فوت و فن اینستاگرام

فوت و فن اینستاگرام

 

برای آگاهی از قیمت پکیج ها اینجا کلیک کنید .

 

در روز های اخیر شبکه اینستاگرام خوب توانسته در میان کاربران رسانه های اجتماعی خود را مطرح کند و برای خود هواداران خوب و بسیار زیادی اختصاص دهد. انواع امکانات و ابزار های خاص و فیلترها ، حتی به صورت اندک در این شبکه اجتماعی، باعث شده تا اینستاگرام در جهت اشتراک گذاری تصاویر کاربران استوار بماند.

فوت و فن اینستاگرام:

این شبکه ی تصویری به خوبی توانسته خود را در میان رسانه های اجتماعی به محبوبیت برساند و در نظر کاربران خوب جلوه کند . پر رفت و امد بودن این شبکه ، محبوبیت ان را افزایش می دهد و برای تبلیغ کاربران محلی مناسب است بنابراین باید با فوت و فن اینستاگرام آشنایی کامل داشته باشیم .

در ادامه این مقاله برخی از امکانات این شبکه را معرفی می کنیم و به نحوه ایجاد ارتباط بهتر با اشخاص دیگر خواهیم پرداخت .
مسلما اگر با امکانات بهتر و دقیق تر آشنا شویم ، توانایی ما در استفاده از نرم افزار بیشتر می شود و در نتیجه می توانیم در این شبکه اجتماعی جایگاه بهتری را به دست آوریم . در ویکی پدیا درباره اینستاگرام اینگونه می خوانیم :
شبکه اجتماعی اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن ویدئو و تصاویر است وبه کاربرانش این امکان را میدهد که تصویر ها و ویدئوهای خود را در شبکه های اجتماعی مختلفی مانند : فیس‌بوک ، تامبلر و فلیکر به اشتراک با افراد دیگر بگذارند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد و فوت و فن اینستاگرام این است که عکسها را به شکل و فرم مربع محدود کرده درست شبیه به عکس دوربینهای اینستماتیک کداک یا پولاروید است. کاربران برای عکسهای خود میتوانند از فیلترهای دیجیتال بهره بگیرند .

حداکثر مدتی که می توان یک ویدئورا در اینستاگرام به نمایش گذاشت زمانی معادل ۱۵ ثانیه است .
اگر شما هم قصد دارید تا از اینستاگرام (شبکه جمع و جور موبایلی)  استفاده کنید بهتر است با ما همراه باشید :
اول از همه باید هدف تان را معلوم کنید و این که آیا برای کاربران خود مطلب جدیدی دارید ؟

شما می توانید در این شبکه اجتماعی همانند خیلی از افراد دیگر از اتفاق های عادی و روزانه تان، سرگرمی ها و علایق و دل نوشته هایتان و غذا، یا هر چیز دیگر عکس بگیرید و با مخاطبین به اشتراک بگذارید .

وقت بگذارید
اگر واقعا قصد دارید کاربر و مخاطب جذب کنید ، برای این ارتباط موثر باید وقت صرف نمایید و افرادی که هم سلیقه با شما هستند را بیابید . برای اول کار و اشنایی با فوت و فن اینستاگرام به بخش جستجو ها بروید وعکس های تصادفی را که وجود دارند بر حسب علاقه خود باز کنید و از بین کاربران کسانی که مورد علاقه تان می باشند را فالوو و دنبال نمایید .

 

 

لایک کنید
توجه کنید که لایک کردن یک بخش و جزء جدایی ناپذیر در شبکه های اجتماعی می باشد .این کار در اینستاگرام آسان تر از بقیه شبکه های اجتماعی است، برای این کار کافی است که دوبار پشت سر هم بر روی عکس تپ بزنید.

هر لایکی که  شما می زنید در صفحه اعلان کاربری که عکس ها آپلود شدند قابل دیدن و ردیابی می باشد . یعنی این اطمینان را داشته باشید که لایک شما از چشم شخص دور نخواهد بود و با انجام این حرکت می توانید توجه کاربران را به طرف صفحه خود جلب کنید .
 دعوت دوستان (mention)
یکی از انواع فوت و فن اینستاگرام در رسانه ی اینستاگرام روش کامنت گذاشتن و اعلان مقداری می باشد بسیار متفاوت . به عنوان مثال در فیس بوک اگر برای شخصی کامنت بگذارید ، هر کامنت یا انجام حرکتی که بعد از شما آنجا صورت گیرد در اعلان های شما به نمایش در می آید و فیس بوک خبر میدهد ولی در اینستاگرام شرایط برای شما متفاوت است ، اگر فردی شما را صدا نزند و اعلان (notifications) نکند اصلا خبری نیست، به عنوان مثال برای پاسخ به کامنت اشخاص باید از این فرمول استفاده کنید username@ تا شخص مورد نظر شما خبردار شده و خودشان بازخورد کامنت شان را مشاهده نمایند .

مسئله ی دیگر در فوت و فن اینستاگرام : اکثر صفحه ها از شما درخواست دارند تا دوستان و اشنایان تان را به صفحه انها معرفی کنید و یا در برخی از مواقع پستی خاص را مشاهده می کنید و تمایل دارید تا دوستی را از وجود تان باخبر کنید، تنها کاری که می کنید این است که در کامنت نام او را با پیشوند @ بنویسید .
تگ کردن افراد و صفحات مرتبط در عکس های خود
اگر در عکس های آماده برای آپلود مضامین مرتبط با صفحه های دیگر وجود دارد و فکر می کنید برای کاربران مفید است خیلی اسان در زمان  آپلود کردن عکس مورد نظر می توانید با اشاره کردن بر روی عکس ها در آخرین مرحله هر تعداد کاربری را که می خواهید ، تگ کنید تا پست تان پس از تاییدیه کاربر در پروفایلش قرار گیرد

 

 

اگر آشنایی با اینستاگرام  و فوت و فن اینستاگرام داشته باشید می دانید که همانند دیگر شبکه های اجتماعی امکان فرستادن پیغام خصوصی در آن وجود ندارد و یا روشی برای ارتباط که عمومی نباشد. اما در این جا شما زمان ارسال عکس قادر هستید که آن را با به سمت چپ کشیدن صفحه در اخرین مرحله ،فایل را اختصاصی کنید برای یک کاربر یا بیشتر و بقیه کاربران نمی توانند این مکالمه و عکس را ببینند .

به عنوان نکته دیگر باید گفت که شبکه اینستا از دیده شدن عکس ها بوسیله کاربران شما را مطلع می سازد یعنی سریعا پس از مشاهده عکس برایتان اعلانی می دهد که تصویرتان بوسیله کاربر دیده شد . در حال حاضر از دایرکت برای فرستادن عکس ها برای کمپین یا گروه ها یا فن پیج ها استفاده می کنند و بدین وسیله آثار مخاطبان را در صفحه خود نشان می دهند .

انتخاب با دقت تصویر , فوت و فن اینستاگرام :
انتخاب تصویر و عکس نیز مهم است زیرا این شبکه بر پایه تصاویر است و مخصوص به موبایل های هوشمند ، انتخاب یک تصویر درست و مناسب تاثیر مستقیم خواهد گذاشت بر روی باقی ماندن و یا رفتن فالوور های شما. اگر تصاویر شما بی کیفیت و یا با کیفیت پایین و یا کپی شده از صفحه های دیگر باشند قطعا به مذاق کاربر ها خوب نخواهد بود و آن ها خوش شان نمی اید .

برای جلوگیری از بلاک شدن مراقب تعداد لایک ها و کامنت هایتان باشید .
همیشه اسپمرها  در شبکه های اجتماعی مختلف هستند و با کامنت و لایک های تعداد بالا در حقیقت تعادل و اعتبار شبکه ها را به هم میریزند .

مشابه این وضعیت در اینستا هم هست ، در واقع سیستم خودش برای تعداد لایک و فالوور و کامنت ها محدودیتی قرار داده است و علت این محدودیت نیز برای داشتن شبکه اجتماعی سالم است . تعرفه به این صورت است که اگر در ساعت بیشتر از ۳۰۰ لایک و ۵۹ کامنت داشته باشید، تا ۲۴ ساعت امکان انجام دادن فعالیت از شما گرفته می شود و اگر فالو یا آنفالو شما بیشتر از ۴۵ نفر در هر ۱۵ دقیقه باشد در این صورت هم بلاک می شوید.

پس حواس خود را به کارهایی که انجام می دهید جمع کنید، زیرا فعالیت بیش از حد شما دسترسی تان را از بین می برد و این برایتان نا مناسب و ناخوشایند می باشد .

 

به فیلتر ها اینستاگرام بسنده نکنید
اینستا در  سال جدید میلادی فیلترهای جدید را در دسترس قرار داده است  و باید واقع بین باشیم و به دور از بی انصافی قضاوت کنیم زیرا هم اکنون امکانات و فیلترها پاسخگوی خوبی برای نیاز کاربران است .

ولی همیشه وجود دارد روش های بیشتری که کاربران انتخاب کنند مثل چیدمان عکس ها به شکل جدولی ، یا به نمایش گذاشتن عکس ها در حالت عمودی یا افقی و یا گذاشتن نوشته در عکسها که این هم طرفدار خاص خودش را دارد. تنوع در تمام زمینه ها وجود دارد که هر کدام امکانات خوب و کاربردی دارند .

       
نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.