بازاریابی در فیس بوک

بازاریابی در فیس بوک

فیس بوک از جمله وب سایت های بسیار شناخته شده و معروف در بین افراد در سراسر جهان است. Facebook سایتی است اجتماعی که به وسیله ی مارک زاکربرگ (Mark Zuckerberg) راه اندازی و پیاده سازی آن انجام شد. افراد زیادی وجود دارند که در نقاط مختلف دنیا از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند . این روزها اکثر افراد یک صفحه خصوصی برای خود در فیس بوک دارند و در آن به تبادل اطلاعات با دوستان می پردازند و با افراد مختلف در ارتباط متقابل هستند . بوسیله فیس بوک میتوان در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی قدمی موثر برداشت زیرا این وب سایت در زمینه فعالیت خود شماره یک است و بسیار هم موفق بوده است.

بازاریابی و کسب درامد فیس بوک به دلیل محبوبیت زیادی که آن دارد از جمله مسائلی است که به راحتی نمی توان از آن گذشت و چشم پوشی کرد زیرا فیس بوک را هم به عنوان یک شبکه اجتماعی بسیار قوی و محبوب همگان می شناسند بنابراین برای بازاریابی اینترنتی مکانی است بسیار مساعد و مناسب .

در دنیای مدرن امروزی بیشتر بیزینس ها و کسب و کارها، دیگر از روش های کسب درامد سنتی استفاده نمی کنند و از آنها فاصله گرفته اند و در عوض در حال روی آوردن به بازاریابی اینترنتی و تبلیغات و بازاریابی با شبکه های اجتماعی هستند که یکی از مهم ترین شبکه های اجتماعی مهم و پر طرفدار افراد جامعه همان فیس بوک است .

شاید بتوان به جرئت گفت که این شبکه ی اجتماعی ، کاربر پسندترین و بزرگ ترین شبکه اجتماعی در جهان است ، با چندین میلیون مخاطب و کاربر آن هم از سرتاسر جهان که هر کس دارای صفحه ای شخصی برای خود بوده و از این طریق با دیگر کاربران در ارتباطی موثر بوده و با انها به تبادل اطلاعات مشغول هستند . به همین دلیل است که بازاریابی در فیس بوک و فعالیت در آن این روزها در سراسر جهان رونق بسیار زیادی داشته است .

بیشتر از ۷۰۰ میلیون کاربر هستند در فیسبوک که به صورت میانگین حداقل یک بار در ماه را از گروه های فیسبوکی استفاده می کنند و به آنها سرک میکشند . می توان گفت که عملکرد گروه های فیسبوک بسیار زیاد شبیه به تالارهای گفتگو و فروم ها است، اما با این حال کاربران خیلی راحت تر با آنها ارتباط برقرار می کنند و نسبت به تالارهای گفتگو وب سایت های دیگر از این گروه ها استفاده می کنند.

 

 

بازاریابی در فیس بوک

برای شروع بازاریابی سعی کنید تا گروه هایی که با فعالیت های شما مرتبط هستند را انتخاب کنید .

فعالیت هایتان را با تمرکز بر روی مطالب مفید آغاز کنید.

در صفحه خود مطالب مناسب در زمینه کاری خود را قرار دهید .

اگر صفحه ای را برای کسب و کار خود تهیه کردید حتما اطلاعات لازم را پر و تکمیل کنید و این کار را قبل از شروع فعالیت انجام دهید .

اگر طراحی وب سایت را قبلا انجام داده اید و از قبل طراحی سایت شخصی برای خود دارید آدرس صفحه فیس بوک خود را حتما در سایت خود قرار دهید و آن را معرفی کنید .

برای اینکه زود تر و بهتر شناخته شوید می توانید از صفحات محبوب فیس بوک این کار را بخواهید و از انها کمک بگیرید .

نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.