چرا باید کسب و کارمان را به اینستاگرام بیاوریم ؟

چرا باید کسب و کارمان را به اینستاگرام بیاوریم ؟

در این روز ها کسی وجود ندارد که از تاثیرات رسانه های اجتماعی اگاهی نداشته باشد ان هم بر روی مسئله ای همانند کسب و کار و تجارت و پول دراوردن .در دورانی که ما در ان به سر می بریم ، مسئله ی شبکه های مختلف اجتماعی و شبکه اینستاگرام شکل و رونق گرفته است و این گستردگی هم چنان ادامه دار است و در هر روز یک شکل از آن نمایان می شود و ظهور می یابد .

اینستاگرام

برای آگاهی از قیمت پکیج ها اینجا کلیک کنید .

 

به عنوان مثال در حال حاضر شبکه ی فیس بوک بیش تر از یک میلیارد نفر عضو دارد که این تعداد معادل با یک/هشتم جمعیت در کل کره زمین می باشد . یعنی می توان گفت از هر هشت نفر، یک نفر عضو این شبکه ی اجتماعی می باشد و با آن سر و کار دارد .در کشور ما نیز این امار قابل توجه بوده و افراد زیادی هستند که بیش تر وقت شان را در این شبکه ها می گذرانند و در حال تجربه ی شکل های جدیدی از روابط می باشند و به سمت اینترنت گرایش زیادی دارند .

اکثر این رسانه ها و شبکه های اجتماعی ، از لحاظ جذب کاربر مشابه بوده و تعاملات درونی کاربران یکسانی را برای خود دارند و اگر این شبکه ها شرایط خوبی داشته باشند پس از مدت زمانی سرعت جذب کاربران ان ها بالا می رود و به اوج خواهد رسید و تعامل در آن ها بیش تر می شود .

البته باید گفت که با هجوم اوردن مردم به شبکه های مختلف اجتماعی ، آن ها کم کم شلوغ شده و این شلوغی ها باعث شده تا کاربران قدیمی تا حدودی ناراضی شوند و بخواهند پس از مدت زمانی شبکه را رها کرده و به رسانه ی اجتماعی جدیدی نقل مکان و مهاجرت کنند .در این مورد می توانیم فیس بوک را مثال بزنیم که این روز ها از نظر خیلی از افراد خز شده و دیگر کم تر از ان استفاده می کنند ! و دلیل آن را هم شلوغی و تعداد زیاد دوستان غیرحقیقی می دانند .

در این موارد اسن که افراد به سراغ شبکه های دیگر رفته که اصطلاحا خلوت تر می باشند و از نظر اشخاص جذاب تر می باشند . برخی از نمونه های رایج شبکه های اجتماعی در این روزها عبارت اند از : گوگل پلاس ، توییتر و اینستاگرام و موارد بی شمار دیگر که هر روزه بر تعداد طرفداران آن ها افزوده می شود .در این مقاله در سایت لومیکس قصد داریم تا بر روی اینستاگرام تمرکز نموده و مطالبی را در مورد آن بیان نماییم که شنیدن ان ها خالی از لطف نیست .

چرا تبلیغات در اینستاگرام را انتخاب کنیم ؟

یکی از عواملی که باعث شده افراد در ایران به سمت اینستاگرام بیایند این است که این شبکه در ایران فیلتر نیست و کار با ان بسیار راحت و اسان می باشد .ایسنتاگرام شبکه ای است بر پایه و اساس تصاویر و عکس های مختلف ، این موضوع یعنی این که همه چیز از انتشار یک عکس ساده اغاز می گردد و شما با قرار دادن یک تصویر می توانید حرف خود را بزنید و در حقیقت همان یک عکس شما می تواند ارزشی معادل با 1000 کلمه را برای مخاطب تان داشته باشد .

در دنیای پر از دغدغه ی امروزی شاید دیدن یک عکس خیلی قابل توجه تر از متون و نوشته ها باشد و گذر از عکسی به عکس دیگر اسان تر صورت پذیرد .حس بینایی در وجود انسان ها بسیار حس مهمی می باشد . می دانیم که مغز ما، کاملا بصری بوده و بر همین اساس است که هر آن چه را که می بینیم خیلی بیش تر از آنچه که می شنویم را قبول و باور داریم و به دیدن ها بیش تر از شنیدن ها اهمیت می دهیم .

در حال حاضر با داشتن یک گوشی و یا تبلت و نصب برنامه اینستاگرام می توانید عکس و ویدیو های خود را ارسال کرده و در صفحه ی خود به نمایش بگذاربد . اکثر گوشی ها دارای دوربین بوده بنابراین خیلی از عکس ها و ویدیوهایی که یک کاربر آن را بارگذاری می کند ، توسط خودش گرفته می شود و کاملا خودمانی می باشد .

این مسئله باعث شده تا محتویات صفحه ی او حالتی خصوصی تر پیدا کند و جنبه های جدیدی از زندگی آن فرد را به نمایش گذارد . تمامی این مسائل باعث شده تا میزان تعامل بالا رفته و در میان افراد بیش تر شود .

عکس های خصوصی ما را ترغیب می کند تا افراد را دنبال و فالوو کنیم و با ان ها به معاشرت بپردازیم ، مثلا تصاویری از افراد معروف و یا هنرپیشگان و بازیگران سینما ، ما را کنجکاو می کند تا با ان ها بیش تر اشنا شده و جنبه های جدیدی از این افراد را نشان مان می دهد .

شبکه ی اینستاگرام نسبت به بعضی از شبکه های دیگر خلوت تر می باشد .هر شخصی با داشتن یک دستگاه تلفن همراه ، می تواند از اینستاگرام استفاده کرده و تبلیغ در اینستاگرام را انجام داده و به این ترتیب به حساب کاربری خود سر بزند .

باید بگوییم که شبکه ی اینستاگرام امکان باز اشتراک گذاری (Re-Share) را در حال حاضر در خود ندارد یعنی به عنوان مثال و نمونه نمی توانید عکس کاربر دیگری را مجددا به اشتراک بگذارید. این امکان در ابتدا به عنوان یک ایراد به اینستاگرام و تبلیغ در اینستا بود ولی حالا معنای دیگری به خود گرفته است.

هشتگ گذاری در اینستا

اقتصاد در اینستاگرام:

از اثر گذاری بالای اینستاگرام بر برندسازی و بازاریابی نباید غافل ماند زیرا حجم بالایی از جابجایی و تجارت آنلاین روزانه در این شبکه ی اجتماعی انجام می گیرد و افراد زیادی هستند که در اینستاگرام به رفت و امد می پردازند .

در اینستا برخی از کاربران هم هستند که نه افراد سرشناسی هستند و نه دارای عکس های حرفه ایی اما فالوور های بالایی داشته و بازدید کنندگان زیادی دارند .با وجود مشکلات فراوان در خصوص تجارت الکترونیک در ایران ، کار های مربوط به خرید و فروش و تجارت اینترنتی و الکترونیکی اصلا کار راحتی نمی باشد و شما به عنوان فروشنده باید برای جلب اعتماد مشتری یک سایت یا فروشگاه اینترنتی خیلی خوب و جذاب داشته باشید تا بتوانید به نحوی اعتماد مشتری را جلب کنید و بعد کسب و کار خود را راه اندازی کنید .

با تمام این تفاسیر تجارت بر روی اینستاگرام و تبلیغات اینستا کار بسیار راحت تری می باشد و می تواند میزان و مقدار فروش ها را تا اندازه ی زیادی بالا ببرد .تعداد فروشگاه های اینتستاگرامی کارهای خانگی یا کارگاه های کوچک هر روزه بیش تر می شود و افراد بیش تری به تبلیغات در این شبکه روی می آورند و از ان استفاده می نمایند . به عنوان مثال شما به وضوح در اینستاگرام تبلیغات مربوط به فروش زیور آلات، اشیاء تزئینی، بدلیجات و را مشاهده می کنید که تمام این صفحه ها به وسیله ی فروشندگان خرد اداره شده و ان ها از طریق صفحات خود به گرفتن سفارش و ارسال سفارش ها می پردازند .

تبلیغات در اینستاگرام کار اسانی است به شرط این که یک سری از اصول اولیه را رعایت کنید و مشتری های هدف تان را بشناسید و با مشتری های غیر مربوط دور خود را شلوغ نکیند .محصولات تان را به خوبی معرفی نمایید و برای تبلیغات خود از عکس های با کیفیت و مناسب استفاده کنید تا نظر مشتری را جلب نمایید . به کمک این شبکه و رسانه ی اجتماعی به برند سازی شخصی بپردازید . استفاده از هشتک های مناسب را فراموش نکنید و حتما در متون و تصاویر خود از هشتگ ها استفاده کنید . طراحی وب سایت

ایده های جدید و تازه ی خود را در این شبکه و رسانه ی اجتماعی به کار ببندید و به تبلیغات در اینستا بپردازید . به این موضوع بیش تر فکر کنید که چطور قادر خواهید بود تا به بهترین شکل از این شبکه اجتماعی به نفع خود استفاده نمایید .

اگر جواب این سوال را دریافت کنید در تجارت تان به موفقیت می رسید . شما هم باید یاد بگیرید تا از امکانات اینستاگرام به نفع خود استفاده کنید و بهترین روش ها را به کار گیرید تا به سود و فروش بیش تر برسید . این را مطمئن باشید که این پتانسیل بزرگ می تواند بر روی تجارت و کسب و کار شما تاثیر مهمی داشته باشد و کار تان را به صورت چشم گیر رونق بخشد .

نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.