بازاریابی اینترنتی لینکدین

بازاریابی اینترنتی لینکدین

استفاده از اینترنت این روز ها کم و بیش در میان همه جا افتاده است و افراد برای جستجوی نیاز هایشان از اینترنت استفاده می کنند . یکی از روش های گسترش کسب و کار افراد مختلف کمک گرفتن از دنیای مجازی اینترنت می باشد . آن ها با کمک طراحی سایت خوب و مناسب و استفاده کردن از بازاریابی اینترنتی می توانند کار و تجارت خود را گسترش داده و بزرگ تر نمایند . یکی از بهترین راه های بازاریابی اینترنتی بهره گرفتن از انواع شبکه های اجتماعی می باشد ، استفاده از شبکه های اجتماعی به صاحبان کار و مشاغل کمک می کند تا با مخاطبین و مشتری های خود تعاملی سازنده داشته باشند و کسب سود نمایند .

ما نمی توانیم تاثیر بسزای شبکه های اجتماعی لینکدین را نادیده بگیریم چون شبکه اجتماعی از جدید ترین راه های بازاریابی اینترنتی لینکدین است ودر بین مخاطبین ما یک موج را ایجاد می نمایند . اگر استفاده کردن از شبکه های اجتماعی را به درستی و وضوح درک کنیم قدم بزرگی را برای پیشبرد هدف های خود برداشته ایم و می توانیم محکم تر از قبل در مراحل بعدی قدم بگذاریم و به پیش برویم . به این نکته توجه کنید که در استفاده از شبکه های اجتماعی حتما بر روی خروجی مورد نظر خود تمرکز کنید و از هدفی که برایتان مهم است فاصله نگیرید .

لینکدین (LinkedIn)  یکی از شبکه های اجتماعی محبوب و پر کاربرد در سراسر دنیا است که اشخاص از آن استفاده ی تجاری و کاری می کنند . اگر شرکت ها به درستی از این شبکه ی اجتماعی استفاده کنند علاوه بر یافتن و جذب نیروهای زبردست می توانند از لینکدین برای گسترده کردن و رونق دادن به تجارت خود نیز استفاده نمایند .

برای استفاده از شبکه اجتماعی لینکدین باید در آن عضو شوید و برای خود یک صفحه ی شخصی بسازید تا از طریق صفحه خود بتوانید به فعالیت بپردازید . آدرس صفحه ی لینکدین خود را در دیگر شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید .

 

اگر تمایل داید از مقاله ها و یا انواع فایل هایی که در لینکدین شخصی و یا شرکتی تان آپلود می نمایید بهره بیشتری ببرید بهتر است که فایل ها و یا متون و مطالبتان را در صبح آپلود کنید و در کنار گذاشتن مطالب از لینک هم استفاده نمایید و به پست های مختلف خود در صورتی که امکانش وجود دارد لینک اضافه کنید.

از فایل های تصویری و ویدئویی غافل نشوید و این نوع از فایل ها را نیز به اشتراک با همه بگذارید و از کاربران بخواهید در مورد کار هایی که انجام می دهید نظر بدهند و با شما در تعاملی موثر باشند .

گاهی اوقات در صورت تمایلی که دارید می توانید پیام هایتان را فقط به گروهی خاص ارسال کنید نه به همه و برای این کار باید از ویژگی Targeted Company Status Update استفاده کنید .

اگرطراحی وب سایت را قبلا انجام داده اید و برای خود یک سایت شخصی دارید حتما دکمه ی لینکدین را در طراحی وب سایت یا وبلاگ خود فعال کنید وبه اشتراک بگذارید .

اگر شما تولید کننده ی محصولاتی خاص می باشید حتما لیست تولیدات تازه ی خود را در صفحه لینکدین اضافه کنید و این کار را با نهایت صبر و دقت انجام دهید و برای آن وقت بگذارید .

می توانید یک گروه مخصوص به مشتریانتان درست کنید که آنها در آن گروه تجربیات خود را اشتراک با هم بگذارند و هر آنچه که از شما آموخته اند را در اختیار هم بگذارند .

با استفاده از همین حرکت به آسانی می توانید ایده های خوبی را درباره ی خدمات و انواع محصولات خود کسب نمایید . قطعا لینکدین یکی از پرطرفدار ترین رسانه های اجتماعی در میان تجارت های مختلف است و افراد زیادی برای تبلیغات از آن بهره می گیرند .

نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.