طراحی وب سایت باشگاه مشتریان

طراحی وب سایت باشگاه مشتریان

طراحی سایت باشگاه مشتریان

راه اندازی و طراحی سایت باشگاه مشتریان یکی از روش های نوین بازاریابی اینترنتی محسوب می شود که کانالی برای برقراری ارتباط با مشتریان است. از طریق طراحی وب سایت باشگاه مشتریان می توان مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل و وفادار تبدیل کرد. برای طراحی باشگاه مشتریان چندین فاکتور اهمیت حیاتی دارد که عبارتند از: رنگ بندی و چیدمان مورد نظر کارفرما؛ منوی آبشاری؛ خبرنامه؛ الکترونیکی و بهینه سازی سایت باشگاه مشتریان.

  • نحوه طراحی سایت باشگاه مشتریان

طراحی سایت باشگاه مشتریان روشی مطمئن و آسان جهت برقراری ارتباط با مشتریان و کاربران می باشد. همچنین طراحی وب سایت باشگاه مشتریان موجب افزایش راندمان کاری شرکت ها می شود. در این رابطه توجه به برخی پارامترها برای طراحی وب سایت باشگاه مشتریان نقش مهمی را ایفا می کند که عبارتند از:

  • راه اندازی سیستم امتیاز دهی کاربران در طراحی سایت

در طراحی وب سایت باشگاه مشتریان راه اندازی سیستم امتیاز دهی کاربران در ازای خرید و فعالیت در سایت انجام می شود. این امر موجب جلب اعتماد کاربران شده و از سویی نیز با افزایش تعداد امتیازات مثبت طراحی وب سایت باشگاه مشتریان،  توجه سایر بازدیدکنندگان جلب می شود. کاربران با استفاده از سیستم امتیاز دهی می توانند امتیازات منفی یا مثبت خود را در رابطه با عملکرد سایت اعلام کنند.

طراحی سایت باشگاه مشتریان

  • دریافت گزارشات از میزان فروش

برای اطلاع از میزان فروش محصولات و تعداد مشتریان در طراحی سایت می توان قسمتی را به طور مجزا به این موضوع اختصاص داد. در این صورت گزارشات مربوط به میزان فروش محصولات به طور دقیق در اختیار مدیران شرکت قرار می گیرد. میزان فروش فصلی فرآورده های شرکت یکی از کاربردهای گزارشات میران فروش است. در عین حال می توان از سلیقه کاربران آگاه شد.  

  • افزایش فروش و ایجاد انگیزه مشتریان

از طریق طراحی سایت باشگاه مشتریان می توان در مشتریان انگیزه ایجاد و آنها را برای خرید محصولات ترغیب کرد. این کار می تواند با تولید محتوا انجام شود. قرار دادن محتواهای جذاب در وب سایت و رعایت اصول بازاریابی اینترنت در سایت باشگاه مشتریان می تواند به افزایش میزان فروش محصولات بینجامد.

  • راه اندازی سیستم نظرسنجی

دریافت نظرات مشتریان از طریق وب سایت باشگاه مشتریان از طریق راه اندازی سیستم نظرسنجی انجام می شود. با این کار می توان از نظریات، پیشنهادات، انتقادات و حتی شکایات مشتریان آگاه شد. در برخی موارد نیز می توان سایت را به گونه ای طراحی کرد که بازدیدکننده به طور مستقیم با مدیریت وب سایت ارتباط برقرار کند و پیشنهادات و انتقادات خود را در قسمت گفتگو وارد نماید.

  • برقراری ارتباط با مشتریان

این روزها شاهد افزایش کانالهای ارتباطی متعدد میان کاربران اینترنتی هستیم. در این میان طراحی و راه اندازی کمپین ها در شبکه های اجتماعی بین فروشندگان و مشتریان به افزایش راندمان طراحی سایت باشگاه مشتریان کمک می کند. این کمپین ها می توانند در جهت بارگذاری محتوای سایت و انتشار آنها استفاده شوند.

  • قسمت نمایش تصاویر

در طراحی وب سایت باشگاه مشتریان باید قسمتی از آن به نمایش تصاویر محصولات اختصاص داده شود. همچنین نشان دادن فعالیت نمایندگان فروش، مشتریان وفادار، هواداران بواسطه تصاویر می تواند به عملکرد بهتر سایت باشگاه مشتریان کمک کند.

 

نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.