بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت

شاید بارها در گوشه و کنار تبلیغات به محتواهایی مانند بالا بردن پیچ رنک، افزایش رتبه یا ترافیک و بهینه سازی و سئو سایت برخورد کرده باشد. البته بعد از کلیک بر روی این موارد در صورت نیاز می بینیم سایتها برای ارائه این خدمات هزینه های زیادی را مطالبه می کنند. اما سول اینجاست این سایت ها برای بهینه سازی سایت از چه اصول و روشهایی استفاده می کنند؟
به جرات می توان گفت بهینه سازی وب سایت یا همان سئو چیزی جز رعایت پاره ای از اصول مربوط به دنیای وب نیست. اصول و مواردی که برنامه نویسان کمتر به آن آگاهی دارند.

مزایای بهینه سازی سایت

مهمترین مسئله در بهینه سازی سایت که نیاز به هزینه ندارد این است که برای درج و گذاشتن محتوا در سایت وقت و حوصله کافی بگذارید، با این کار هم محتواهای جدیدی را منتشر کرده اید که گوگل علاقه زیادی به بالا آوردن و نشان دادن آن در صفحات اول دارد، از طرف دیگر محتوای جدید و مفیدی ایجاد کرده اید که کاربران می توانند از آن استفاده کنند. همیشه این مورد را در نظر بگیرید که علاوه بر ایجاد محتوای مفید نباید از محتواهای حوصله بر و اصطلاحا دور و دراز استفاده کرد بلکه همیشه سعی کنید در بهینه سازی سایت محتوا ها مفید و مختصر نوشته شود.

بهینه سازی سایت

در بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از طراح سایت بخواهید از ابزارهای سنجش اعتبار در سایت استفاده کند، گرچه برخی سایتها نیز هستند که رتبه خوبی در گوگل دارند اما کدنویسی استانداری ندارند، اما از یاد نبرید در دنیای رقابت سایت و مخصوصا بهینه سازی سایت، بین سایتهای همسان آنچه نقش اساسی را بازی می کند این است که استاندارها در آن رعایت شده باشد.

در بهینه سازی سایت از تغییر اندازه پیش فرض تصاویر اجتناب کنید و بیشتر از کلمات کلیدی و برچسب های مخصوص سایت استفاده کنید.
ایجاد لینک های داخلی و دادن لینک به سایت های دیگر در بهینه سازی سایت از نکات بسیار مهمی است که مطمئنا نقش اساسی در سئو سایت و بهینه سای سایت بازی می کند. از طرفی این لینک ها برای موتورهای جستجو نیز اهمیت زیادی دارند اینکه شما بتوانید با جذب لینک از طراحی سایتهای دارای رتبه بهتر برای خود موفقیتی بدست آورید در ارزیابی گوگل نیز تاثیر زیادی دارد.

اگر قصد سپردن کارهای سئوی سایت حرفه ای و بهینه سازی سایت را به شرکتهای فعال در این زمینه دارند توجه داشته باشید که بسیار کم ممکن است کسی در مدت کمی بتواند رتبه اول را از آن سایت شما کند بنابراین به شرکتهایی مراجعه کنید که بازه زمانی معقول و با تضمینی به شما پیشنهاد می کنند.
نکته دیگر برای انتخاب شرکتی برای سپردن خدمات بهینه سازی سایت اینکه به سایت شرکت مزبور مراجعه کنید در صورتی که صفحه سایت خودشرکت در نتایج بالای بهینه سازی جستجو نمایش داده شود، در سپردن کار به شرکت تردید نکنید. البته حتما آخرین نمونه کارهایی که در زمینه سئو سایت و بهینه سازی سایت انجام داده را مرور کنید و ببینید کارشان را در مورد شرکتهای دیگر نیز به خوبی انجام داده اند یا خیر؟

از یاد نبرید که بهینه سازی سایت فقط این نیست سایت شما با کلمات کلیدی خاص و مورد نظر را بهینه کنید؛ بلکه برای گرفتن نتیجه قابل قبول باید به دانش فنی درباره مخاطب یا مشتری نیز دست یابی داشته باشید. به عبارت دیگر بهینه سازی عالی وب سایت برای اهداف تعیین شده از طرف صاحبان سایت و درنظرگرفتن کلیدواژه های مناسب از طریق ابزارهای مختلف در گوگل پیگیری می شود تا به یک سئو عالی با نتایج عالی تر دست یابید.

       
نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.