اهمیت بهینه سازی عنوان صفحات سایت

اهمیت بهینه سازی عنوان صفحات سایت

عنوان صفحه بخش بسیار مهمی در بهینه سازی صفحات برای موتورهای جستجو است .

اگر شما به دنبال عبارت مشخصی برای جستجو در اینترنت هستید ، باید برچسب عنوان را تا حدی که امکان دارد نزدیک به عبارت مورد نظر بسازید. باید به این فکر کنید که کاربران دقیقا چه عنوان و تیتری را سرچ میکنند و بیشتر از چه کلماتی استفاده میکنند تا شما را پیدا کنند و شما نیز تیتر صفحات خود را منطبق با آن درست کنید

(در حالت ایده ال،عنوان متن صفحه شما باید دقیقاٌ عبارت مورد نظرتان باشد.بنابراین اگر شما عبارت"نکات ماهیگیری سالمون" رو می خواهیدبرچسب عنوان شما باید همان "نکات ماهیگیری سالمون " باشد.)

شما خیلی راحت با یک عنوان مناسب می توانید سایت خود را در جستجوهای کاربران به نمایش بگذارید اگر کمی در موتور جستجوی گوگل تحقیق کنید ، تاثیر تیتر صفحات طراحی سایت را خواهید دید .

محتوی تیترعنوان صفحه سایت تاثیر زیادی روی مرتبط بودن و درجه بندی نتایج گوگل دارد.

دلیل اهمیت عنوان صفحات وب سایت چیست ؟

برچسب عنوان صقحات سایت به موتور های جست و جو اعلام میکند که محتوی صفحه سایت در مورد چیست. اما می دانیم که فاکتور های داخل صفحه تنها قسمت کوچکی از تصویر هستند بلکه این فاکتور های خارج از صفحه – چیزی که ما"نمای داخلی لینک" می نامیم – هستند که بیشترین تاثیر را به طور کاربردی در بخش های رقابتی دارند.عنوان متن شما تاثیر زیادی روی نمای داخلی لینک شما دارد.

در اهمیت بهینه سازی عنوان صفحات سایت ، متن لینک داخلی را آنالیز کنید

با مرورگر سایت صفحاتی که بیش ترین لینک به سایت شما می شود را ببینید و این کار قطعا برایتان جالب است چون میبینید که متن این لینک ها چه چیزی بوده است.

وقتی بک لینک های جدیدی برای وب سایت دریافت می کنید،متن لینک سایت همیشه یکی از موارد زیر خواهد بود:

1.   برچسب عنوان

2.   عنوان اصلی

3.   URL کامل صفحه

4.   عنوان یا نام دامنه وب سایت

5.   برخی توضیحات قابل توجه دیگر(که شامل تعدادی یا همه ی کلمات کلیدی هستند.)

6.   برخی متن های تصادفی دیگر

چیزهایی مثل نام دامنه وب سایت ،مسیر و آدرس سایت و برچسب عنوان صفحات وب سایت ممکن است فاکتور های رتبه بندی مستقیمی نباشند،اما در گرفتن لینک های داخلی مشارکت می کنندکه شامل کلمات کلیدی درستی هستند.

نتایج غیر علمی اما مفید

من 190 لینک که به 5 تا از صفحات رده بالای من میروند را آنالیز کرده ام.اگرچه این یک نمونه ی بزرگ نیست اما به ما ایده ای تقریبی از یک نمای لینک داخلی طبیعی می دهد.

این چه معنی برای شما دارد

39% از لینک هایی که من دیده ام متن لینک خود را استفاده میکنند و بیشتر آن بدردبخور و مرتبط بود.این موضوع خوب است، بخاطر اینکه طبیعی است که پراکندگی متن لینک ها رو داشته باشیم.یک متن خوب همیشه نمایی طبیعی تر ایجاد می کندکه این الگوی درازمدت رادنبال می کند.

نتیجه به دست آمده

1-   " نام دامنه" ی خود را با دقت انتخاب کنید.به این منظور بهتر است متن لینک را از بیش تر متن تان که لینک ها را دریافت می کند بردارید.سعی نمایید که کلمات کلیدی در نام دامنه سایت شما باشد.

•   به همین دلیل است که دامنه هایی که کاملاً با متن و کلمات کلیدی منطبق هستند سالها پایدار می مانند.

اگرچه Google penguin update ممکنه تغییرشان بدهد اما هنوز نمی توان در این مورد زود قضاوت کرد.

2-عناوین صفحات سایت را با دقت انتخاب کنید.تا جایی که ممکن است آنها را نزدیک به عبارت مورد نظرتان برای جست وجو انتخاب کنید.

3- گرفتن لینک ها با کلمات کلیدی در عناوین بسیار به رتبه بندی شما کمک خواهد کرد

4-متن عنوان اصلی صفحات سایت به اندازه ای که باید استفاده گردد استفاده نمی شود .بهتراست که روی جذاب کردن عناوین صفحات سایت تمرکز کنید تا اینکه آنها را از کلمات کلیدی پر کنید.

 

 

منبع : ایده پویا

       
نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.