بازاریابی اینترنتی با توییتر

بازاریابی اینترنتی با توییتر

بحث های مربوط به دنیای مجازی و اینترنت و طراحی وب سایت ‌ در این روزها بسیار باب شده است و تقریبا در هر جمع و هر جایی صحبت هایی در این مورد شنیده می شود .یکی از جذابیت های اینترنت شبکه های اجتماعی مختلف می باشند که بسیار زیاد مورد توجه هستند و در میان این شبکه های اجتماعی حتما نام Twitter ‌را نیز شنیده اید و درباره آن مطالبی را می دانید ، در این مقاله در سایت ایده پویا قصد داریم تا کم و بیش درباره بازاریابی اینترنتی با توییتر توضیحاتی بدهیم .

برخی از شما کار با توییتر را می دانید و ممکن است برای عده ای دیگر از شما این سؤال پیش آید که اصلا توئیتر چیست و چگونه می توان از ان استفاده نمود و در حقیقت کاربرد اصلی آن چه چیزی می باشد ؟

بازاریابی اینترنتی با توییتر

راه اندازی شبکه ی توئیتر و بازاریابی اینترنتی با توییتر در سال 2006 انجام گرفت که پیاده سازی و طراحی سایت Twitter.com به وسیله ی سه دوست انجام شد .بعد از گذشت مدت زمانی نام سایت توییتر بر سر زبان ها افتاد و کم کم افراد بیش تری به آن روی آوردند و خواهان شناخت بیش تر آن شدند ، بعد از توییتر نیز شبکه های مشابه زیادی در این زمینه پی ریزی شدند و به کار مشغول شدند .

کار دقیقی که رسانه ی اجتماعی تویتتر انجام می دهد چیست و آیا لازم است که با ان آشنا شویم یا خیر ؟این وب سایت (Twitter) جزء سرویس های به اصطلاح میکروبلاگینگ بوده و بار نخست با شعار : چه می کنید؟ یا همان (What are you doing) پا به میدان گذارد و شکل گرفت و با همین هدف پیش رفت .

شاید یکی از ویژگی هایی که می توان ان را به توییتر نسبت داد این است که در ان فقط می شود ۱۴۰ کاراکتر را تایپ کرد و از این نظر دارای محدود است و شما نمی توانید در آن بیش تر از این مقدار را تایپ کنید .شاید یکی از دلایل معروف شدن توییتر به خاطر این ویژگی و مشخصه بوده که کاملا تازه است و قبل از آن دیده نمی شد و در طول مدت کمی بود که سایت توییتر در بین کاربران دنیای مجازی مورد توجه و محبوبیت واقع شد و توانست نظر همه را به سمت خود جلب کند .

ممکن است در ابتدای کار کردن با بازاریابی اینترنتی با توییتر نتوانید با آن ارتباط برقرار کنید و شروع کار برای شما سخت باشد ولی کم کم با آن راحت تر برخورد خواهید کرد و دقیقا می فهمید که چه چیزی از آن می خواهید .بازاریابی اینترنتی با توییتر ساده بوده و اصلا پیچیدگی خاصی ندارد و کار با آن خیلی اسان است درست مثل آب خوردن ، لازم است یک صفحه در ان برای خود بسازید و در ان جا ثبت نام کنید و سپس پروفایل تان را به دقت پر کنید و هر چه لازم است در ان ذکر کنید به همین سادگی شما دارای یک صفحه می شوید و دیگر حالا یک توییتریست خواهید بود .

یکی دیگر از مطلب هایی که سایت توئیتر را معروف نمود مسئله و ویژگی « دنبال کردن » (Following) در آن بود که این موضوع در بین اشخاص است و افراد می توانند یک دیگر را دنبال کنند و یا دنبال شوند .پس از فالوو کردن یک دوست سریعا قادر هستید که تمام توئیت‌ های ان شخص را در حساب کاربری خود مشاهده نمایید و آن ها را ری توییت نمایید .

توئیتر مدتی است که امکان توئیت کردن پست ها به وسیله ی موبایل شخصی را نیز فراهم کرده و نتیجه این است که شما می توانید توئیتر را همواره در کنار خود داشته باشید و از آن بهره مند شوید .حتی زمانی که به سیستم خود دسترسی ندارید با استفاده از تلفن همراه تان می توانید صفحه توییتر خود را به راحتی نگاه و چک کنید و با این تفاسیر دیگر محدودیت زمانی و مکانی برای بازاریابی اینترنتی با توییتر ندارید .

سایت تویتر

وبسایت توئیتر هم وب سایت ثبت کردن خاطره و هم وب سایتی است برای فعالیت ‌های تخصصی و علمی شما ، شما به راحتی می توانید در این محل همه ی فکر ها و ایده ‌ها یتان را به اشتراک بگذارید و با افراد جدید اشنا شوید و تعامل اطلاعات داشته باشید و یا کار هایی مثل گزارش زنده مسابقه های ورزشی را در ان دنبال کنید و به نوعی برای شما سرگرمی باشد .

بازاریابی اینترنتی با توییتر کاربرد های فرعی زیادی دارد که در وقتش می توان از ان ها استفاده کرد .حتی شما قادر خواهید بود که در صفحه ی توییتر تان از علامت هشتگ هم بهره مند گردید بنابراین بازاریابی اینترنتی با توییتر از رسانه ها و شبکه های اجتماعی است که هشتگ خیلی زیاد در توییت هایش کاربرد داشته و استفاده می شود .وقت را از دست ندهید و همین الان بروید و یک صفحه در توییتر برای خود آماده کنید و به بازاریابی اینترنتی با توییتر بپردازید و به کمک بازاریابی اینترنتی با توییتر کسب و کار تان را تبلیغ کنید .

       
نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.