برنامه نویسی اندروید- موبایل

برنامه نویسی اندروید- موبایل

برنامه نویسی اندروید, برنامه نویسی موبایل

همان طور که می دانید تلفن های هوشمند و انواع تبلت ها، جزو وسایل ارتباطی بسیار پرکاربرد محسوب می شوند به همین دلیل نیز برنامه نویسی اندروید- موبایل بسیار معمول و متداول گشته است، طراحی اپلیکشین های کاربردی جزو مهم ترین تخصص ها در بازار تکنولوژی به حساب می آید، برنامه نویسی موبایل، شامل برنامه نویسی اندروید، برنامه نویسی ISO از روش های نوین برای حرکت در مسیر پیشرفت تکنولوژی می باشد با افزایش استفاده از تلفن های هوشمند و طراحی و ساخت مدل های جدیدتر از این گوشی ها سیستم  عامل هایی همچون اندروید، آی او اس و ویندور موبایل امکانات بسیاری را برای کاربران فراهم کرده اند. به الطبع برنامه نویسی اندروید- موبایل یکی از موارد اساسی و بسیار مهم برای شرکت های عرضه کننده خدمات تکنولوژی به مشتریان می باشد که باید در طرح های تجاری خود توجه ویژه ای بنمایند. البته برخی شرکت ها برنامه نویسی اندروید- موبایل را کاملا همگام با استانداردهای روز و با استراتژی هدفمندی انجام می دهند.

برنامه نویسی اندروید- موبایل بر خلاف تصور عده زیادی اقدام سختی نیست؛ حتی برای نوشتن برنامه اندروید نیاز به موبایل نیست، فقط نیاز به کامپیوتری دارید که برنامه کیت توسعه نرم افزاری SDK بر روی آن نصب باشد، این برنامه بر روی سیستم عامل های ویندوز، لینوکس، و مک می تواند نصب شود، البته اپلیکیشنی که ساخته می شود مشکلی در نصب در محصولات اندرویدی ندارد؛ البته یکی دیگر از برنامه هایی که نیاز به نصب بر روی کامپیوتر دارد جاوا و محیط توسعه است.

برنامه نویسی اندروید- موبایل

برنامه نویسی اندروید

برای یاد گرفتن برنامه نویسی اندروید- موبایل بعد از نصب جاوا لازم است محیط توسعه جاوا که اکلیپس نام دارد و از طرف گوگل هم معرفی شده  را نصب نمایید، جالب است بدانید استفاده از این محیط کاملا رایگان است. برنامه اکلیپس را می توانید از سایت خود اکلیپس دانلود کنید. بعد هم صفحه دانلود SDK بروید و پکیچ مورد نظر برای برنامه نویسی را دانلود و از حالت زیپ یا فشرده خارج سازید، بعد از گذرانیدن این مراحل لازم است نصب اندروید SDK Coponemts می رسد؛ کافی است بر روی ویندوز و بر روی SDK setup کلیک کنید و همه گزینه ها را انتخاب کنید و بر روی دکمه نصب کلیک نمایید. فراموش نکنید بعد از انجام مراحل بالا پلاگین اکلیپس را نیز نصب کنید که مراحل آموزشی ان در تمامی سایت هایی که در این زمینه ارائه خدمات می دهند موجود می باشد.

مراحل آموزش طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید  بر خلاف تصور افراد پیچیدگی خاصی ندارد؛ هر فردی که علاقه به برنامه نویسی دارد می تواند با دانلود برنامه های گفته شده در بالا و تهیه جزوات اموزشی که همگی در اینترنت موجود است، برنامه نویسی موبایل برای اندروید را تجربه کند و البته پول خوبی را نیز از این طریق بدست بیاورد.

در برخی سایت ها برنامه نویسی اندروید- موبایل حتی بدون آشنایی با دانش برنامه نویسی انجام می گیرد چرا که سایت هایی مثل Buzztouch,Infinite Monkeys.Telerik Icenium  و... جزو سرویس هایی هستند که به سهولت می توانید اپ خود را با آن بنویسید و بسازید.

نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.