بازاریابی اینترنتی آنلاین و7 روند برتر در سال 2016

بازاریابی اینترنتی آنلاین و7 روند برتر در سال 2016

صنعت بازاریابی اینترنتی آنلاین پیچیده و ناپایدار است، اما برای افرادی که برروی مسیرهای مدرن قدم بر می دارند بازاریابی اینترنتی آنلاین صنعتی بسیار مهیج می باشد.

به نظر می رسد سال 2016 یکی از بهترین سال ها برای بازاریابی اینترنتی آنلاین باشد، و من پیش بینی می کنم این 7 روند، مسیر بازاریابی اینترنتی آنلاین را تکان می دهد و بازاریابی اینترنتی آنلاین را از نو سامان دهی می کند.

 روندهای برتر بازاریابی اینترنتی آنلاین

  1. تبلیغات و آگهی های تصویری بر بازاریابی اینترنتی آنلاین غالب و حاکم خواهند شد. با وجود کانال های اجتماعی مانند یوتیوب که برای میزبانی میلیاردها فیلم و سیستم عامل های تبلیغات مانند فیس بوک و بینگ اختصاص داده شده و پیش از این نیز گزینه های تصویری تبلیغات را ارائه می دادند، پس بی شک باید گفت آگهی های تصویری چیز جدیدی نیستند. سال 2016 در حال آماده سازی است تا نسبت به سال های قبل متفاوت تر باشد زیرا گوگل در نهایت باز با تبلیغات ویدئویی برای افزایش بازدید در نتایج صفحات موتورهای جستجو بر روی صحنه می رود (Search Engine Results Page که به SERP شناخته می‌شود.). درواقع این یک نشانه است که کاربران بیش از بیش در حال پذیرش تبلیغات ویدئویی آنلاین و بازاریابی اینترنتی آنلاین هستند، و همچنان که آن روند ادامه دارد، انتظار می رود انواع مختلفی از تبلیغات تصویری و ویدئویی در مکان هایی غیرمنتظره دیده شود. با وجود اینکه مالکیت یوتیوب متعلق به گوگل است، این امکانات تقریباً نامحدود هستند.  
  2. نمایان کردن برنامه منجر به رشد سریع برنامه ها خواهد شد. گوگل برای مدت کوتاهی نمایه ساختن برنامه ها را پیشنهاد می کرد، اما از آنجا که رتبه بندی کارهای ممکنه برای برنامه ها بسیار پیچیده تر می شود، سال 2016 سالی خواهد بود که بیشتر صاحبان مشاغل به مزایای مشاهدۀ آنلاینِ برنامه های اختصاص داده شده پی خواهند برد. یک سایت بهینه سازی شده برای تلفن همراه (سایت اختصاصی موبایل) برای ارجاء به انبوهی از موبایل بر روی مواردی خارق العاده و شگفت انگیز کار می کند، اما خیلی زود برنامه ها شروع به جایگیزینی آنها خواهند کرد. برنامه ها (نرم افزارها) جز در راه های شهودی تر، آسان تر، سهل الوصول تر، در بازاریابی اینترنتی آنلاین قادر به انجام تمامی کاری هایی هستند که وب سایت ها آنرا انجام می دهند. هنوز چندین سال است عقب تر از برنامه هایی هستیم که بطور کامل وب سایت ها را به عنوان یک رسانه جایگزین می کنند، اما از دیدگاه صاحبان مشاغل سال 2016 در اتخاذ برنامه (نرم افزار) سالی بسیار مهم و محوری برای بازاریابی اینترنتی آنلاین خواهد بود.

 

بازاریابی اینترنتی

 

  1. موبایل بطور کامل صفحات دسکتاپ را قبضه خواهد کرد. سال 2015 سالی بزرگی برای موبایل بود، گوگل نه تنها اعلام کرد که ترافیک موبایل در نهایت بر ترافیک دسکتاپ 10 کشور مختلف مستولی شد بلکه سال 2015 سالی بود که در آن الگوریتم موبایل گدون " "Mobilegeddonبرای مرحله به مرحله خاتمه دادن سایت ها نه برای بهینه سازی موبایل به روزرسانی شد. اما ظاهراً، طبق گفتۀ گوگل شما با وجود نسخه موبایل، نیازی به یک سایت بهینه سازی دسکتاپ ندارید، یک سایت تلفن همراه بدون نسخۀ دسکتاپ کاملاٌ قابل قبول است. اما این موضوع برای پایین آوردن ترافیک دسکتاپ کافی نخواهد بود، ولی واضح است که گوگل در چه سمتی است، آنها در حال سرمایه گذاری بر روی کمرنگ کردن ترافیک دسکتاپ هستند، به این معنا که پول زیاد بر روی بازاریابی اینترنی (موبایل-محور) آرمیده است.
  2. دستیاران دیجیتال منجر به ایجاد نوع جدیدی از بهینه سازی خواهند شد. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و تبلیغاتِ پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) دو استراتژیِ بسیار محبوب ناشناخته برای سایت شما در بدست آوردن هزاران بازدیدکننده می باشند. اما ظهور و رشد دستیاران دیجیتال نوع جدیدی از بهینه سازی را به همراه خواهد آورد. دستیاران دیجیتال مانند سیری Siri وکورتانا Cortana از موتورهای جستجو سنتی استفاده می کنند و تنها در صورت نیاز به پیدا کردن اطلاعاتی دست به کار می شوند. کلید بهینه سازی در این فرمت جدید این است که به جای تلاش برای متمرکز کردن مردم به شیوه ای خاص در سایت تان، مطمئن شوید اطلاعات کسب و کار شما به راحتی در دسترس این دستیاران قرار دارد.
  3. واقعیت مجازی پدیدار خواهد شد. ده ها دستگاه مختلف واقعیت مجازی وجود دارد و تنظیم شده اند تا در چند سال آینده عرضه شوند، بعضی از آنها برای کاربردهای خاص مانند بازی های ویدئویی، اختصاص یافته اند و برخی دیگر نیز برای استفاده عموم در دسترس هستند. Oculus Rift احتمالاً پر غلوترین دستگاهVR قرار است در سه ماهه اول سال 2016 عرضه شود که تبلیغات زیادی نیز برای آن شده است. Oculus Rift و دیگر دستگاه های VR یک محیط کاملاً جدیدی از تبلیغات آنلاین را همراه با ترکیب و تلفیق با سیستم عامل های عامه پسند رسانه های اجتماعی، کانال های ویدئویی و حتی فرم هایی از پیام رسانی مستقیم معرفی خواهند کرد. همیشه یک شانس وجود دارد و VR می تواند به عنوان یک مد زودگذر کمرنگ شود و کارش به ناکامی منجر شود، ولی میلیاردها دلار نیز برای از دست رفتن در سرمایه گذاری وجود دارد، که در غیر اینصورت باید آماده شرط بندی بود.
  4. تکنولوژی پوشیدنی و اینترنت پا به عرصه ای جدید خواهند گذاشت. در حالی که نه کاملاً برابر با سطح واقعیت مجازی، دستگاه های هوشمند پوشیدنی هم باید شروع کنند در سال 2016 کشش و تقاضا بیشتری کسب کنند. در سال 2015 رونمایی از ساعت هوشمند اپل را مشاهده کردیم، نسل اول ساعت هوشمند، اما در سال بعد ساعت هایی هوشمندتر و دیگر دستگاه های پوشیدنی مشابه نیز بیشتر باید ظهور کنند. چنین دستگاه هایی چشم انداز بازاریابی محلی را تغییر خواهد داد و برای محو و از بین بردن مرز بین بازایابی آنلاین و بازاریابی واقعی بیشتر تلاش خواهند کرد.
نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.