افزایش رتبه سایت و افزایش کاربران

افزایش رتبه سایت و افزایش کاربران

افزایش رتبه سایت و افزایش کاربران کاری نیست که یکباره اتفاق افتد و نباید بعد از طراحی سایت انتظار داشت که سایت خودبه خود با افزایش بیننده مواجه شود، همان طور که بر همگان آشکار است بهترین راه برای افزایش رتبه سایت و افزایش کاربران افزایش و به روزرسانی محتوای سایت با مطالب دست اول و کاملا تولیدی است، البته همین موضوع درج محتوای جدید سایت نیز مقوله ای حساس است چرا که با توجه به قدرت الگوریتم های جدید گوگل و حذف تدریجی کلمات کلیدی و اهمیت محتوای وب سایت برای گوگل ضروری است تا طراحان سایت و توسعه دهندگان سایت بیش از پیش در بروز رسانی و تجدید اطلاعات خود در زمینه طراحی سایت و سئو تلاش نمایند.

البته راه کارهای دیگری نیز برای افزایش رتبه سایت و افزایش کاربران وجود دارد که در اینجا به چند مورد اشاره می نماییم. افزایش رتبه صفحات در گوگل در مجموع در افزایش رتبه سایت در موتور جستجوگر گوگل تاثیر می باشد، در صورتیکه مطالب آن در رابطه با موضوع مورد جستجو باشد، موتورهای جست و جو اهمیت صفحات وب را بر اساس میزان لینک به آن طبقه بندی می کنند.

افزایش رتبه سایت و افزایش کاربران

رتبه سایت و الکسا طراحی سایت تمامی این موارد موجب می شوند تا در نهایت باز دید کننده گان یک وب سایت افزایش یابند و این ها آنالایز کننده ای هستند برای ترافیک طراحی وب سایت و می توان گفت که تمامی وب سایت ها بر اساس همین امار های تعداد بازدید کاربران است که رتبه بندی می شوند و نتیجه ی این رتبه بندی ها در نهایت مقدار و عددی می شود ما بین ۱ تا چند میلیون که هرچه قدر این مقدار و این عدد به یک نزدیک تر شود در نتیجه مرتبه و رتبه ی طراحی وب سایت نیز ، بهتر و بالاتر می رود . 

از عوامل دیگری که در افزایش رتبه سایت و افزایش کاربران تاثیرگذار است، رعایت استاندارد در طراحی سایت یا رعایت اصول بهینه سازی سایت می باشد، یکی از مهم ترین نکات و ابزار در گارانتی کردن افزایش رتبه می باشد، همچنین باید در در نوشتن برچسب های متا دقت لازم را انجام داد، یعنی هر طراحی سایتی که با استفاده از سیستم مدیریت محتوا یا همان نرم افزار طراحی وب سایت استاندارد انجام شده باشد هر بخش دارای محتوای متن و تصویری است، به طور معمول دارای برچسب های موضوعی، عنوان و متانگ ها می باشد که البته باید از طریق ویرگول، نقطه ویرگول؛ یا حتی( کلمه) حداکثر تا 20 یا 30 کلمه وارد شود البته وارد نمودن عنوان و متاتگ ها دارای اصول خاصی است.

سئوی وبسایت

در افزایش رتبه سایت و افزایش کاربرانسئوی سایت )باید به این مورد توجه شود کهواردنموندن متاتگ ها یا حتی عناویت و با فونت درشت نوشتن کلمات کلیدی و لینکدار کردن به صفحات بدون ربط، هیچ گونه تاثیری در افزایش رتبه سایت ندارد و صرفا موجب مزاحمت خواهد شد.

تنها چیزی که لازم است رعایت اصول طراحی گرافیکی صفحات و هماهنگی ویکپارچه بودن فونت و سایر متن و محتوای صفحات برای بازدیدکنندگان اهمیت دارد و شرکت های طراحی سایت و تمام کسانی که در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت می کنند در توصیه هایشان به کاربران می گویند به هیچ عنوان از سایت هایی که قوانین و اصول بهینه سازی را رعایت نمی کنند اعتماد نکنند.

موتورهای جستجوگر حساسیت زیادی به نام صفحات، مطالب، عنوان و توضیحات از خود نشان می دهند، بنابراین برای افزایش رتبه سایت و افزایش کاربران لازم است در نام گذاری و وارد نمودن عنوان و توضیحات دقت بیشتری معمول داریم. بدیهی است هر چه نام مستعار صفحات کوتاه باشد و نام و توضیحات هر صفحه با کاراکترهای خاصی از هم جدا شود به نتیجه بهتری منجر خواهد شد.

       
نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.