سئو سازی

سئو سازی

سئو چیست؟

گوگل به حدی توسعه و گسترش یافته که استفاده کردن از اینترنت بدون گوگل تقریبا غیر ممکن است . اکثرا برای پیدا کردن مطالب و نیازمندی های خود در اینترنت از موتور جستجوی گوگل استفاده میکنند پس محبوبیت گوگل در میان افراد بسیار زیاد است و خیلی از این افراد گوگل را homepage خود قرار داده اند که در تمام جستجوهای مورد نیاز خود از آن استفاده کنند.

کاربران تنها برای جستجو کردن از گوگل استفاده نمیکنند بلکه محبوبیت گوگل بخاطر امکانات دیگر از جمله سایت خوان، گوگل پلاس ، Google Earth ، gmail و گوگل مپ هم است .

در ایران نیز وب مسترها بیشترین توجه خود را به گوگل داشته و ترجیح میدهند محتوای سایت خود را باب طبع و میل گوگل تنظیم کنند تا از طریق آن بازدیدکننده و احتمالا مشتری بیشتری به سمت سایت آنها روانه شود .

 

یکی از کارهای مهمی که در این زمینه باید انجام دهید این است که در سرچ گوگل در رتبه های بالاتر و در صفحه اول دیده شوید زیرا اکثر افراد برای یافتن موضوع موردنظر خود صفحه اول سرچ را بررسی کرده و دیگر به صفحات بعدی مراجعه نمی کنند . با انجام بهینه سازی موتور جستجو و سئوی سایت به آسانی در صفحه نخست دیده میشوید .

باید سعی کنید از کلمات و مفاهیمی استفاده کنید که بیشتر توسط کاربران جستجو میشوند و آنها را کلمات کلیدی خود قرار دهید .

توجه کنید که هیچ سایتی از شما بهتر و برتر نبوده و اگر شما تلاش کنید و برای مبحث سئو سازی وقت بگذارید ، دیده میشوید و از رقیبان خود در زمینه کاری پیشی خواهید گرفت .

مطالب و اطلاعاتی که در طراحی وب سایت خود میگذارید را از دیگر سایت ها کپی برداری نکنید زیرا موتورهای جستجو عاشق مطالب تازه و جدید هستند و از این مطالب بسیار استقبال خواهند کرد ، سعی کنید همواره از اطلاعات جدید و مورد پسند کاربران استفاده کنید .

جدید بودن مطالب سایت باعث دریافت کردن لینک از دیگر سایت ها میشود و دریافت لینک های قوی از پارامترهای اساسی در سئو سازی است .

اگر قرار است برای وب سایت خود لینک بسازید سعی کنید این کار را با برنامه ریزی و سازماندهی انجام دهید نه اینکه یکدفعه چندین لینک بسازید و یکدفعه هم آن را رها کنید .

از لینک های متفاوت استفاده کنید نه اینکه فقط dofollow با رنک بالا را مدنظر داشته باشید .

هم dofollow و هم nofollow با رنک بالا را در نظر بگیرید و کم کم ساخت لینکها را آغاز کنید ولی وسط کار چیزی را رها نکنید و کار را همواره انجام و ادامه دهید تا به نتیجه برسید .

       
نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.