بهینه سازی سایت در گوگل

بهینه سازی سایت در گوگل

در گذشته هر کس که قصد داشت یک سایت اختصاصی داشته باشد تمام توجه خود را به گرافیک و ظاهر سایت معطوف میکرد و سعی داشت سایتی با ظاهری تاپ و زیبا داشته باشد ولی کم کم و با استفاده گسترده از اینترنت و تبدیل شدن اینترنت به پایگاهی برای جستجوی اطلاعات افراد علاوه بر ظاهر سایت به مبحث سئو  و بهینه سازی سایت در گوگل نیز توجه خاصی نشان دادند .

بهینه سازی سایت در گوگل در حقیقت انجام مجموعه ای از کارها است که برای دیده شدن یک سایت در نتایج جستجوی موتورهای جستجو صورت میگیرد .

شما با رعایت کردن سئوی سایت میتوانید سایت خود را به یک سایت محبوب در گوگل تبدیل کنید ، سایتی که تعداد بازدید کننده زیادی را به دنبال خواهد داشت .

چرا می خواهیم سایت خود را برای گوگل محبوب کنیم ؟

چون در میان موتورهای جستجو اهمیت گوگل بیشتر است و اکثرا سعی میکنند تا با انجام دادن روش های مختلف توجه گوگل را به سمت سایت خود جلب کنند .

موارد سئو در موتورهای جستجو دائم در حال تغییر است و این کار را برای توسعه دهندگان وب سخت می کند .آنها باید مرتب خود را با الگوریتم های جدید گوگل آپدیت کنند تا بتوانند رتبه ی خود را حفظ نمایند .

تولید محتوای مناسب و بهینه سازی وبسایت در موتورهای جستجو

از کارهای بسیار اساسی و کلیدی و مهمی که میتوان برای بهینه کردن سایت انجام داد ، تولید محتوای مناسب است . محتوای صفحات وب شما باید کاربرپسند باشد یعنی متناسب با چیزی باشد که کاربر در موتورجستجو سرچ می کند ، همچین مطالب باید جدید باشند و اطلاعات نوینی را در اختیار کاربر قرار دهند تا مورد توجه قرار بگیرند و اعتبار سایت را بالا ببرند .

محتوای مناسب بر روی بازدید سایت تاثیر مستقیم میگذارد و علاوه بر این نزد موتور جستجو اعتبار و رتبه سایت شما را افزایش میدهد و این دقیقا چیزی است که شما به دنبال آن هستید . در ضمن به موضوع سایت خود توجه کنید ومحتوایی مرتبط با موضوع سایتتان را تولید کنید و در سایت قرار دهید .

کلمات کلیدی و بهینه سازی وبسایت در موتورهای جستجو

در انتخاب کلمات کلیدی دقت کنید و سعی کنید کلماتی را انتخاب کنید که مناسب بوده و با موضوع شما مرتبط باشند و همچنین توسط کاربر سرچ شوند زیرا اگر در انتخاب کردن کلمات دچار اشتباه شوید ممکن است از هدف سایت فاصله بگیرید و به هدفی که دارید نرسید .

البته با وجود انجام این موارد نباید انتظار داشته باشید که سئو سازی سایت به سرعت انجام شود و سایت شما سریعا در صفحه اول گوگل دیده شود بلکه این امر نیازمند مدت زمانی است تا موتورهای جستجو کیفیت و درستی وب سایت مورد نظر را تشخیص بدهند و بعد آن را در صفحه نخست به نمایش بگذارند .

       
نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.