طراحی سایت خوب

طراحی سایت خوب

سایتی که ساخته میشود باید طراحی سایت کارآمد باشد و طراحی آن کاربردی باشد ، میدانیم که هدف نهایی هر سایت ارائه ی خدمات و اطلاعات به مخاطبان خود است .

ارائه این اطلاعات باید بصورت صحیح انجام گیرد تا کاربر در کمترین زمان ممکن بتواند به مطلبی که دنبالش می گردد دسترسی مستقیم پیدا کند و از سایت به صورت هدفمند استفاده کند .

متأسفانه برخی از سایت هایی که طراحی میشوند اصول ساخت سایت را جدی نمیگیرند و یا این کار را دقیق و کامل انجام نمی دهد در نتیجه طراحی وبسایت خوب ندارند.

برای یک طراحی سایت خوب  لوگوی مناسب انتخاب کنید که نمایان گر فعالیت شما باشد و از گرافیک خوبی برخوردار باشد . درانتخاب فونت و سایز برای سایت دقت کنید و سعی کنید تا جایی که ممکن است از فونت های یکسان استفاده کنید تا نوشته های وبسایت زیباتر و مناسب تر به چشم بیایند .

طراحی سایت مناسب را با رنگ بندی مناسب استفاده کنید و رنگها را بر اساس مخاطبین وب سایت، سن و فرهنگ آنان و غیره انتخاب کنید. در سایت خود محیطی کاربر پسند ایجاد نمایید که کاربران با مراجعه به وب سایت از دیدن آن خشنود شوند .

از تصاویری با حجم اندک استفاده کنید تا در زمان لود شدن صفحه ایجاد مشکل نشود ، در نوشته هایتان با رعایت نمودن فاصله های مناسب بین متون و عکس ها عناصر دیگر وب سایت تاثیر مثبتی در سایت بگذارید .

محتوای سایت را با دقت در سایت قرار دهید، از محتوای جدید و کاربرپسند استفاده کنید تا سایت شما بخوبی در جستجوها دیده شود . البته با نوشته های زیادی یا بی ربط مخاطبین خود را بمباران نکنید و اطلاعات را در حد کافی و به جا بکار ببرید .

سئو هم در طراحی سایت کارآمد خوب برایتان اهمیت داشته باشد در واقع بهینه سازی سایت در گوگل تکمیل کننده وب سایت شما بوده و حتی بیشتر از ظاهر و گرافیک سایت برایتان اهمیت خواهد داشت . سئو اعتبار وب سایت شما خواهد بود .

       
نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.