بهینه سازی عنوان صفحات سایت

بهینه سازی عنوان صفحات سایت

بهینه سازی عنوان صفحات سایت تاثیر غیرقابل باوری بر روی بالابردن رتبه سایت و رویت در نتایج اول جستجوها در موتورهای جستجوگر می گذارد. الگوریتم های این موتورهای جستجو به گونه ای طراحی شده اند که آنها در زمینه های مختلف از هریک از صفحات سایت البته با عنوانشان استفاده های گوناگونی می کنند بنابراین بهینه سازی عنوان صفحات سایت دارای اهمیت شده است .

تاثیر بهینه سازی عنوان صفحات سایت

اما چگونه عنوان صفحه بر روی بهینه سازی و سئوی سایت تاثیر می گذارد، برای توضیح این مطلب از یک مثال استفاده می کنم در نظر بگیرید طراحی سایت موردنظر شما با یکی از برنامه های جوملا، وردپرس و... انجام شده است، نحوه عملکرد این پلت فرم به صورتی است که اگر بخواهد هر صفحه ای را ایجاد کند باید اطلاعاتی از طراحی سایت شما را در اختیار داشته باشد و با این اطلاعات صفحه را درست کند، از مهم ترین اطلاعات در صفحات سایت می توان به عنوان صفحه (تاثیر عنوان صفحات بر بهینه سازی سایت و سئو)اشاره کرد.

موتورهای جستجوگر نیز از عنوان صفحه طراحی سایت برای تشخیص ماهیت، موضوع و یا ساخنار اصلی هر کدام از صفحات استفاده می کنند؛ بنابراین بهینه سازی عنوان صفحات سایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

می گویند تعداد کاراکتر های عنوان باید مشخص باشد ولی اگر بیش از ۶۵ کاراکتر برای عنوان انتخاب گردد ایا به رتبه وب سایت مورد نظر صدمه ای وارد می شود ؟

در پاسخ باید اشاره کرد که خیر در این صورت امکان صدمه وجود ندارد و نمی توان مطلقا جواب آری یا خیر را اعلام کرد و فقط این مورد نیست که مورد بررسی قرار می گیرد و در این میان موارد دیگر هم دخالت دارند که نباید حضورشان را نادیده گرفت . تمام این کارها انجام می گیرد تا در نهایت یک وب سایت خوب و بهینه را داشته باشیم .

همیشه باید به این مورد توجه شود که برای تولید محتوای جدید در سایت اگر خواهان ایجاد صفحات جدید و انتشار آن هستند باید به عنوان صفحات سایت یا تایتل آن توجه ویژه ای داشته باشید.

عنوان صفحات طراحی سایت

اهمیت تایتل صفحات و بهینه سازی عنوان صفحات سایت

تایتل صفحات برای موتورهای جستجوگر بسیار مهم و پراهمیت است به طوری که اگر بخواهید در یک جمله خلاصه اهمیت انتخاب مناسب عنوان صفحه در سئو سایت را بیان نمایید باید گفته شود هنگامی که کاربر عبارتی را در موتورهای جستجو وارد می کند نتایج جستجو با عنوان صفحه یا URL نمایش داده می شود و اکثر کاربران از نتایجی که در صفحه اول سایت برای آنها نمایش داده می شود اغلب به عنوان صفحه نگاه می کنند و چنانچه عنوانی را مناسب با اهداف خود دانستند بر روی آن کلیک می کنند؛ بنابراین بهینه سازی عنوان صفحات بسیار مهم بوده و با انتخاب درست عنوان صفحات قدم های بلندتری برای رسیدن به اهداف خود خواهید برداشت.

اما سوال اینجاست برای بهینه سازی عنوان صفحات سایت ضروری است چه اقداماتی را انجام دهیم، لازم است برای این کار عنوان صفحه را متناسب با موضوع متن موجود در آن پیچ انتخاب کنیم که آن هم شامل کلمات کلیدی اصلی متن است، یعنی بر اساس آن، کلماتی را انتخاب می کنید که احتمال می دهید کاربر در مورد مطلب شما با ان کلمات سرچ کند.

توجه داشته باشید عنوان صفحه بیش از 60 کاراکتر درازا نداشته باشد تا در نتایج جستجو عنوان صفحه به درستی و تمام و کمال نمایش داده شود. بهینه سازی عنوان صفحات سایت مهم است و در انتخاب عنوان صفحات داخلی نیز باید توع را رعایت کنید و از یکسان نویسی و درج محتوای تکراری خودداری کنید.

از اصول دیگری که در بهینه سازی عنوان صفحات سایت باید مدنظر بگیرید این مورد است که از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع سایت که دارای میزان سرچ زیاد در گوگل و رقابت کمتری برخوردارند استفاده کنید و سعی کنید سراغ کلمات با رقابت زیاد نروید.  

       
نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.