تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام :

تمامی شبکه های اجتماعی در بازاریابی اینترنتی  تبلیغات در اینستاگرام به گونه ای مورد توجه قرار گرفته اند و در این رسانه های اجتماعی از انواع مختلف خدمات و محصولات در اقشار مختلف صحبت شده و کاربران می توانند نیاز هایشان را در این شبکه ها جستجو نمایند و از انها استفاده کنند تبلیغات در اینستاگرام . شبکه های اجتماعی پر رفت و امد بیشتر مورد توجه کاربران و صاحبان کالا قرار می گیرد زیرا انجام بازاریابی در انها راحت تر است .تبلیغات در اینستاگرام

 

تبلیغات در اینستاگرام

 

برای آگاهی از قیمت پکیج ها اینجا کلیک کنید .

 

این روز ها یکی از شبکه های پر بازدید در بین رسانه های اجتماعی ، بازاریابی با اینستاگرام و تبلیغ در اینستاگرام می باشد .

چند سالی است که شبکه اجتماعی اینستاگرام متداول شده است، از اینستاگرام برای به اشتراک گذاری عکس و تبلیغات در اینستاگرام استفاده می شود و فقط بر روی تلفن همراه قابل استفاده است البته محتوای آن را می توان بر روی رایانه های شخصی نیز دید، در اینستاگرام کابران با یک دکمه آبی رنگ موجود در پایین صفحه داخل نرم افزار اینستاگرام می شوند و بعد از انتخاب عکس و ویرایش آن در فیلترهای موجود اینستاگرام به اشتراک عکس و تبلیغات در اینستاگرام می پردازند.

تبلیغات در اینستاگرام گستردگی زیادی در میان کابران 150 میلیونی پیدا کرده و توانسته هرروز عده بیشتری را به سمت خود را درج تبلیغات خود بکشاند.

تبلیغات در اینستاگرام نیازمند رعایت چند نکته است، یکی از این موارد این است که حتما ضرورتی ندارد که از عکس گرفته شده با موبایل برای تبلیغات استفاده شود از عکس بارگذاری شده نیز می توان استفاده کرد. در هنگام بارگذاری عکس و گذاشتن پست توضیح چند خطی در مورد عکس و گذاشتن هشتک نیز نباید فراموش شود.

بعد از این که اینستاگرام توسط فیسبوک خریداری شد توجه افراد زیادی به سمت این نرم افزار جلب شد و افراد به سمت این نرم افزار به یک باره هجوم آوردند و ان را به یک دیگر معرفی کردند و در واقع به یک باره این شبکه اجتماعی مورد توجه زیادی قرار گرفت و به یک محل شلوغ و پر رفت و امد برای افراد تبدیل شد ، و کم کم صحبت از تبلیغات در اینستاگرام به میان آمد .  بعد از این که این مکان پر رفت و امد شد به بهترین مکان برای تبلیغات اینترنتی و معرفی نمودن شرکت ها و برند های متفاوتی تبدیل شد .

 

همان طور که در بالا ذکر شد پس از خرید اینستا بوسيله ي فیس بوک كاربران این برنامه زیاد شدند و این برنامه برای تبلیغات مناسب شد و از لحاظ تبلیغات در اینستاگرام وضعيت خوبي داشت و براي شناسايي و معرفي شرکت ها  و طراحی سایت راه مناسبي است.

اینستا فضاي خوبي جهت نمايش گذاشتن كالا و محصولات مي باشد ولي جهت برند سازی بر پايه تبلیغ مفيد نمي باشد اهمیت تبلیغات در اینستاگرام را در ذهن نگه داريد و توجه كافي داشته باشيد که هدف خود را فقط به معرفي محصول تمركز نماييد و تلاش كنيد برند خود را بر پايه كالا در این شبکه های اجتماعی به كاربران خود ارائه دهيد. در مرحله نخست بدانيد كه اين شبكه ها اهميت دارند و اينستا جز زير مجموعه فيس بوك مي باشد که در آمد مالي آن بر پايه تراکنش های تبلیغاتی و تبلیغات در اینستاگرام بدست مي آيد.

اهمیت و مهم بودن تبلیغات در اینستاگرام:

اینستاگرام یا به قول خودمانی و رایج در بین افراد همان اینستا در حقیقت محلی می باشد بسیار مناسب و خوب برای معرفی کردن محصولات مختلف ، افراد برای این که محصولات خود را برند سازی کنند آن هم بر اساس و پایه ی تبلیغات باید اصولی را رعایت کنند و روش های تبلیغات در اینستاگرام مناسبی را به کار ببرند تا در نهایت به اهدافی که دارند دست یابند و بر روی اهدافشان تمرکز کنند .

این اشخاص به هیچ وجه نباید اهمیت تبلیغات اینستاگرام را به دست فراموشی بسپارند و در عوض باید بیشترین وقت و تمرکز شان را بر روی معرفی کردن و شناساندن خود و محصولات شان در اینستاگرام بگذارند و سعی نمایند که از طریق شبکه های اجتماعی برند شان را سر شناس کنند و برای خود مخاطبانی را جذب نمایند . پس برای گام اول باید خود را معرفی کنید و به تبلیغات اینترنتی و بازاریابی اینترنتی اهمیت دهید .

از ایسنتا چگونه جهت تبلیغ استفاده کنیم ؟

اینستا فضاي خوب و مفيدي براي تبليغ مي باشد ولي بايد بدانيم که چگونه تبلیغات در اینستاگرام را انجام دهيم. نخست بايد تلاش كرد كه در اینستا تنها محصول بايد شناخته شود و مانند يك بازارياب در اينستا شروع به كار كرد كه به صورت مجازي عمل مي كند و فقط جهت خبر رسانی و ارتباط با مشتریان اين شبكه را بكار نبريد. كساني كه از تبلیغات در اینستاگرام استفاده مي كنند تمايل به مطالعه و نوشتارندارند و تنها در صورتي مي توانيد اطلاع رساني در اينستا داشته باشيد كه مربوط به اطلاع رسانی نمایشگاه , حراجی ها باشد و گرنه مخاطبين را به فیسبوک یا تویتر انتقال دهيد .

در تبلیغات اینستاگرام برای شرکت می توان با طراحی تمپلتی برای شرکت که در گوشه ای از آن لوگوی شرکت باشد استفاده کرد، این کار باعث اثربخشی تبلیغات در اینستاگرام می شود.

در تبلیغات در اینستاگرام باید افراد مهم را در حساب کاربری خود فالو کنید و عکس های آنها را لایک کنید، این عمل باعث افزایش فالور می شود.

در تبلیغات در اینستاگرام حتی می توانید پروفایل های توئیتر و فیس بوک کسب و کار خود را با حساب کاربری اینستاگرام لینک کنید تا هر عکسی که در اینستاگرام وارد می شود در همه حساب های کاربری نشان داده می شود؛ البته باید تمامی نام کاربری پیچ هایتان یکی باشد.

با تبلیغات در اینستاگرام می توانید مشتریان ثابتی برای شرکت خود دست و پا کنید چرا که به واسطه تبلیغات و شناسانیدن کسب و کار خود، این دیدگاه را در افراد ایجاد می کنید که شرکت شما به روز و مطابق با فناوری های نو و جدید است. با تبلیغات در اینستاگرام و افزایش فالور مشتریان از آخرین اخبار شما باخبر می شوند.

چگونه در اینستا تبلیغ انجام دهيم ؟ تبلیغات در اینستاگرام چیست ؟

تبلیغات در اینستاگرام صورت مي گيرد بايد براي كاربر جذاب و گيرا باشد به خصوص كه اينستا شبكه اجتماعي است كه بر مبناي تصاوير شكل گرفته است. بنابراين تلاش خود را كنيد كه عكس هاي تبلیغاتی كه به كار مي بريد از كيفيت عالي و طراحي خاص بهره مند باشد و به سراغ صرفه جویی و سمبل کاری در اين كار نروید چرا كه منجر به اين مي شود كه برای شما ضد تبلیغ باشد و ارزش برند شما را پايين آورد. دقت كنيد که از تبلیغ هاي صفحه در صفحه در ميان صفحه هاي متفرقه جلوگيري نماييد و كوشش كنيد بازار اهداف خود را درست برگزينيد و لایک و جذب کاربران را زياد دنبال ننماييد.

بايستي در بحث تبلیغات در اینستاگرام اين نكته را مد نظر قرار دهيم كه افراد را دنبال کنیم با منتظر باشيم افرا ما را دنبال کنند .

این كار خيلي ضروري مي باشد ولي راه حل ساده اي دارد شناخت بازار یا هدف کسب و کار شما مي باشد . حال اين به چه معنا مي باشد ! اگر هدف شما كاملا مشخص مي باشد و افرادی را كه مي خواهيد دنبال نماييد آشنا هستند و براي شما شناخته شده اند اشكالي ندارد كه شما آن ها را دنبال كنيد ولي اگر كسب و كار شما عمومي است و بازار كار شما گسترده است و براي كارتان قشر خاصي در اهداف شما گنجانده نشده بهتر است كه از روش تبليغات داخل شبكه مردم را به سمت صفحه خود جذب كنيد.

برای تبلیغات در اینستاگرام ، تبلغات چند رسانه ای يا ویدئو را به كار ببريد.

در پايان هم تلاش نماييد اگر فعالیت خوبی در اينستا با تصاویر ثابت داشتید و فيدبك خوبی هم داشتید هفته ای ۱ تا ۳ کلیپ ويدئوي غیر کپی برای تبلیغ یا آموزش برای کاربرانخود به صورت انحصاری ايجاد نماييد.

راه هایي كه مشتريانتان با شما مي خواهند ارتباط داشته باشند را پیچیده و سخت ننماييد.

سعي كنيد راه ارتباطی خود را با مشتری هایتان پيچيده نباشد . برای فروش محصول از sms یا نرم افزارهای مثل کیک و غيره به كار مي برند. یک شرکت یا حتی کسب وکار محلی کوچک بایستي اطلاعات تماس ساده داشته باشند ( تلفن – اس ام اس – ایمیل ) و از روش هاي پيچيده استفاده نكنند چون غیر از سردرگمی و پیچیدگی ارتباط برای مشتری چيز ديگر به همراه ندارد.

چطور تبلیغ در اینستا را با موفقیت انجام دهیم ؟

به صورت یک اصل کلی باید گفت که تبلیغات در اینستاگرام حتما باید کاربر پسند بوده و از جذابیت خاصی برای کاربران و مشتریان بهره مند باشد به خصوص اگر تبلیغات در شبکه های اجتماعی باشد و در شبکه ای که پایه و اساسش بر تصویر بنا نهاده شده است و عکس نقش مهمی در آن ایفا می کند .

حالا که عکس پایه گذار تبلیغات و بازاریابی اینترنتی شده است ، پس باید سعی کنید تا از تصاویر و عکس های تبلیغاتی  برای تبلیغات در اینستاگرام استفاده نمایید که بسیار با کیفیت و واضح بوده و طراحی اختصاصی منحصر به فرد را داشته باشند تا به خوبی بتوانند پیام خود را به همه اعلان کنند . سعی نکنید در این راستا از صرفه جویی استفاده کنید زیرا هر چه بهتر کار تبلیغ را انجام دهید بیش تر شناخته می شوید و محصول های شما بیش تر به فروش می رود .

قبل از انجام تبلیغات در اینستاگرام بازار هدف تان را به شکلی واضح و دقیق انتخاب کرده و بر گزینید و به دنبال لایک همه گروه ها نباشید و سعی کنید بر روی کاربرانی کار کنید که برای شما سودمند و پر کاربرد هستند .

تبلیغ در ایسنتاگرام را با چه روش و اصولی به انجام رسانیم ؟

درست است که اینستاگرام یک شبکه خوب و عالی و ایده ال برای انجام تبلیغات است ولی باید به این نکته ی مهم دقت نمود که دقیقا چه چیز را و به چه روشی و چگونه تبلیغ نماییم .

برای گام اول در این راستا سعی کنید که در رسانه ی اینستاگرام فقط محصولات و خدمات شخصی خود را به دیگران معرفی کنید و دقیقا به عنوان یک بازاریاب مجازی عمل کرده و از این شبکه ی اجتماعی استفاده نمایید و از این شبکه برای کار خبر رسانی استفاده نکنید زیرا کاربران این رسانه ی اجتماعی خیلی به مطالعه کردن و نوشتاری علاقه ندارند و بیش تر دوست دارند تا عکس های جذاب را دیده و یا به حراجی های مختلف سر زده و موضوعات کلی را مشاهده نمایند .

از طریق تبلیغات اینستاگرام کاربران را جذب کرده و به صفحه فیسبوک یا تویتر بفرستید و هدایت کنید . تلاش خود را بر روی این موضوع بگذارید که اطلاع رسانی را انجام داده و کاربران و مشتریان را به صفحه های توییتر و لینکدین راهنمایی و هدایت نمایید و افراد را ترغیب کنید تا شما را در تویتر فالوو و دنبال کنند و آن را به عنوان منبعی برای اطلاع رسانی و خبر انتخاب کنید .

چه مقدار در این شبکه اجتماعی بايد فعاليت نماييم؟

فعال بودن در این شبکه به صورت روزانه خيلي خيلي مهم تر از ساير شبکه ها مي باشد , بر طبق آمار گرفته شده ۸۰٪ از کاربران اینستا صبح پس از اينكه بيدار مي شوند و شب پيش از اينكه بخوابند صفحه اينستا خود را چك مي نمايند كه اين آمار براي فیسبوک ۴۰٪ و در تویتر ۲۰٪ است و تبلیغات كه به صورت تصویری باشد تأثير بسيار بالايي دارد به خاطرهمين تأكيد مي شود كه فروش و معرفی محصول در اینستا انجام شود.

مي توان در اینستا لینک های هدایت کننده را به كار برد.

شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام , فیس بوک , تویتر برای تبلیغات و اطلاع رسانی به كار مي روند چون در ان ها فضاي بسيار خوبی برای هدایت افراد و ارجاع به لینک های وب سایت وجود دارد .

شايد روزي این شبکه های اجتماعی تعطیل يا فیلتر شوند یا به هر دليلي دسترسی افراد از ان ها بسته شود و اون روز است که وب سایت تان مي تواند کاربران را مثل همیشه آگاه نمايد چرا كه وب سايت نقش مهم تري نسبت به شبكه هاي اجتماعي دارد و از شبکه های اجتماعی مانند يك ابزار برای هدایت افراد به وب سایت استفاده می شود .

برای تبلیغات در اینستاگرام داشتن یک برنامه جدی و هوشمندانه بسیارلازم و ضروری است، شرکتهایی که درخواست تبلیغات در اینستاگرام را دارند باید توجه داشته باشند که از افراد سودجوکه با هدف جذب فالور و هوادار در اینستاگرام تبلیغات در این شبکه اجتماعی فعالیت می کنند دوری کنند و از سپردن کار به آنها اجتناب کنند. برای واگذارکردن تبلیغات اینستاگرامی به شرکت مورد نظر باید ابتدا سوابق اجرایی و پروژه های انجام داده را ببینند و بر طبق آن پروژه ها تبلیغات خود را به دست این شرکتها بسپارند.

تبلیغات اینستاگرامی امروزه به یکی از بزرگترین شبکه های تبلیغاتی تبدیل شده که محصول یا خدمات در لحظه به راحتی به فروش یا ارائه می شود.

برای تبلیغات در اینستاگرام بهتر است از تصاویر با کیفیت استفاده شود و زمان مشخصی برای بروزرسانی داشته باشد تا طبق برنامه پست بر روی پیچ گذاشته شود. نکته مهم دیگری که هنگام تبلیغات اینستاگرامی باید در نظر گرفت این است که باید پیچ مرتبا چک شود و اگر نظر یا سوالی کاربران بر روی یکی از عکس ها گذاشته اند پاسخ داده شود تا کاربران بهتر بتوانند با پیچ ارتباط برقرار کنند.

تبلیغات در اینستاگرام موضوعی است که باید آن را حتما و حتما جدی گرفت زیرا با کمک تبلیغات در اینستاگرام ما میتوانیم یکسری از مشتریان ثابت را به دست بیاوریم و وفاداری ان ها را نسبت به خود بالا ببریم .

مشتریان همواره و در تمام شرایط با شما بوده و هر لحظه از آخرین اخبار و اطلاعات شما مطلع می شوند و با تبلیغات شما اشنا می باشند ، از این طریق ممکن است مرتبابه سایت تان سر بزنند و به دنبال اخبار شما باشند . تبلیغات در اینستاگرام برای جذب مشتری در آینده بسیار مفید است و همین طور می تواند مشتریان جذب شده قدیمی را با روش هایی مانند ایمیل مارکتینگ  و… در کنار شما و برای مدت طولانی نگاه دارد بنابراین تبلیغات در اینستاگرام را جدی بگیرید و از کنار آن راحت و آسان نگذرید .

به چه ميزان به هشت تگ # توجه كنيم؟

هشت تگ ها عناوين با اهميت وکاربردی مي باشند ولي ضرورتي ندارند, اما چون شبکه های اجتماعی در حال اتصال به هم بر پايه تگ ها هستند واضافه بر آن شناخت هم از راه موتورهای جستجو هم بر این پايه صورت پذیر بوده و در گام بعدی وسیله خيلي تأثير گذاري در دامنه آگاهي دادن برای يافتن افراد در جهت علاقه مندی ها و دنباله گر ها به شمار مي آيند بنابراين تلاش نماييد از این وسیله تحت یک ابزار استفاده نماييد تا افرادي كه در يك حوزه كار مي كنند را جمع آوري نماييد و در ماركتينگ نيز استفاده كاربردي دارد.

در چه زمان هايي در شبكه اينستا فعاليت خود را ادامه دهيم؟ زمان های مناسب برای تبلیغات در اینستاگرام چه زمانهایی است ؟

زمان هاي مناسب براي انتشار مطالب و تصاوير یکبار در نیمه های شب , در ظهر یا وسط زمان کاری و در انتهای شب مي باشد. تلاش نماييد نسبت به کار و فعالیت خودتان و نیاز ارتباط با افراد در این حوزه تصمیم گيري كنيد . در طول روز ۲ بار با ۲ طرح مختلف محصولات خود را براي معرفي ارائه دهيد .

به یک موضوع توجه نماييد كه شبکه های اجتماعی به خصوص شبکه های اجتماعی تصویری با فرهنگ هر جامعه ای وابسته است پس در هر وقتي تبليغات انجام ندهيد.

جهت تبلیغات  در اینستاگرام هدفمند بر روی شبکه مخاطب مورد نظر و افزایش میزان تماس ها و فروش خود با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما بر این باورند که با تبلیغات اینستاگرام با هدف مشخص در گروه کاربران معین در یک بازه زمانی بسیار کوتاه می توانید فروش خود را بصورت چشم گیری افزایش دهید.

با ما تماس بگیرید 22279133-22920180

       
نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.