ویدیو مارکتینگ چیست ؟

ویدیو مارکتینگ چیست ؟

ویدیو مارکتینگ Video Marketing این روز ها بسیار مورد توجه صاحبان تجارت ها قرار گرفته است .

به فرایندی که بر طبق آن به تولید کردن و انتشار ویدیو در طراحی سایت می پردازیم ویدیو مارکتینگ می گوییم .

شما می توانید پس از تهیه کردن یک ویدیو مناسب با کسب و کار خود آن را در وب سایت و یا شبکه های اجتماعی منتشر کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید . در واقع ویدیو مارکتینگ یکی از بهترین روش های بازاریابی اینترنتی است و هدف از این کار معرفی نمودن انواع محصولات و به دنبال آن جذب مشتری و در نهایت افزایش فروش شرکت است .

روز به روز بازاریابی اینترنتی ویدیویی بیشتر رشد می کند و از اساسی ترین بخش های بازاریابی اینترنتی میباشد . حتما لوگو و آرم مخصوص به خود را در ویدیو هایتان بگذارید تا کاربران بعد از تماشای آن با تولید کننده های ویدیو آشنا بشوند و آنها را بشناسند .

بازاریابی به کمک ساخت ویدیو آنلاین، نظر مخاطب را بیشتر جذب می نماید ، اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که فکر می کنند ساخت ویدیو آنلاین و پخش کردنش در دنیای اینترنت پر هزینه است به این نکته نیز توجه کنید که درست است که ساختن ویدیو ها پر هزینه تر از متون ساده است اما در عوض این کار سالها بازخورد خود را خواهد داشت و در نهایت سبب کسب سود بیشتر برای شما میشود .

آمار ها نشان داده که ویدیو مارکتینگ تاثیر بسیار زیادی بر بازاریابی اینترنتی داشته و عاملی بسیار مناسب برای بازگشت سرمایه و جذب مشتری است و افراد زیادی بودند که تماشای ویدیو بر روی تصمیم آنها برای خرید محصول اثر مستقیمی داشته است و از آن الهام گرفته اند .

 

 

نکات مربوط به ویدیو مارکتینگ :

۱ – عنوانی که برای ویدئو مارکتینگ انتخاب می کنید باید به گونه ای باشد که مخاطب را تشویق کند تا آن را تماشا کند .

۲ – کلمات کلیدی در TITLE را فراموش نکنید که به مخاطب کمک شود تا بداند دقیقا قرار است چه تصویری را ببیند .

۳ – ویدیوی خود را در نهایت وضوح به صورت مختصر بسازید زیرا مخاطبین کمی هستند که حوصله دیدن ویدیو های طولانی را داشته باشند ، بهترین زمان برای ویدئوی خوب کمتر از تقریبا چهار دقیقه می باشد .

بعد از تهیه کردن ویدئوی خود بلافاصله آن را در انواع مختلف وب سایتهای اجتماعی منتشر کنید همانند یوتیوب و لینک آن را در شبکه های اجتماعی گوگل پلاس و فیس بوک و توییتر قرار دهید تا مخاطب بیشتر جذب نمایید . اگر می توانید به کمک ارسال ایمیل نیز مخاطبین را از ویدیوی خود با خبر کنید . ویدیوهای تهیه شده بوسیله ی شما دست به دست در شبکه های اجتماعی مختلف و رسانه های ویدیویی می چرخد و انتشار می یابد پس اگر ویدیو شما درست ساخته شود و در پشت پرده یک استراتژی مناسب داشته باشد می تواند کاربران زیادی را به سمت شما بکشد .

ویدیو مارکتینگ به همراه تمام ویژگی های خوبی که برای صاحبان کسب و کار اینترنتی دارد یکسری معایب هم دارد که به اختصار به آنها اشاره می کنیم :

تهیه کردن یک ویدیو مارکتینگ خوب و کامل به هزینه و زمان زیادی احتیاج دارد.

به تجهیزات و وسایل فیلم برداری تخصصی احتیاج است .

تولید کردن ویدیو کاری است بسیار تخصصی که هر کسی از عهده اش بر نمی آید .

شاید برای تهیه فیلم تبلیغاتی مورد نظرتان به یکسری آدم به عنوان مجری یا بازیگر نیاز پیدا کنید.

به خاطر کم بودن سرعت اینترنت شاید بعضی از افراد تمایل چندانی به دیدن ویدیو نداشته باشند بنابراین شما آن دسته از افراد را از دست خواهید داد .

       
نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.