چگونه مقاله خوب برای موتور جستجو بنویسیم؟

چگونه مقاله خوب برای موتور جستجو بنویسیم؟

زمانیکه محتویات اصلی برای وبلاگ یا طراحی وب سایت شما در حال گسترش و رشد است، دو موضوع قابل تامل بوجود می آید: اولاً، چگونه محتوایی با کیفیت ایجاد کنیم که موجب جلب توجه، سرگرمی و در نهایت موجب پیشروی دگرش ها شود، و دوماً، چگونه آن محتوا را برای مخاطبین اصلی در دسترس قرار دهیم.

همچنان که اکثریت ترافیک وب سایت ها از طریق موتورهای جستجو حاصل می شود، ایجاد محتوا که برای دیدن نتیجه جستجو بهینه سازی شده است یکی از بهترین راه ها برای وارد کردن نام شما به دنیا می باشد بنابراین باید به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت داد . مادامی که ممکن است بازاریابی سنتی این دو موضوع را جدا از هم در نظر بگیرد، می توان به این نتیجه رسید که آنها بیش از پیش بخشی از یک استراتژی محتوای غیرمتحد هستند که باعث می شوند SEO در مراحل اولیه به عنوان یک عامل مشترک قلمداد شود که محتوایی را تولید می کند که بطور یکپارچه نگارش جذاب را با نشانگرهای غنی سئو ترکیب کند.  

اگرچه این اهداف، (یعنی محتوای با کیفیت و میزان بالای رویت جستجو) ممکن است با یکدیگر متضاد به نظر برسند، برای موفقیت بازاریابی شما حیاتی است تا به آنها توجه کنید و آنها را به عنوان بخشی از یک هدف همه جانبه در نظر بگیرید. بله، مطالب شما باید به خوبی نوشته شده و سئو و بهینه سازی سایت در آن رعایت شده باشد و برای مخاطبین تان آکنده از اطلاعات با ارزش باشد، اما اگر مطالب شما ضعیف و برخلاف سئو و بهینه سازی سایت و کسل کننده در گوشه ای از وب سایت تان باشد هیچ یک از آن موارد بالا اهمیت نخواهد داشت.

رتبه بندی های بالای SEO می تواند محتوای شما را از ناآشکاری و گمنامی خارج کرده و آن ها در مقابل خوانندگان جدید قرار دهد. اما مخاطبینِ امروزه باهوش هستند، و بطور ساده مقاله شما را با کلماتی کلیدی که تنها برای دلسرد و خسته کردن خوانندگان خدمت رسانی خواهند کرد، محک می زنند.

 

رنکینگ سایت

 

چه چیزی مقاله خوب برای سئو می شود؟

در حالی که حقیقتاً عالی نوشتن نمی تواند قابل آموزش باشد، قطعاً خوب نوشتن را می توان آموزش داد. به عنوان یک بازاریاب، دسته آخر شما یک قصه گو هستید، و داستان نام تجاری خودتان را از طریق رسانه های مختلف برای مخاطبان مختلف تنظیم و انتقال می دهید. اکنون همه شما نیاز به انجام این کار دارید و باید این مهارت را برای این صفحه به طرز دیگر بیان کنید. در اینجا به برخی از بهترین شیوه ها برای ایجاد و پدید آوردن مقالاتی چشمگیر و فریبنده اشاره شده است:

  1. از نمونه های عینی و واقعی استفاده کنید: هیچ چیز بیشتر از مثال های مرتبط نمی تواند به نوشتن قدرت بدهد. زمانیکه در مورد موفقیت یک محصول صحبت می کنید یا برروی داستان یکی از مشتری ها متمرکز هستید، با استفاده از مطالعات موردی به طور کامل از نظرات تئوری اجتناب کنید. نقاط اتصالی ای را در خبرها یا فرهنگ های عامه پسند پیدا کنید که به خوانندگان شما یک چارچوب سنجش و مبنای داوری ارائه دهند. این گزارشات مملوس با آنها طولانی تر از حقایق یا شماره ها باقی خواهند ماند.
  2. صدای خودتان را پنهان نکنید: یکی از بهترین کارهایی که شما می توانید برای نام تجاری تان انجام دهید، این است که به آن یک صدای منحصر به فرد بدهید. از این نترسید که خنده دار، عجیب غریب، یا حتی کمی غیر عادی باشد. خواندن مقاله ای با صدای بلند اگر شبیه به اثر شما بنظر برسد می تواند مفید هم باشد. صدای واقعی شما یکی از بزرگترین و فوق العاده ترین دارایی های شما است. بله، شما ملزم به رعایت استاندارد حرفه ای متناسب با صنعت خودتان هستید، اما مادامیکه شما شخصیتی انسانی دارید، مردم بیشتری تمایل به ایجاد تعامل با شما خواهند داشت و با دوباره پست گذاری، نظردهی، و در نهایت با خرید محصول یا نوع سرویس از شما با شما درگیر و در ارتباط خواهند بود.
  3. مخاطبتان را بشناسید: وبلاگ شما دفتر خاطرات شما نیست و یک یادداشت درون سازمانی یا (دفتر یادداشت شخصی) نیز نمی باشد. مطمئن شوید که زبانی متناسب با هرفردی که در خطاب شما است را انتخاب کرده اید. اگر برای مخاطبین عمده و در سطح گسترده می نویسید، از زبان حرفه ای و زبان نامفهوم فاصله بگیرید. پاراگراف ها را کوتاه و نقطه گذاری کنید و بخش دشوار را برای درک بهتر مطلب به مفاهیم قابل هضم تبدیل کنید. لینک ها را حاویِ مثال هایی کنید که به روشن کردن موضوعِ کار کمک خواهد کرد. در نهایت، به سرسخت ترین منتقد خود مبدل شوید: تجدید نظر، تجدید نظر، و دوباره تجدید نظر کنید. به دور ایده های خواستنی دایره بکشید و سایر موارد را حذف کنید. هرچه تمرکز بیشتری داشته باشید، مخاطبین بیشتری قادر به کسب مطلب از کار شما خواهند بود.

سئوی وب سایت

 

نوشتن مطلب برای SEO (سئوی سایت)

با وجود آن نکات، درست کردن و بالواقع نوشتن یک مقاله خوب باید کاری ساده باشد. اکنون برای آماده سازی قطعه بعدی پازل: مطالبتان را برای دیده شدن آماده کنید. همراه با پست همزمان و رسانه اجتماعی، سئو و بهینه سازی مطالب شما برای موتورهای جستجو یکی از راه های اثبات شده برای جایگزینی اثر شما پیش از یک مخاطب جدید می باشد. با وجود بهینه سازی مطالب شما، برای بیشتر دیده شدن در پیشنهادات موتور جستجو، شما قادر خواهید بود تا هم میزان دید و هم صدق اعتبار نام تجاری تان را بالا ببرید.  

 

راه خلق مقاله خوب برای سئو و موتورهای جستجو :

  1. انتخاب ارگانیک (طبیعی): ترکیب و یکپارچه کردن کلیدواژه های بسیار چشمگیر و عامه پسند SEO (سئوی سایت و بهینه سازی وب ) به مقالات شما یکی از بهترین راه ها برای به حرکت درآوردن پیشنهادات شما می باشد. نکته های مهم: این کلمات کلیدی ملزم به گنجانده شدن در راهی هستند که نسبت به موضوع محتوا حس ارگانیک (طبیعی) داشته باشند. آنها نباید برجسته یا برای خواندگان نامطلوب باشند. خوانندگان، به خصوص آن دسته از افرادی که وقت بسیار زیادی را در دنیای مجازی صرف می کنند، شدیداً از توجه بیشتری برخوردارند و اگر شما تنها به امید مشاهدۀ بیشتر، اثرتان را مملو از کلمات کرده اید پس این خوانندگان به این موضوع پی خواهند برد.
  2. قراردادن کلمات کلیدی: مطمئن شوید که استقرار کلمات کلیدی را در مقالات SEO با قراردادن آنها در عنوان و زیر عنوان بهینه سازی کرده اید. یک سلسله مراتب از کلمات کلیدی ایجاد کنید و از مولدترین جستجو استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که از مهم ترین کلمات کلیدی تان در عنوان مقاله استفاده کرده اید.
  3. تصویرسازی کنید: تصاویر را نیز با متنِ متناوب و جانشین مندرج کنید تا صفحۀ شما در جستجوی عکس نیز در معرض تماشا باشد. عکس ها نیز در یک مسیری پویا نقل قول و متن ها را دگرگون می کنند. مضمون و محتوایی تصویر محور بیشتر و بیشتر به عنوان یک تکنیک بازاریابی دیجیتال نقش بازی می کند و بطور خاصی برای محتوای ویروسی مناسب است.

با وجود این نکات در ذهن، شما باید در مسیر خودتان برای رسیدن به رتبه بندی بالا SEO سئو سایت حرکت کنید، و در همین زمان است که، شما شهرت خود را به عنوان ارائه دهندۀ محتوای با کیفیت افزایش خواهید داد. قانون برنده-برنده برای نام تجاری شما عملی خواهد شد.

       
نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.