بازاریابی در توییتر

بازاریابی در توییتر

اصلا شبکه اجتماعی توییتر چیست و بیشتر چه کاربردی دارد ؟ هدف اصلی از به راه انداختن آن چه چیزی بوده و این شبکه توسط چه کسانی به وجود آمده است و به چه منظوری ؟ این ها از جمله سوالاتی هستند که ممکن است برای افراد زیادی مطرح شوند و آنها به دنبال پاسخی برای سوالات خود هستند تا توییتر را بهتر و کامل تر بشناسند و بتوانند در کسب و کار و تجارت های خود از آن استفاده بهینه نمایند . اخیرا که مبحث دنیای مجازی اینترنت و وب سایت‌های معروف بر زبان افتاده حتما شما نام Twitter را در بین این وب سایت ها شنیده اید .

در سال 2006 سه دوست به نام‌ Jack Dorsey, Biz Stone, و Evan Williams سایت Twitter.com را درست کردند و به سرعت طراحی وب سایت توییتر سر زبان‌ افتاد و در مدت زمانی کوتاه همه گیر و شناخته شد . کسی باور نمی کرد توییتر به این سرعت محبوب انواع مختلفی از اقراد از جمله ثروتمندان و سیاست مداران بزرگ و تمام کسانی که به طریقی با کاربران در ارتباط بودند ، شود و آنها در این شبکه اجتماعی برای خود یک اکانت شخصی بسازند و به فعالیت مشغول شوند .

توییتر از بهترین شبکه های اجتماعی در زمینه دریافت و ارسال پیام های تبلیغی ما بین افراد در سراسر جهان است و آنها را به هم متصل می کند و این از ویژگی های برجسته ی بازاریابی اینترنتی در توییتر است که مورد توجه همگان قرار گرفته است.

توییتر کاملا جنبه ی کاری خود را حفظ کرده است و همانند بقیه شبکه های اجتماعی (فیس بوک ) به سمت دوست یابی سوق پیدا نکرده است و افراد از آن بیشتر برای کسب و کار خود استفاده می نمایند .

برخی از ویژگی های شبکه اجتماعی توییر و بازاریابی اینترنتی :

شبکه توییتر در مقایسه با شبکه های اجتماعی شناخته شده ی دیگر از جهت دسترسی کاربران خیلی بهتر و راحت تر بوده و از نظر زمانی کاربران این شبکه در زمانی کم می توانند خیلی آسان با فرستادن توییت ، مطالب خودشان را با افراد زیادی در سراسر دنیا به اشتراک بگذارند.

توییتر در زمان کوتاه اجازه ارسال توییت های جدید و تازه را می دهد و کاربران می توانند آخرین توییت های دوستان خود را دیده و بخوانند.

پست های این شبکه اجتماعی کوتاه است در حدود 140 کاراکتر بنابراین سریعا بروی وب سایت یا موبایل ها منتشر می شوند.

کاربران به آسانی قادر هستند که توییت های جدید را به وسیله وب سایت توییتر یا sms، ایمیل یا به کمک دیگر نرم افزار‌ها دریافت و ارسال نمایند .

امکانی برای ایجاد نمودن هویت مجازی را دارد تا بوسیله آن یک موضوع خاص را پرمخاطب نشان دهد .

 

اگر شما هم به تجارت مشغول هستید و از طریق بازاریابی اینترنتی قصد گسترش کسب و کار خود را دارید وقت را تلف نکنید و در توییتر برای خود یک اکانت ساخته و برای خودتان یک متن معرفی کامل و کاربردی تهیه کرده و کسانی را که می خواهید فالوو کنید تا به کمک فالوور هایتان در اینترنت دیده شوید ، میتوانید توییتر تان را در صفحه طراحی وب سایت و یا شبکه اجتماعی فیس بوک و گوگل پلاس خود نیز معرفی کنید . از جمله کارهایی که تویتر می تواند برایتان انجام دهد این مورد است که به سمت سایتتان ترافیک بیشتری را روانه می کند و کار بازاریابی اینترنتی را برای شما انجام می دهد .

در توییترتان به جستجوی دوستان تازه و جدید مشغول شوید تا از طریق آنان بازاریابی اینترنتی به کمک توییتر را به راحتی و سادگی انجام بدهید . به صفحه افراد معروف رفته و آنان را فالوو و دنبال کنید تا توییت های جدید شما در صفحه آنها نیز منتشر شود و بتوانند توییت های شما را مشاهده نمایند .

       
نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.