ابزار طراحی سایت گوگل

ابزار طراحی سایت گوگل

Google Web Designer

ابزاری است که وقنی می خواهید با گرافیک ها و انیمشن های HTML5 بسازید به کار می رود. که به طراح سایت بعد از طراحی وب سایت این فرصت را می دهد تا گرافیک در نظر گرفته خود را با HTML5 و بی نیاز از دانش کد زنی پیاده سازی کرده و در آخر کد HTML را در وب سایت در اختیار طراح وب گذاشته تا بهره ببرد. ابزار Google Web Designer را می توانید دانلود کنید و برای استفاده کردن از آن روی کامپیوتر خود نصب نمایید.

Google Structured Data Testing Tool

برای تست اسنیپت های گوگلی که در سایت خود به کار برده اید استفاده می شود تا به کمک آن متوجه شوید که استفاده درست از این ابزارها داشته اید یا خیر و همچنین گزارشات صفحه های سایت شما برای استفاده از این اسنیپت ها را اعلام می نماید و با مشاهده خطا آن را گزارش می کند.

Google Webmaster Tools

از این نوع ابزار گوگل برای محافظت و کنترل طراحی سایت استفاده می شود و ازاطلاعاتی جامع راجع به سایت مانند اینکه در سایت چه جستجوهایی شده، لینک به سایت ، صفحه و لینک هایی که دچار مشکل و عیب دار هستند را برای ما ارائه می کند.همیشه به همه ی مالکین و طراحان گفته می شود که این ابزار برای نگهداری سایت را فعال کنند تا هر روز وب سایت خود را بررسی کنند و موقعی که وبسایت دچار مشکل است بتوانند آن مشکل را حل نمایند تا بر سایت تأثیر بدی نگذارد.

 

Google Analytics

این ابزار خیلی قوی و حرفه ای است و کاربرد آن در ارزیابی کردن آماری از بازدید کنندگان سایت و همچنین کسانی که آنلاین در سایت هستتند را نیز مشخص می کند. این یکی از آمارگیران سایت می باشد و تمام اطلاعات کسانی که سایت را مشاهده می کنند را گزارش می دهد.از این ابزار جهت بهینه سازی سایت و سئو استفاده می شود.

Google Trends

این ابزار کلمه های کلیدی موجود در سایت را استخراج می کند.اگر در حوزه خاصی مشغول به کاری هستید با استفاده از این ابزار کلمه های کلیدی که در جستجو برای کاربران در حوزه شغلی شما اهمیت دارد را پیدا نمایید و از کلمات کلیدی برای درست کردن مطلب بهره ببرید.برای استفاده از این ابزار شما فقط کلمه هایی که با آنها آشنا هستید را اضافه نمایید بقیه کلمه ها را این ابزار معرفی می کند.

Google Keyword Planner

Google Trends کلمات کلیدی کمی که به زمینه کاری شما ربط دارد را ارائه می دهد در مقابل Google Keyword Planner حدوداً همه کلمه های کلیدی مربوط به حوزه کاری را معرفی می نماید. با این ابزار تشخیص می دهید که در حوزه کاری شما چه کلمه هایی مهم و قابل جستجو می باشد. فقط کافی است بدانید چه کلمه ای در حوزه کاری شما ارزشمند تر است تا بقیه کلمات با این ایزار اضافه شود.

Google Page Speed

این ابزار برای ارزیابی سرعت سایت کاربرد دارد و اگر سایت شما از لحاظ سرعت با مشکل مواجه شده باشد به شما اعلام می نماید.خطاهای که برای سرعت توسط این ابزار اطلاع داده می شود در دو بخش موبایل و تب لت ارائه داده می شود.اگر مرتبه سرعت سایت بین 80 تا 100 توسط این ابزار نشان داده شود سرعت سایت مورد قبول واقع می شود.

Submit URL - Google

اگر جدیدا کار طراحی سایت را انجام داده اید و در گوگل شاخص گذاری نشده با داشتن این ابزار سایت به گوگل معرفی می شود و کمک می کند که سایت در موتور جستجوی گوگل زودتر ایندکس گذاری شود.

نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.