بازاریابی اینترنتی به کمک طراحی سایت

بازاریابی اینترنتی به کمک طراحی سایت

بازاریابی اینترنتی با طراحی سایت

بازاریابی اینترنتی به کمک طراحی سایت یکی از شیوه های معمولی است که امروزه بسیار استفاده می شود البته برای رسیدن به موفقیت در این مورد تنها پرداختن به ظاهر طراحی سایت و گرافیک سایت نمی تواند کارفرما را به اهداف خود رهنمون سازد، با وجود این ادعا بسیاری از افراد نیز موفقیت طراحی سایت را در وهله اول مدیون برخورداری از گرافیک و ظاهر قوی می دانند، رنگ، تصاویر و فن چاپ یا صفحه بندی طراحی سایت در برداشت اولیه نظر کاربران را می تواند جلب کند، برقراری ارتباط این اجزا با کاربران تاثیر زیادی در دیده شدن توسط آنها دارد، همچنین ضرورت دارد سایت به گونه ای طراحی شده باشد تا در آینده نزدیک نیز کاربران را به بازدید دوباره از سایت ترغیب کند.

 

طراحی سایت

نکته مهمی که در این میان مطرح است این موضوع می باشد که باید بین محتوا سایت و اطلاعات آن همخوانی وجود داشته باشد به این ترتیب دیدن و فهمیدن آنها آسانتر خواهد بود و همین موضوع قدم اول در بازاریابی اینترنتی و افزایش فروش به کمک طراحی سایت است که اگر با دقت انجام گیرد می تواند در شناسانیدن محصول یا خدمت کارفرما نقش اساسی ایفا کند.

تاثیر طراحی سایت در خرید اینترنتی

داشتن طراحی سایت خوب به کاربران انگیزه می دهد تا دوباره برای خرید به طراحی سایت مراجعه داشته باشند. داشتن یک صفحه اصلی با جلوه ای منحصربفرد و خاص در برخورد اول به منزله خوشامدگویی گرم و دعوت به بازدید از صفحات داخلی طراحی سایت را می دهد که اگر با دقت و موشکافی و حساسیت انجام شود تاثیر زیادی در بازاریابی اینترنتی به کمک طراحی سایت خواهد گذاشت؛ البته باید صفحات داخلی نیز به قوت و زیبایی صفحه اصلی باشند تا بتواند بیننده را با سایت همراه کنند. جذب و هدایت کاربران به سایت ابتدای بازاریابی اینترنتی به کمک طراحی سایت است بعد از این موضوع نوبت به ایجاد حس وفاداری در کاربر می رسد که داشتن یک لوگوی عالی با رنگ های تاثیرگذار و سهولت در خوانش مطالب و محتواهای سایت از راه های موثر در ایجاد وفاداری محسوب می شود.

بازاریابی شبکه ای

اگر بتوانید با ارتقا رتبه طراحی سایت از طریق موتورهای جستجو صد نفر را روزانه به بازدید سایت دعوت کنید به جرات می توان گفت تاثیرات مثبتی در فروش ملاحظه خواهید کرد، طراحی سایت حرفه ای و مهندسی شده در این مورد نیز راهگشا می باشد، البته انجام اعمال سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو  نیز راهی موثر در بازاریابی اینترنتی است.

از موارد دیگری که به بازاریابی اینترنتی به کمک طراحی وب سایت می انجامد تبلیغات اینترنتی و بازاریابی الکترونیکی ، تبلیغات در موتورهای جستجوگر، تبلیغات بنر، لینک و کلیکی است که تاثیر زیادی در هدایت مشتریان به سمت خرید کالا یا استفاده از خدمات دارنده وب سایت محسوب می شود.

از نکات دیگری که در بازاریابی اینترنتی به کمک طراحی سایت باید از ابتدا و قبل از طراحی سایت مورد توجه قرار گیرد انتخاب یک نام تجاری مرتبط با محصولات یا ارائه خدمات می باشد، چرا که به این ترتیب قادر خواهید بود یک ارتباط بسیار قوی با ذهن مشتری برقرار کنید که مشتری یا بازدیدکننده به هیچ عنوان این نام را به دلیل تازگی و بی بدیل بودنش فراموش نخواهد کرد.

نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.