طراحی سایت مهندسی

1394/05/28

مهندسان نیز می توانند با سفارس طراحی سایت مهندسی به معرفی خود و کارهایشان بپردازند و و اعتبار خوبی کسب کنند. بنابراین وجود طراحی وبسایت مهندسی، باعث رونق فعالیت های مهندسان خواهد شد.طراحی سایت مهندسین باعث جذب افراد و بازدیدکنندگان به سایت و متعاقبا سفارش کار خواهد شد ؛ در واقع باید گفت هم شرکتهای مهندسی و هم افرادی که دنبال سفارش کارهای خود نیاز به مهندسان خبره دارند، پس از آشنایی با وب سایت مهندسان به اهداف خود خواهند رسید.

بیشتر بدانیم

طراحی سایت حقوقی-وکیل

1394/01/22

شركت طراحی سایت ايده پويا در طراحي سايت حقوقي و طراحی وب سایت وکیل ها  تمام موارد لازم را به كار مي برد تا سايت حقوقي شما يك طراحی سايت حرفه اي و ارزشمند براي كاربران باشد.و وکلا بتوانند تمام امور حقوقی خود را از طریق وب طراحی سایت وکیل سایت انجام دهند

بیشتر بدانیم

طراحي وب سايت صرافي

1393/12/02

يكي از برترين ويژگي هاي  طراحی سايت صرافي اين است كه به روش اينترنتي معامله انجام مي شود و اين ويژگي سایت سبب بالا رفتن مشتريان صرافي مي شود. چون مشتريان حتی به صورت غیر حضوری به آساني مي توانند ارز را به داخل و خارج كشور انتقال دهند.

بیشتر بدانیم

طراحی سایت دکوراسیون داخلی

1393/11/29

طراحی سایت دکوراسیون داخلی یکی از اقدامات مهم و اساسی برای سازمان ها و شرکت ها و افرادی است که به کار و فعالیت دکوراسیون داخلی و منزل مشغول می باشند و از این طریق کسب سود و درامد می کنند .

شاید مزیت اصلی طراحی وبسایت دکوراسیون گذشته از افزایش فروش، ماندگاری پروژه ها و نمونه کارهای قبلی در وب سایت برای عرضه به مشتریان باشد.

بیشتر بدانیم

طراحی سایت موسیقی

1393/11/28

طراحی وب سايت هاي موزيك و موسيقي ایجاد یک فضاي مجازي است که طرفداران را مشغول مي نمايد .در طراحي سايت موسيقي نياز به يك سيستم مديريت محتوا است كه قالبي قوي و اختصاصي و شكيل را دارا باشد كه مخاطبان بي شماري را به سمت خود بكشاند و موجب رضايت و خرسندي مخاطبين خود شود.

بیشتر بدانیم

طراحي سايت صنعتي

1393/11/26

مالكان صنعت براي حضور داشتن در بازارهاي بين المللي خود را نيازمند به داشتن سايت و طراحی سایت متناسب با صنعت احساس كردند تا به کمک داشتن وب سایت طراحی شده  بتوانند کالاهای تولیدی خود را ارائه و معرفي نمايند.

بیشتر بدانیم

طراحي سايت نيازمندی، طراحی وب نیازمندیها و آگهی

1393/11/21

طراحی وب سايت هاي نيازمندي هايي كه از طريق شركت لومیکس طراحي و پياده سازي مي شود فقط مختص به شما طراحي مي شود و اصول و قواعد سئو و بهينه سازي در موتورهاي جستجو نيز رعايت مي شود و به اين ترتیب می توانید بيننده زيادی را به سمت سایت نیازمندی خود بکشانید و پيش بروید .

بیشتر بدانیم

طراحی سایت باشگاه مشتریان

1393/11/20

طراحی سایت باشگاه مشتریان برای جذب مشتریان مورد نظرش می تواند خدماتی خاص را به آنها ارائه دهد  در اختیارشان بگذارد تا با انگیزه ی بیشتری عضو سایت باشگاه  مشتریان شده و با سایر مشتریان آشنا شوند و یک تعامل سازنده و مفید بین آنها پدید بیاید .

بیشتر بدانیم

طراحی وب سایت ورزشی

1393/11/11

اگر قصد طراحی سایت ورزشی را دارید توجه نمایید که کسب درآمد از این نوع طراحی وب سایت ها بسیار راحت و ساده و زیاد است ، زیرا به علت پر مخاطب بودن این وب سایت ها شما به آسانی می توانید از طریق تبلیغات به شکل بنری و متنی در آمد کسب نمایید و در مدت زمانی کوتاه با داشتن یک سایت کامل و جامع به سود دهی بالایی دست پیدا کنید .طراحی وب سایتهای ورزشی تاثیر زیادی روی تبلیغات دارند به همین دلیل ممکن است برخی از سایتهای دیگر یا شرکتها حتی با دادن مبالغی درخواست گذاشتن تبلیغاتشان برروی سایت ورزشی شوند.

بیشتر بدانیم

طراحی وب سایت خبری

1393/11/11

طراحی وب سایت خبری و طراحی پورتال خبرگزاری می تواند وب سایت را به یک منبع پر قدرت خبری تبدیل کند . با داشتن یک سایت خبری میتوانیم اخبار گوناگون و اطلاعات خبرگزاری ها را در وب سایت خود قرار دهیم و با مدیریت وبسایت آن را برای کاربران خود به یک وب سایت مفید تبدیل کنیم .

بیشتر بدانیم