نکات بهینه سازی و سئو

نکات بهینه سازی و سئو

بعد از مرحله ی تهیه و طراحی وب سایت نوبت می رسد به بخش سئو و بهینه سازی وب سایت . همه کم و بیش می دانند که یک سایت به خودی خود در رتبه های بالای جستجو دیده نمی شود و قرار نمی گیرد و جهت نمایش دادن وب سایت در نتایج اول جستجوی گوگل باید حتما چند مورد را در داخل و خارج از وبسایت انجام داد که به مجموع این فعالیت ها بهینه سازی سایت و یا همان سئو گفته می شود .

کار بهینه سازی سایت در انواع موتورهای جستجو افزایش دادن قابلیت جستجوی سایت است و در ایندکس شدن بیشتر سایت موثر هستند که در نهایت تعداد بازدید کنندگان وب سایت افزایش می یابد و در کسب و کار از راه اینترنت موثر است و سود را به همراه می اورد .

با توجه به اهمیت بالای بهینه سازی وب هنوز هم بسیاری از سایت دارن وجود دارند که این مبحث را فراموش می کنند و جدی نمی گیرند غافل از این که این یک بخش مهم و اساسی در داشتن و طراحی وب سایت است و می تواند میزان تبلیغات سنتی یک سایت را شدیدا پایین بیاورد .

باید وب سایت خود را بر پایه سئو بیس طراحی کنید و نکات مربوط به سئو را جدی بگیرید تا در آینده نتایج آن را مشاهده نمایید .

باید این را قبول کرد که سئوی وب سایت عاملی است برای درآمد زایی دائمی و ایجاد اعتبار برای سایت مورد نظر .

SEO یا Search Engine Optimization گاهی اوقات شامل یکسری از تغییرات جزئی هستند اما با تمام جزئی بودن این تغییرات تاثیر زیادی بر روی رتبه و ترافیک سایت می گذارند و باعث بهتر دیده شدن وب سایت می شوند .

این تغییرات آنقدر مهم و اساسی و پایه ای بوده که در دنیای امروز اینترنت و وب ، سئوی سایت جزء موارد جدا نشدنی از طراحی وبسایت است و اهمیت آن تقریبا مشخص شده است .

عنوان سایت

یکی از کار هایی که در سئو سازی به شما کمک می کند ساختن یک عنوان منحصر به فرد و دقیق برای تمام صفحات وب سایت است ، به تگ title اهمیت بدهید این تگ به کاربر و موتور جستجو می گوید محتویات آن صفحه چیست و در چه رابطه و موضوعی است.

عنوان در تگ title قرار می گیرد. اگر بخواهیم ایده آل در نظر بگیریم تمام صفحه ها در طراحی وب سایت باید یک عنوان خاص و منحصر به فرد داشته باشند و مشابه به هم نباشند . البته بیشتر cms ها خود به شکل خود کار متا تگ ها را به وجود می آورند و در فیلد های گوناگون داده و اطلاعات کاربر را گرفته و قرار می دهند .

زمانی که صفحه ای خاص در نتایج حاصل از جستجوی کاربر نمایش داده می شود ، در اولین سطر از نتیجه ی جستجو محتوای تگ title گذاشته شده و این سبب می شود که کاربران بفهمند که صفحه ی نمایش داده شده با چیزی که آن ها جستجو کرده اند در ارتباط است یا نه .

کلمه عنوان یا همان title صفحه ها باید با دقت انتخاب بشوند و در آنها از کلمات کلیدی مد نظر خود استفاده نمایید ، در نظر داشته باشید که انتخاب صحیحی برای عنوان صفحه می تواند تاثیر بسزا و زیادی در SEO داشته باشد.

نکته ی دیگری که برای گوگل مهمه این است که وب سایت باید دائما به مخاطبین و کاربران خود اطلاعات مفید و مقاله های سودمند در زمینه شغلی وب سایت بدهد و این اطلاعات و مقالات باید برای بازدید کنندگان و مشتریان سایت مورد نظر مناسب و مفید واقع شوند به این ترتیب افزایش اعتبار وب سایت را خواهیم داشت که مسئله ای است بسیار با اهمیت .

       
نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.