افزایش بازدید با استفاده از بک لینک

افزایش بازدید با استفاده از بک لینک

بعد از گذشت مدت زمانی از پدید آمدن تعاریفی مثل بک ‌لینک و موارد دیگر در سئوی سایت ویا در طراحی سایت٬ کمتر به معنای دقیق آنها توجه کردیم و حتی معانی انها را به اشتباه درک کرده ایم . یکی از این مفاهیم که کمتر مورد توجه واقع شده است ٬ مبحث بک ‌لینک وب سایت است . امروزه در طراحی سایت بحث بک لینک همراه با سئو از مسائل مهم و اساسی در دنیای مجازی اینترنت است .بک لینک راه و روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در بحث تجارت های الکترونیکی است . بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر اهمیت و تاثیر دارد ؟ ابتدا باید بک لینک را تعریف کنیم :

بک لینک چیست ؟

بک لینک در حقیقت پیوندهایی است که از وب سایت های گوناگون به سایت شما داده میشود و وقتی که از سایت خودتان به وبسایت دیگر پیوندی می دهید، سایت مقابل از وب سایت شما یک بک لینک را دریافت کرده است.این لینک ها در بهینه سازی سایت تاثیر دارد .

انها پل ارتباطی شبکه جهانی هستند و در حقیقت بدون استفاده کردن از وجود آنها، گشتن در دنیای مجازی اینترنت معنایی ندارد.

گوگل و موتور های جست و جوی دیگر به این لینک ها اهمیت میدهند و تاثیر آن ها در ورودی گوگل بسیار بسیار زیاد است.

ارزش تمام لینک ها مشابه هم نیست و هر بک لینکی ارزش برابری با بک لینک دیگر ندارد ، به عنوان مثال بک لینک اگر از سایتی با پیج رنک بالاتر باشد تاثیرش خیلی بیشتر است ، تعداد بک لینک ها نیز مهم است زیرا قاعدتا داشتن 10 بک لینک بهتر از 2بک لینک است. به این نکته توجه کنید که بک لینک های شما دائمی باشند و بعد از گذشت مدت زمانی از بین نروند .

اینها هایپرلینک هایی از سایت های مختلفی هستند که به وب سایت شما وصل شده و از روی آدرس های بک لینک، وب سایت های دیگر اشخاص و کاربران به سایت شما متصل می شوند.

این بک‌ لینک ها می‌توانند از وب سایت‌های مرتبط و یا غیرمرتبط با حیطه کاری شما باشند و قطعا یا تاثیر خوب ومثبتی بر روی سایتتان دارند و یا تاثیر منفی دارند و باعث افت کردن رتبه سایت شما می شوند.

بک لینک بد :

بک لینک بد هم داریم زیرا هر روز تعداد زیادی از سایت‌های اسپم پدید می ایند که با دریافت و ایجاد لینک‌های غیرطبیعی و اسپم در نتیجه های بالای گوگل می‌آیند و سپس پنالتی میشوند .بک‌ لینک‌ های ضرردار از وب سایت‌های غیرمرتبط است و تعداد لینک‌های خروجی آن بسیار زیاد و غیر مرتبط است .

بک‌ لینک خودش به تنهایی بخش بسیار با اهمیتی از سئو است . بخشی که افراد دیگر شما را توصیه می‌کنند و گوگل در نتایج جست و جویش به آن اهمیت داده و تاثیر می‌دهد تا رتبه ی وب سایت شما بهتر از قبل شود .

اگر وب سایت زبان فارسی دارید٬ خیلی بهتر است لینک‌هایی که می‌گیرید از سایت‌هایی با دامنه .ir باشند زیرا در این صورت شانستان برای دریافت رتبه بالاتر در نتایج جست و جوی در ایران بیشتر می شود .

نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.