برنامه نویسی اندروید

1395/08/10

برنامه نویسی اندروید (اپلیکیشن موبایل و اندروید) همگام بودن با تکنولوژی می باشد و جزو موارد اساسی است که شرکت ها باید در طرح تجاری خود به آن توجه کنند .

طراحی سایت لومیکس با تجربه کافی و داشتن تیم حرفه ای قادر است تا تمامی نیاز ها و خواسته های مشتریان خود را تجزیه و تحلیل کرده و در نهایت با یک برنامه نویسی موبایل و اندروید خوب نیازهای مشتری را برطرف نماید. تیم لومیکس به صورت کاملا سفارشی و یا حتی عمومی برنامه نویسی اندروید  را انجام می دهد . شرکت طراحی سایت لومیکس جهت جلب رضایت مشتریانش جلسات مشاوره مدیریتی نیز برگزار می کند و در مورد برنامه نویسی اندروید کاربردی و استفاده بهینه از این تکنولوژی مشتریان را توجیه می نماید.

بیشتر بدانیم

هزینه طراحی سایت

1395/04/22

برای برآورد هزینه طراحی سایت، شرکت های طراحی سایت جدول بسیار کاملی را در سایت های وابسته به خود منتشر می کنند که در آن انواع طراحی سایت ها با درجه بندی C,B,A و پنل حرفه ای، پنل ویژه مشخص شده اند هر کدام از این درجه بندی ها دارای قابلیت ها و ویژگی های خاصی می باشند .

بیشتر بدانیم

فروش کارت شارژ و گیفت کارت

1395/03/26

کاربر یا هر فردی می تواند از طریق طراحی سایت فروش کارت شارژ و گیفت کارت کد شارژ انواع کارت های تلفن همراه را به صورت آنلاین به فروش برساند، البته سایت باید به گونه ای طراحی شده باشد که به چند درگاه الکترونیکی بانکی بتواند متصل شود .

بیشتر بدانیم

طراحی حرفه ای وب سایت

1395/02/20

طراحی حرفه ای وب سایت از دیدگاه عده زیادی به طراحی سایت هایی گفته می شود که از لحاظ گرافیک بسیار شکیل و جذاب باشند و همچنین از جدیدترین استانداردها و اصول طراحی گرافیکی، پیاده سازی قالب سایت به صورت ریسپانسیو که با تمامی تلفن های هوشمند اعم از تبلت، فبلت همخوان باشند استفاده شده باشد .

بیشتر بدانیم

طراحی سایت پزشکی-سایت پزشکان

1395/02/13

طراحی سایت پزشکی همچنین برای معرفی پزشک در دنیای مجازی و ارائه رزومه کاری درباره تخصص های پزشکی و درمانی وی راهکار بسیار مناسبی می باشد؛ البته در صورتی این طراحی سایت موفق عمل خواهد کرد که به درستی پزشک معرفی گردد و از سایت از جذابیت های بصری لازم برخوردار باشد، البته در این میان رعایت اصول مربوط به سئو و بهینه سازی اصل مهم و اساسی است که اگر بدرستی رعایت شود در نمایش دادن سایت در صفحات اول کارا عمل خواهد کرد.

بیشتر بدانیم

طراحی سایت انتشارات

1395/02/05

شرکت‎ها‎ی انتشاراتی و چاپ خانه‎ها‎ برای برقرار ارتباط با مشتریان خود به طراحی سایت انتشارات نیاز دارند که ارتباط را به صورت 24 ساعته و بدون محدودیت‎ها‎ی جغرافیایی برقرار کنند. طراحی سایت برای شرکت‎ها‎ی انتشاراتی، دارای مزایای بی شماری است .

بیشتر بدانیم

سفارش برنامه موبایل و اندروید

1395/02/04

برای سفارش برنامه موبایل و اندروید نیاز به طراح اپلیکشین اندروید است که سابقه و مهارت کافی برای انجام سفارش شما را داشته باشد؛ البته این فقط یک طرف قضیه است همان طور که سفارش دهنده به طراح و برنامه نویس اندروید نیاز دارد طراحان، اپلیکیشن نویسان و برنامه نویسان موبایل نیز نیاز به یافتن مشتری دارند .

بیشتر بدانیم

برنامه نویسی اندروید- موبایل

1395/02/04

طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید بر خلاف تصور عده زیادی اقدام سختی نیست؛ حتی برای نوشتن برنامه اندروید نیاز به موبایل نیست، فقط نیاز به کامپیوتری دارید که برنامه کیت توسعه نرم افزاری SDK بر روی آن نصب باشد، این برنامه بر روی سیستم عامل های ویندوز، لینوکس، و مک می تواند نصب شود، البته اپلیکیشنی که ساخته می شود مشکلی در نصب در محصولات اندرویدی ندارد؛ البته یکی دیگر از برنامه هایی که نیاز به نصب بر روی کامپیوتر دارد جاوا و محیط توسعه است.

بیشتر بدانیم

طراحی سایت مراکز تجاری

1395/01/30

در طراحی وبسایت مراکز تجاری موارد بسیار زیادی در نظر گرفته می شود تا طراحی سایت قابلیت های لازم را از هر لحاظ داشته باشد به عنوان مثال گنجانیدن صفحه فروش اینترنتی، اخبار اجناس جدید، اعلام تاریخ حراجی ها، در نظرگرفتن تخفیفات ویژه برای مشتریان، انجام قرعه کشی برای خریداران و... از اقداماتی است که در ترغیب هر چه بیشتر مشتریان نقش اساسی را ایفا می کند.

بیشتر بدانیم

طراحی سایت پرتال

1395/01/29

طراحی سایت پرتال به شکل یک دروازه ورود به بانک اطلاعاتی است که در آنها کاربران را به سایت ها یا پرتال های دیگر راهنمایی می‎کند. به عبارت دیگر پرتال یک نوع راهنما محسوب می‎شود و حاوی تعداد زیادی فایل هستند که تنها بر روی همان طراحی سایت قابل دسترسی است.

بیشتر بدانیم