار هنرمندانه ای برخوردار است که بر اساس نیازهای مخاطب طراحی شده است، به طوری که اطلاعات به سرعت و راحتی در دسترس افراد قرار می گیرد.

در مورد سئو وبسایت بیتوته باید گفت از تکنیک هایی در سئو سایت استفاده شده که طراحی سایت های دیگر از آن بی بهره هستند البته ضمن اینکه محتوای سایت نیز بسیار هدفمند است و به واسطه کلمات کلیدی درستی که در سئو سایت استفاده شده بازدید قابل توجهی را به سمت خود جذب کرده است.

طراحی سایت بیتوته به دلیل اینکه در همان مراحل اولیه طراحی بهینه سازی سورس و تولید محتوا را به درستی انجام داده است، توانسته به تمام انتظارات گوگل به درستی پاسخ دهد (سئو سایت خوب)و به همین دلیل اعتماد گوگل را توانسته به خود جلب کند. همچنین این سایت با تولید محتوای سئو شده، استفاده از عبارت های مهم در تگ description، بهینه سایت سایت بیتوته بر اساس الگوریتم ها، ساخت بک لینک های متنوع بر اساس ساختارهای گوناگون توانسته به یک سایت مطرح تبدیل شود.

 

سئو وب سایت

 

در مورد کدنویسی باید گفت دارای قالب مناسبی است. در این طراحی سایت تکنیک های مربوط به جاوا و اسکریپت به درستی رعایت شده است؛ اما از اجاکس در آن خبری نیست البته طبق اظهار نظر کارشناسان نیازی نیز به بودن آن احساس نمی شده است.

پیج رنکینک طراحی سایت بیتوته 3 است البته رتبه الکسا آن در ایران 18 و در جهان 1155 است که البته جزو طراحی سایت های خوب محسوب می شوند.

طراحی سایت بیتوته با بررسی هایی که از سوی کارشناسان انجام شده در حد خوبی ارزیابی شده است و البته بدست آوردن این رتبه خوب در گرو استفاده از مطالب به روز و مفید می باشد.

البته ضعف هایی نیز در این سئو سایت دیده می شود از منابع یکدست بیشتر استفاده می کنند که البته این موضوع بر اساس الگوریتم های جدید گوگل سنخیتی ندارد. این موضوع و عدم استقبال از تغییر سورس باعث شده کابران سایت بیتوته از قالب همیشگی آن دلزاده شده اند. البته اگر در سایت بخشی برای درج نظرات کاربران در نظر می گرفتند پست هایشان هم بروز می شد و هم اعتماد آنها به بهترین شکل ممکن جلب می شد. با این حال سایت بیتوته به واسطه مطالب جذابی که برای بخش بزرگی از جامعه یعنی بانوان منتشر می کند همیشه جذابیت خاصی داشته است و به همین دلیل برای همه افراد سایتی کاملا شناخته شده است. البته این موضوع را نیز از یاد برد بهینه سازی سئو سایت بیتوته توسط افراد ماهر پیاده سازی انجام می شود.

       
نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.