آموزش بهینه سازی و نکات سئو سایت

آموزش بهینه سازی و نکات سئو سایت

هر مدیر وبسایتی از طراحی وب سایت هدفی را دنبال می کند و قطعا از آرزو های بزرگش است که از وبسایتش دیدن کنند و سایتی با ارزش و پر بازدید داشته باشد تا از این طریق بتواند فروش محصولات و خدماتش را بهتر انجام دهد و در نهایت کسب درامد کند .

یکی از راه هایی که مدیر وب سایت را به هدفش نزدیک خواهد کرد سئوی سایت است .

برای سئو باید وقت صرف شود و البته این کار بیشتر تجربی است و موضوعی نیست که در یکی دو روز بتوان به آن دست یافت ، تجربه نشان داده است که حداقل زمانی که برای بحث سئو مورد نیاز است 3ماه است .

البته توجه داشته باشید که الگوریتم های گوگل مرتبا در حال تغییر و تحول هستند و سایت ها باید به این تغییرات اهمیت بدهند مثلا در الگوریتم قدیمی که گوگل داشت شاید استفاده کردن از کلمات کلیدی زیاد و یا عبارات طولانی که در توضیحات سایت گذاشته میشد در پیج رنک گوگل سایت تاثیر مستقیمی داشت اما در الگوریتم های گوگل پنگوئن و پاندا دیگر این حقه ها جواب نمیدهد و تقریبا اکثر آنها بی اثر شده است .

سئو (seo) چیست؟ کارهایی که برای سئو و بهینه سازی داخل سایت باید انجام داد :

اول به سراغ سئوی داخلی وب سایت رفته و از آنجا شروع می کنیم و بعد از آن هم سئوی خارجی را کار می کنیم و توجه داشته باشید که به هر دو بخش داخلی و خارجی اهمیت بدهید زیرا انجام دادن آنها در کنار هم به افزایش بازدید وب سایت شما کمک خواهند کرد.

توجه کردن به لینک های داخلی برای افزایش ارزش سایت و سئو و بهینه سازی:

تعریفی که از لینک های داخلی ارائه میشود ، چیست؟ لینک های داخلی در حقیقت همان لینک هایی هستند که در میان مطالب سایت هستند . از طریق لینک دادن بین صفحات داخلی وب سایت خود ارتباطی را ایجاد کنید و فراموش نکنید که به صفحه اصلی طراحی وبسایت خود نیز لینک بدهید ، این کار یکی از اساسی ترین و مهم ترین نکاتی است که در بحث سئو قابل اجراست.

سعی کنید اگر مقاله و یا نوشته ای را در سایت قرار میدهید آن نوشته خسته کننده نباشد و آن را طوری بنویسید که مخاطب را تشویق به خواندن کند و برای او تازه و جذاب باشد .

برای وب سایت خود سایت مپ sitemap تهیه کنید و بعد آن را به گوگل وبمستر تولز معرفی کنید .

برای ایندکس شدن مطالب در گوگل از نقشه سایت استفاده کنید ، در ابتدای هر پستی موضوع پستتان را با h2 بگذارید . پس استفاده بجا و هوشمندانه از تگ های هدینگ H1 ، H2 ، H3 را فراموش نکنید و به آنها اهمیت دهید .

اگر از آن دسته از افرادی هستید که بعد از اتمام طراحی وب سایت خود دیگر به وبسایت کاری ندارید و آن را به حال خود رها میکنید روش خود را عوض کنید زیرا حداقل سایت شما باید هفتگی آپدیت و به روز شود تا روبات های خزنده ی گوگل به صورت مرتب به سایت شما سر بزند و از آن دیدن کنند .

در شبکه های اجتماعی عضو شوید و برای خود صفحه ایجاد کنید و مطالب خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید و لایک جمع کنید و از این طریق با دیگران به صورت مستقیم در ارتباط و تماس باشید .

سئو و بهینه سازی وبسایت

 

بعد از طراحی وب سایت ، سایت را به آلکسا و گوگل وبمستر تولز معرفی کرده و در آنها ثبت کنید .

هدف اصلی گوگل معرفی بهترین سایت ها به کاربران در جستجوهایشان است .

سعی کنید مطالبتان خوانا باشد و فاقد مشکل گرامری باشد تا گوگل وب سایت شما را به کاربران و مخاطبان پیشنهاد دهد. پس به نوشته هایتان توجه کنید و قبل از اینکه بخواهید نوشته ها را منتشر کنید آن ها را ویرایش کنید .

نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

مهندس میرزایی

عالی بود لذت بردیم http://agahi90.ir