طراحی سایت و سئو

طراحی سایت و سئو

هر شخص و یا شرکتی با داشتن وب سایت هدفی را دنبال می کند ، یکی از اهداف کسب درآمد است و دیگری به نمایش گذاشتن نمونه کارهایش در وب سایت شخصی اش ، با هر هدفی که دارید برای رسیدن به آن یک وب سایت اصولی را طراحی کنید و بسازید .در مرحله ابتدایی از طراحی سایت و سئو به بررسی نیاز وبسایت می پردازیم ، باید نیاز ها و احتیاجات را درست شناسایی کرد تا بعد از شناسایی بتوان آنها را پیاده سازی کرد . برای این مرحله تمامی فعالیتهای طراحی گرافیک سایت ، دسته بندی اطلاعات و کد نویسی ها صورت میگیرد . بعد از این بررسی ها به صورت کامل و در آخر کار سایتی که برایتان طراحی و ساخته میشود باید تمام نیازهای شما و بازدیدکنندگان وبسایت شما را تامین و برآورده کند و یک طراحی وب سایت جامع باشد .

بعد از آن به سراغ دسته بندی های درست و صحیح اطلاعات می رویم زیرا دسته بندی درست اطلاعات به کاربران این امکان را می دهد تا در وقت و زمان کمتری بتوانند به هدف خود برسند و اطلاعات مورد نظر را از سایت استخراج کنند و در سایت به سرچ بیشتری بپردازند و دچار سر در گمی نشوند . این مرحله با توجه به نیازسنجی است پس باید تمامی نیازها و استراتژی های موردنظر را پوشش دهیم .

دسته بندی و طبقه بندی اطلاعات که انجام شد باید کار را به گرافیست های عزیز بسپاریم ، حالا نوبت به تیم طراحی گرافیک است که طرح مورد نظرشان را بر پایه نوع فعالیت و هدف شما پیاده سازی کنند .هم محتوای وب سایت مهم است و هم ظاهر و زیبایی ظاهری آن و این ظاهر زیباست که مشتری را جذب می کند و در دید او تاثیر بسزایی دارد .

استفاده درست از رنگ ها حائز اهمیت است اینکه در سایت خود از چه ترکیب رنگ هایی استفاده کنید و به گرافیک سایت اهمیت بدهید بسیار مهم است و بر روی بازدید های شما بی تاثیر نیست و به بهره وری سایت شما کمک می کند .

طراحی سایت حاصل یک اندیشه و تفکر تحول گرا و زیبایی محور است. طراحی وب سایت و حضور در فضای اینترنت برای هر شرکتی به یک ضرورت اساسی تبدیل شده که باید به بهترین نحو ممکن انجام گیرد .

سئو در طراحی سایت

بعد از طراحی وبسایت نوبت به بحثی دیگر می رسد:

SEO یعنی بهینه سازی سایت که شما طراحی آن را انجام دادید .سئو یکی از با اهمیت ترین مراحل در طراحی وب است که باید برای آن وقت زیادی صرف کرد. ممکن است سوال برایتان پیش بیاید که چرا سئو مهم است و باید به آن توجه شود ؟ اگر شما وب سایت خوب و جذابی داشته باشید اما اصلا بازدید کننده ای نداشته باشد در این صورت از سایت خود ناراضی میشوید .

در اینجاست که بحث سئوی سایت پیش می اید و اهمیت آن مورد توجه قرار میگیرد .

بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجوگر در اداره کردن و حفظ یک تجارت موفق آنلاین یکی از حیاتی ترین راههای موجود است. رعایت اصول سئو ترافیک بیشتری را به سوی وب سایت شما می فرستد و تعداد مشتریان شما افزایش میدهد.

       
نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.