طراحی وب سایت کارخانه

طراحی وب سایت کارخانه

طراحی سایت کارخانه ها

این روزها شاهد رونق کسب و کارهای اینترنتی هستیم. در این میان تولیدکنندگان نیز قصد دارند تا محصولات خود را از طریق شبکه اطلاع رسانی ,  طراحی سایت در اختیار کاربران قرار دهند. به همین دلیل رقابت تنگاتنگی میان تولیدکنندگان و کارخانه‎دارها بر سر طراحی سایت شکل گرفته است. اما آنچه میان طراحی وب سایت کارخانه های متعدد تمایز ایجاد می‎کند، نحوه طراحی، استفاده از اصول سئو و بهینه سازی سایت ، بکارگیری تکنیک های طراحی سایت و ... است. از جمله ماژول هایی که باید در طراحی وب سایت کارخانه به آن توجه شود عبارت است از:

  • قابلیت معرفی محصولات در طراحی وب سایت کارخانه

اولین پارامتر یک طراحی وب سایت حرفه ای، قابلیت معرفی محصولات است. زیرا هدف اصلی از طراحی سایت کارخانه و فعالیت در فضای سایبری تبلیغات و نمایش محصولات برای کاربران اینترنتی می‎باشد که وب سایت باید به این هدف جامه عمل بپوشاند.

  • مدیریت محصولات در طراحی وب سایت کارخانه

از آنجا که محصولاتی که در کارخانه ها تولید می‎شوند، در حجم وسیعی هستند و نمایش آن ها بدون دسته بندی و مدیریت صحیح با بازدهی زیادی همراه نمی شود، مدیریت محصولات ضرورت پیدا می‎کند. به این معنا که طراحی سایت کارخانه باید به گونه ای باشد تا مدیر سایت یا وبمستر بتواند محصولات را دسته بندی و هر یک را براساس خصوصیات و ویژگی های آنها در یک قسمت قرار دهد. این کار نمایش محصولات را برای کاربران راحت تر می‎کند.

  • درجه بندی محصولات در طراحی وب سایت کارخانه

تمامی محصولاتی که در کارخانه ها تولید می‎شود در یک طیف قرار نمی گیرند و از نظر کیفیت با یکدیگر متفاوتند. بنابراین طراحی سایت کارخانه باید به گونه ای باشد که بتوان محصولات را براساس کیفیت درجه بندی کرد.

  • معرفی محصولات جدید کارخانه در طراحی وب سایت کارخانه

ممکن است کارخانه در تلاش برای تولید و عرضه محصولات جدید باشد. در این صورت مشتریان باید از این موضوع اطلاع داشته باشند تا کارخانه در زمان عرضه کالاها و محصولات به بازار، با حجم وسیعی از مشتریان مواجه شود. در این صورت باید قسمتی از وب سایت کارخانه به معرفی محصولات در حال تولید اختصاص یابد.

  • خبرهای کارخانه در طراحی سایت کارخانه

خبرهای کارخانه در برگیرنده طیف وسیعی از اطلاعات از قبیل مناقصاتی که در کارخانه انجام می‎شود؛ صبحت های مدیران کارخانه با مشتریان؛ شراکت کارخانه با سایر رقبا؛ تصمیم برای واگذاری کارخانه و یا اضافه کردن به آن؛ حذف و یا اضافه یک محصول و .... می‎باشد. طراحی وب سایت کارخانه باید به شکلی باشد که این اطلاعات در یک بخش مجزا برای مشتریان منتشر شود تا مشتریان با برند محصولات و کارخانه احساس یگانگی پیدا کنند.

  • نظر سنجی کلی در طراحی سایت

نظرخواهی از مشتریان و درخواست ارائه پیشنهاد و انتقاد می‎تواند در پیشرفت کارخانه و افزایش کیفیت محصولات به بخش مدیریت کمک زیادی کند. در این صورت باید قسمتی از صفحات سایت به نظرسنجی از کاربران اختصاص داده شود.

طراحی سایت کارخانه

  • فرم استخدام و جذب نیرو

کارخانه ها یکی از بخش های مهم اقتصادی که نیاز به نیروی کار متخصص دارند. این کار اگر از طریق وب سایت انجام شود، مدیریت کارخانه می‎تواند متخصص و ماهرترین پرسنل را بکار گیرد. در نظر گرفتن بخش استخدام یکی دیگر از مهمترین اصول طراحی وب سایت کارخانه است.

  • تماس با کارخانه

تماس با بخش مدیریت نیز ارتباط میان مشتریان و مدیران کارخانه را ممکن می‎سازد که در زمان طراحی سایت باید به آن توجه ویژه شود.

  • گالری تصاویر با قابلیت دسته بندی

ارائه تصاویری از محصولات کارخانه نقش مهمی را در تبلیغات و در نتیجه افزایش فروش ایفا می‎کند. به همین دلیل در کنار محتواها، باید قسمتی نیز برای تصاویر در نظر گرفته شود.

  • ارائه مجوز ها و تاییدیه ها

وجود مجوزها و تاییدیه ها بیانگر میزان اعتبار یک کارخانه است. در قسمتی از طراحی سایت کارخانه باید به آنها پرداخته و تمامی مجوزها و تاییدیه های کارخانه برای کاربران نمایش داده شود.

 

نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.