بهینه سازی و سئو وب سایت

بهینه سازی و سئو وب سایت

چه راهکاری برای هدایت کردن مشتریان خود به سمت وب سایتی که برای طراحی و راه اندازی آن هزینه کرده اید اندیشیده اید؟

به نظر شما یک وب سایت هر چقدر هم که لوکس و پر امکانات و با محتوای اطلاعاتی قوی باشد آیا بدون بازدیدکننده باز هم ارزشی دارد؟

پاسخ این سوالات به مبحث بهینه سازی و سئو وب سایت برمی گردد ، مبحثی که نباید آن را نادیده گرفت بلکه از جایگاه مهمی برخوردار است .

بسیاری از وب سایت ها با وجود داشتن ظاهر و نمایی زیبا و استفاده از بهترین فناوری روز در طراحی سایت، در موتور های جستجو جایگاه مناسبی ندارند و مهمترین دلیل آن آشنایی کم طراح وب سایت با نوع و روش کار جستجوگر ها می باشد.

معناي SEO که مخفف Search Engine Optimization است ، یعنی فعاليت هاي تخصصي که بر روي وب سايت شما انجام ميگيرد تا وبسايت شما درنتايج جستجو موتور جستجو در رتبه هاي بالا قرار گيرد ،که به اصطلاح به آن سئو مي گويند که نتيجه ی سئو افزايش رنکينگ و در نتیجه افزايش بينندگان سایت شما خواهد بود .

امروزه اینترنت به مکانی پر رقابت مبدل شده است ، با قرار گرفتن جایگاه وبسایت شما در رتبه های بالای موتورهای جستجو، شما میتوانید در بیزنس خود به موفقیت دست پیدا کنید و افراد بیشتری را به سمت سایت خود بکشانید و حتی در فروش موفق تر شوید و این کار با بهینه سازی و سئو وب سایت امکان پذیر میشود.

بهینه سازی سایت باعث بالا رفتن رتبه سایت شما در گوگل شده و به صفحه ی اول گوگل وارد می شوید. در اینجا اتفاقی که می افتد این است که وقتی به صفحه اول گوگل وارد شوید پس افرادی که کلمات کلیدی شما را جستجو می کنند، وب سایت شما را میبینند و وارد سایت شما می شوند. این دقیقا همان افزایش بازدید سایت است درنتیجه سایت شما بیشتر دیده شده و محصول شما بیشتر فروخته شده و یا مشتری بیشتری برای خدمات شما پیدا می شود .

بالا بردن رتبه سایت :

برای بالا بردن آمار بازدید باید چندین کار را انجام دهید از جمله : وب سایت خود را بر پایه و اساس استانداردهای سئو طراحی کنید و بعد از طراحی سایت آن را به موتورهای جستجو معرفی کنید ، رفتار بازدیدکنندگان سایت خود را آنالیز کنید و از لینک های مناسب برای وبسایت استفاده کنید .

یک راه دیگر برای آمدن به صفحه اول گوگل تبلیغ در گوگل است که البته این راه هزینه بر است .

همه افرادی که طراحی سایت را انجام می دهند به دنبال جذب مشتری هستند و می خواهند تا از طریق وب سایت فروش خدمات و محصولات خود را بالا ببرند و در بیش تر موارد به دنبال این هستند که سایت را برای خود به یک مرجع کامل برای فروش تبدیل کنند و از ان سود کسب کنند .

استفاده از کلمات کلیدی

نکته ی مهم و توافق شده بین طراح سایت و موتورهای جستجو کلمات کلیدی یا KeyWord ها هستند. باید از کلماتی استفاده کرد که مناسب و مربوط با حرفه ی خود بوده و بیشتر توسط کاربران سرچ و جستجو میشوند پس زمانی که می دانیم چه چیز رتبه سایت ما را میتواند در موتورهای جستجو بالاتر ببرد کار آسان تر میشود .

نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.