افزایش ترافیک سایت با کلمه کلیدی

افزایش ترافیک سایت با کلمه کلیدی

افزایش ترافیک وب سایت مبحثی است مورد توجه مدیران وب سایت.

در بین موتورهایی که برای جستجو استفاده میشود اهمیت گوگل خیلی بیشتر از بقیه موتورهای جستجو است و اکثر افرادی که طراحی سایت را انجام میدهند ، سعی دارند تا با انجام روش های مختلفی توجه خاص گوگل را به سمت وبسایت خود جلب کنند .

به این نکته توجه داشته باشید : در صورتی که طراحی وب سایت شما در رتبه ی اول لیست رنکینگ باشد ، چندین برابر بیشتر از سایت های دیگری که در رده های بعدی مثلا پنجم یا ششم قرار دارند بازدید خواهد داشت .

در حال حاضر داشتن یک سایت شخصی یا وب سایت شرکتی از اهمیت بالایی برخوردار است و در بین تمامی افراد بخوبی جا باز کرده است از جمله در قشری که کار بیزینس و کسب و کارهای مختلف و کوچک و بزرگ را انجام می دهند .

هرگاه که موضوع خاصی را در موتور جستجو سرچ می کنیم برخی از وب سایتها در نتایج جستجو دارای رتبه های بیشتر و بالاتر هستند و در صفحات اولیه ی جستجو نشان داده می شوند ، مفهوم این است که این صفحات مورد توجه بیشتری توسط موتور جستجو بوده و در جستجوهای افراد در رتبه های بالاتری هستند .

 

چگونه این صفحات مورد توجه بیشتری قرار میگیرند ؟ افزایش ترافیک سایت با کلمه کلیدی چگونه قابل انجام است ؟

کلمات کلیدی که توسط افراد جستجو میشوند دارای اهمیت بالایی هستند و در واقع در نتایج سرچ سعی میشود سایت هایی که با کلمات سرچ شده بیشتر در ارتباط هستند نمایش داده شود و در اختیار کاربران قرار بگیرد.

به تعداد دفعات تقاضا شدن یک کلمه کلیدی توجه داشته باشید که چه تعدادی از افراد آن کلمه کلیدی خاص را در طول مدت یک ماه جستجو خواهند کرد هر چه کلمه ای بیشتر سرچ شود یعنی از نظر کاربران محبوب تر است و بیشتر مورد توجه موتور های جستجو قرار میگیرد پس میتوان روی آن سرمایه گذاری مناسب داشت .

استفاده از کلمات هم اصول خود را دارد ، باید از کلمات کلیدی بهینه استفاده کرد و توجه داشته باشیم که استفاده بیش از حد از آنها ممکن است ایجاد مشکل کند .

تجربه نشان داده که کلمه هایی بهتر جواب میدهند و قابل کار کردن هستند که بیشترین جستجو و کمترین رقابت را در بین هم گروهان خود دارند.

بعد از اینکه کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کردید انها را در متون خود بکار ببرید . محتواي صفحات سایت را با مهمترين کلمات کليدي پر کنید.

در افزایش رتبه سایت و seo از تکرار زیادی کلمات بپرهیزید این کار باعث میشود متن خود را گم کنید و مطالب شما مصنوعی به نظر بیایند . سعی کنید از هر 100 کلمه ای که در صفحه است حداقل 5 کلمه ی آن جزء کلمات کلیدی شما باشند و ترکم آن ها را حفظ کنید . کلمه های کلیدی را به صفحات مرتبطی که دارید لینک بدهید تا آن صفحات هم مورد بازدید قرار بگیرند .

کلمات کليدي را ابتداي پاراگراف های خود استفاده کنيد تا تاثیر بیشتری داشته باشد .

نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.