هزینه طراحی سایت

هزینه طراحی سایت

برآورد هزینه طراحی سایت هر کدام از شرکت های طراحی وب سایت قیمتی را برای کابران در نظر گرفته اند اما موضوع مهم این است که چه نوع طراحی مدنظر کارفرما باشد، و یا چه ویژگی هایی را کارفرما بخواهد در طراحی سایت رعایت کند که با توجه به این مسائل هزینه و قیمت سایت متفاوت است. بنابراین دانستن و آشکار کردن هدف از طراحی سایت قدم اول در رسیدن به هزینه و قیمت مطلوب است.

بعد از برآورده سازی نیازهای وب سایت باید به این نکته توجه کرد که هر کدام از امکانات مورد درخواست وب سایت هزینه مشخصی دارد، هزینه هایی شامل ثبت دامنه و معمولا نام دامنه سایت که قیمت ثبت آن برای دامنه های IR و سایر دامنه ها تفاوت می کند.

هزینه طراحی سایت

هزینه مربوط به فضای میزبانی وب سایت یا همان هاست که میزان هزینه آن به مقدار فضا و پهنای باند لازم برای وب سایت مربوط می شود. اسکریپت های مورد نیاز برای وب سایت نیز هر کدام بنا بر پیچیدگی قیمت و تعرفه خاصی دارند در واقع پرهزینه ترین بخش طراحی سایت برنامه نویسی آن است، پیاده سازی صفحات وب سایت که در این بخش سایت از نظر برنامه نویسی و گرافیکی به هم متصل می شود و پایه سایت طراحی می شود.

برآورد کردن هزینه طراحی سایت

 برخی از شرکت های طراحی سایت سعی می کنند در برآورد هزینه و قیمت طراحی سایت مرتبا تعرفه ها را به روز کنند که کاربر با مراجعه به سایتی برای دریافت قیمت و هزینه طراحی دچار سردرگمی نشود و در کمترین زمان بتواند قیمت درستی از طراحی سایت به دست بیاورد.

البته برخی شرکت های طراحی سایت نیز برای جذب مشتری اقدام به گذاشتن تخفیف در ایام خاصی از سال می کنند و حتی در راستای مشتری مدار در قبال سفارش جدید درصدی تخفیف ویژه برای مشتریان قایل می شوند.

هزینه طراحی سایت

برای برآورد هزینه طراحی سایت، شرکت های طراحی سایت جدول بسیار کاملی را در سایت های وابسته به خود منتشر می کنند که در آن انواع طراحی سایت ها با درجه بندی C,B,A و پنل حرفه ای، پنل ویژه مشخص شده اند هر کدام از این درجه بندی ها دارای قابلیت ها و ویژگی های خاصی می باشند به عنوان مثال در درجه اول سایت دارای گالری تصاویر، فروشگاه، فرم ها و سیستم فرم ساز، داینامیک می باشد ولی درجه بندی C این موارد وجود ندارد  همچنین مشتری نمی تواند طرح ظاهری سایت را انتخاب کند.

حتی درخواست ویرایش طرح اولیه را داشته باشد؛ در همه درجه بندی ها تعداد صفحات، بخش ها و منوها در سایت به صورت نامحدود است و همه درجه بندی ها می توانند از خدمات پشتسبانی مادام العمر استفاده کنند و هر کدام از درجه بندی ها دارای مقدارهای متفاوتی از گرافیک برخوردارند.

از دیگر امکانات موجود در جدول هزینه طراحی سایت می توان به مدیریت گروه های کاربری و سطح دسترسی، ویرایشگر متن حرفه ای، امکان تعریف کلمات کلیدی برای هر صفحه، آپدیت نسخه سایت، نگهداری نسخه و بکاپ، آنالیز وب سایت، تحلیل بازار و بررسی رقبا، ثبت سایت در گوگل و... است که در هرکدام از درجه بندی ها این امکانات متفاوت است.نکته دیگر در هزینه طراحی سایت این است که نباید همیشه پرداخت بیشتر را بنا بر موفقیت سایت دانست.

 

       
نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.