فروش محصول در اینستاگرام

فروش محصول در اینستاگرام

اینستاگرام جزء شبکه های اجتماعی با بازدید بالاست که اصل کار آن اشتراک‌گذاری عکس است . اینستاگرام با داشتن ۱۳۰ میلیون کاربر فعال خود آن هم در تمام نقاط جهان تبدیل به مکانی برای کسب درامد شده است و شاید یکی از قانع کننده ترین دلیل استفاده از اینستاگرام اعضای فعال بالای آن باشد .

شبکه ی اجتماعی اینستاگرام در ابتدا کارش را با به اشتراک گذاشتن عکس شروع کرد. بعد از مدتی توسعه ی قابلیت داشت وبرای کاربران این امکان را گذاشت تا ویدئوهای ۱۵ ثانیه ای خود را هم به اشتراک با افراد بگذارند . این کار اینستاگرام بیزینس کاربران خود را پر رونق کرد تا با کمک این شبکه کسب درآمد کنند .

این شبکه خیلی سریعتر از تصور همگان در حال افزایش کاربران خود است و در حال حاضر چند میلیون نفر عضو دارد که در این شبکه به فعالیت های خاص خودشان می پردازند.

اینستاگرام بدون هیچ نوع محدودیتی برای همه قابل استفاده است و شما به راحتی میتوانید عضو آن شوید و با قرار دادن بیوگرافی و مشخصات شخصی یا شرکتی خود در انجا به فعالیت بپردازید .

برای گسترش کسب و کارتان دو کار را انجام دهید :

۱. افزایش در تعداد فالوئرهای صفحه خود

این یک کار ضروری است زیرا باید به این موضوع فکر کنید که فالوئرهای شما در واقع همان مشتری بالقوه هستند. پس هر چه این تعداد بالاتر بروند امکان اینکه مشتری بیشتری داشته باشید افزایش می یابد . به دنبال فالوئرهای واقعی باشید یعنی افرادی که فعالیت دارند .

۲. استفاده از هشتگ

استفاده از هشتگ خوانا باعث میشود تا فالوئرهای شما به راحتی پیدایتان کنند. کار اصلی هشتگ این است که به شما امکان این را می دهد تا حتی کاربرانی که دنبال کننده نیستند هم پست های شما را مشاهده کنند .

لینک های موجود در اینستاگرام قابلیت کلیک ندارند . اما با به اشتراک گذاشتن پست های اینستاگرام درفضای توئیتر، فیس بوک می توان بر روی آنها کلیک کرد .

صفحه مقصد لینک باید برای نسخه موبایل هم طراحی شده باشد.

 

برای آگاهی از قیمت پکیج ها اینجا کلیک کنید .

 

تبلیغات در اینستاگرام و فروش محصول در اینستاگرام:

شبکه اینستاگرام محل مناسبی برای تجارت است ، فروشندگان بدون هیچ هزینه ی اضافی برای اجاره یا خرید محل به راحتی میتوانند محصولاتشان را مستقیما و بدون هیچ واسطه ای به دست خریداران برسانند ، این معمولا به نفع خریدار هم هست زیرا خریداران هم محصولات مورد احتیاج خود را با قیمتی پایین تر از حد معمول تهیه می کنند و از طرفی هم احتیاج نیست برای خرید محصول مورد نظرشان مسافت طولانی را طی کنند تا به فروشگاه مورد نظر برسند پس در وقت خود صرفه جویی می کنند .

این روزها اینستاگرام از فیس بوک هم سبقت گرفته است و بیشتر از آن مورد توجه واقع شده است ، شاید بتوان گفت فیلتر بودن شبکه اجتماعی فیس بوک از دلیل های مهم در این زمینه است و باعث شده تا فروشندگان و کاربران برای انجام فعالیت های خود به طرف اینستاگرام کشیده شوند.

می توانید در اینستاگرام پیش فروش هم راه بیندازید. این کار را با اشتراک گذاشتن چندین عکس یا تهیه ویدیویی از محصول خود انجام دهید .

با انجام این کار ، مشتری خود را وسوسه کنید و به اطلاعش برسانید که قرار است چه نوع محصولی را معرفی کنید و پیشاپیش او را برای دیدن محصولتان ترغیب کنید .

       
نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.