طراحی سایت آموزشگاه

طراحی سایت آموزشگاه

اگر در گذشته مدیر فقط مدیر یک آموزشگاه یا مدرسه بود که به صورت فیزیکی وظیفه مدیریت و نظارت داشت؛ اکنون مدیران بسیاری با علم به اینکه می توانند از دنیای مجازی و اینترنت برای سوق دادن فراگیران به اهداف آموزشی خود استفاده کنند، درخواست طراحی سایت برای آموزشگاه های خود می کنند، که این امر موجب می شود مدیر هم در فضای مدرسه مدیریت داشته باشد هم در فضای مجازی مدیریت کند و فراگیران در جو طراحی سایت آموزشگاه قرار بگیرند.

از طرف دیگر در دنیای امروز آشنانبودن با دنیای اینترنت و طراحی سایت نوعی بی سوادی است، چه برای فراگیران و چه برای والدین آنها، بنابراین افزایش مهارت در استفاده از اینترنت نوعی ضرورت غیرقابل انکار است. در همین راستا آشناکردن فراگیران با طراحی سایت آموزشگاه ها نکته مثبتی در ورود به دنیای وب است.

مفهوم طراحی سایت در بین همه کم و بیش شناخته شده است و بیشتر افرادی که با اینترنت وطراحی سایت  سر  و کار دارند مطالبی را کم و بیش درباره ی آن می دانند ، انها به خوبی می دانند که طراحی وب سایت خوب و داشتن آن مانند ویترینی برای به نمایش گذاشتن محصولات و خدمات انهاست و با این کار می توانند خود را به مخاطبان و مشتریان بالقوه خود معرفی کنند ، محصولات و خدمات را به فروش برسانند و اطلاعات خود را در صفحات وب سایت جا بدهند و به نمایش دیگران بگذارند.

اگر طراحی سایت به خوبی انجام شده باشد سازمان دهی آن کار اسانی است که راحت می توان آن را فرا گرفت و به کار برد .

طراحی سایت آموزشگاه به عنوان تابلویی از افتخارات و امکانات و رتبه های کسب شده طراحی سایت آموزشگاه نیز می تواند باشد که در معرفی آموزشگاه برای متقاضیان نقش اساسی را ایفا می کند.

طراحی وبسایت آموزشگاه اگر به درستی صورت گیرد در شناساندن فعالیت های طراحی سایت آموزشگاه علاوه بر فراگیران برای افراد دیگری نیز که به عنوان بازدیدکننده هستند موثر عمل می کند چرا که با آشناشدن فعالیت های آموزشگاه ترغیب به ثبت نام در رشته های موجود در آموزشگاه می شوند.

امروزه اپیدمی استفاده از اینترنت و طراحی سایت دیگر سن و سال نمی شناسد، افراد در سن های مختلف تمایل به استفاده از اینترنت و یادگیری آموزش های جدید دارند اگر سایت های آموزشگاه ها به خوبی عمل کند در جذب افراد مختلف با توجه به آموزشهای خود می تواند موثر عمل کند.

طراحی سایت آموزشگاه به تنهایی کافی نیست، بلکه با اعمال اصول بهینه سازی باید در نتایج گوگل نشان داده شود تا متقاضیان را به سایت هدایت کند. مدیر سایت نیز باید در به روز کردن محتوای سایت نهایت تلاش خود را بکند تا سایت هر چه سریعتر در بین متقاضیان شناخته شود.

شما چه در زمینه صنعتی و تجارت کار کنید و چه در زمینه های هنری و یا هر زمینه ی دیگری با توجه به نیازی که در خود حس می کنید میتوانید یک سایت ایده ال و مناسب برای خود داشته باشید و از طراحی سایت  استفاده نمایید و از  آن به نحو احسنت استفاده کنید ، فضایی که در اختیار شماست و برای شماست و با کمک آن میتوانید با افرادی که در دنیای مجازی اینترنت حضور دارند ارتباطی سازنده و متقابل داشته باشید و به معرفی دقیق خود و اهدافی که در سر دارید ، بپردازید .

در اینجا میخواهیم به معرفی طراحی سایت آموزشگاه و طراحی وب سایت آموزشی بپردازیم و ویژگی های ان را مورد بررسی قرار بدهیم .

طراحی سایت آموزشی یا طراحی سایت آموزشگاه در حقیقت برای تمامی مراکز آموزشی و مؤسساتی انجام می شود که در نهایت به آن ها وب سایت آموزشگاه می گوییم و کاربردشان ارائه دادن محتوا و خدمات آموزشی است که به صورت کاملا آنلاین انجام می شود به اصطلاح به آن وب سایت آموزش آنلاین می گوییم.

آموزشگاه های موجود از سطوح مختلفی تشکیل شده اند ،از آموزشگاه های مربوط به کودکان گرفته تا در نهایت آموزش های دانشگاهی و تکمیلی و جانبی گوناگون ، همه این مواردی که نام برده شد قطعا برای معرفی کردن تمام کلاس ها و خدمات آموزشی خود نیازمند وبسایتی خوب و کارا هستند.

بزرگترین مزیت برای داشتن سایت آموزشگاه این است که تبلیغات برای آموزشگاه کاملا هدفمند و رایگان است. هرچقدر که بر روی کلمات کلیدی آموزشگاه کار شود در نتیجه عده زیادی را به سمت خود می کشاند و همین بهترین تبلیغات برای آموزشگاه محسوب می شود.

در طراحی سایت آموزشگاه صفحات به گونه ای چیده می شود که موجبات ارتباط موثر با فراگیران در آن میسر می شودف بدین گونه که هر کاربری که در سایت ثبت نام کرده باشد می تواند با ورود به صفحه کاربری خود از اخبار جدید، ریز نمرات خود، شهریه، تخفیف ها و .... کسب اطلاع کند.

با طراحی سایت آموزشگاه دیگر نیازی برای استفاده از مراجعه حضوری نیست بلکه با پرکردن فرم درخواست و حتی واریز شهریه می توان در آموزش مورد نظر ثبت نام کرد.

برای موفق عمل کردن سایت آموزشگاه باید اصول بهینه سازی سایت کاملا رعایت شود تا سایت در نتایج صفحات اول گوگل قرار بگیرد معمولا افرادی که شناختی از آموزشگاه ها ندارند با سرچ کلمات کلیدی، باید آموزشگاهی را انتخاب کنند که در صفحه اول نمایش داده شود در غیر این صورت تمایلی برای جستجو در صفحات بعدی را ندارند.

سایت آموزشگاه جایی است مناسب و مساعد برای اطلاع رسانی های مختلف و معرفی سابقه کاری و اموزشی و فعالیتهای آموزشگاه و مقایسه آن با رقبایی که دارد.

زیرا اکثر مردم مخصوصا آن دسته از افرادی که اهل آموزش و یادگیری هستند، برای تحقیقات نهایی خود و کسب اطلاعات بیشتر و تصمیم گیری درست در اینترنت به جستجو موضوعی می پردازند.

پس اگر آموزشگاهی یک وبسایت خوب با مدیریت درست و عالی داشته باشد و همچنین در نتایج جستجوی سایت گوگل جایگاه خوبی را داشته باشد ، مورد توجه این افراد قرار می گیرد و جذب مشتری را انجام می دهد .

در طراحی وبسایت آموزشگاه ها هم می توان امکانات طراحی سایت آموزش آنلاین را قرار داد و از جزئیات آن برخوردار شد.

در طراحی سایت آموزشی خود میتوانید قسمتی برای ثبت نام آنلاین در دوره های آموزشی قرار دهید و در وبسایت به معرفی کتاب ها و جزوات آموزشی مرتبط با خود بپردازید وبخشی را هم برای فروش جزوه و کتاب ها و وسائل کمک آموزشی در نظر بگیرید .

از نمونه کار های ما در زمینه طراحی سایت آموزشگاه میتوان به وب سایت عصر آراد اشاره کرد .

نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

امیری

قیمت طراحی سایت و قابلیتهای ان چیست