طراحی سایت اختصاصی-سفارشی

طراحی سایت اختصاصی-سفارشی

کاربرد طراحی سایت اختصاصی-سفارشی

طراحی سایت اختصاصی-سفارشی روشی از طراحی سایت است که تمامی مراحل طراحی سایت بر طبق خواست مشتری انجام می شود . مشتری است که تعیین می کند چه قسمت ها و بخش هایی باید با طراحی سایتش اضافه و یا از آن کم شود و تمامی مراحل زیر نظر مشتری انجام می گیرد . زمان طراحی سایت اختصاصی ممکن است بیش تر باشد ولی در نهایت تخصصی تر و شخصی تر شده و با یک طراحی سایت کاملا سفارشی روبرو خواهیم شد که مورد پسند مشتری می باشد .

به همین دلیل فرد یا افرادی که طراحی سایت اختصاصی-سفارشی را بر عهده می گیرند باید بسیار مسلط به تمامی مراحل طراحی سایت حرفه ای از جمله گرافیک سایت ، امنیت، سئو و بهینه سازی سایت و... باشد چرا که این موارد لازمه داشتن سرعت بالا برای لود و باز شدن صفحات طراحی سایت اختصاصی-سفارشی است. یکی از موارد مهم در طراحی سایت اختصاصی و سفارشی گرافیک سایت است که باید بسیار حرفه ای انجام گیرد. 

معمولا بیشتر مواقع کارفرما پس از گذشت زمانی درخواست توسعه و گسترش طراحی سایت خود را دارد که اگر سایت اختصاصی داشته باشد می تواند با هزینه ای کم تغییراتی در طراحی سایت ایجاد کند .

طراحی سایت اختصاصی

امنیت طراحی سایت اختصاصی-سفارشی

طراحی سایت اختصاصی-سفارشی معمولا با امنیت بسیار بالایی نیز همراه است، همه موارد ضروری در این گونه طراحی سایت ها لحاظ می گردد ، به عنوان مثال صرفا طراحی سایت نمی تواند پاسخگوی نیازهای مشتری باشد. از این گذشته وقتی سایتی معروفیت لازم را پیدا می کند که عده زیادی آن را با جستجو پیدا کنند، بنابراین لازم است که سایت از سئو و بهینه سازی سایت خوبی برخوردار باشد.

طراحی سایت اختصاصی-سفارشی این شانس را به مشتری می دهد که سایت کاملا اختصاصی و سفارشی برای خود داشته باشد هم در طراحی ظاهری و هم در طراحی قالب هر طرحی را طراح می تواند خلاقانه پیاده سازی کند بدون اینکه محدودیتی در طراحی سایت داشته باشد.

طراحی سایت

در برخی از سفارش های مربوط به طراحی سایت اختصاصی (طراحی سایت اختصاصی-سفارشی) کارفرما درخواست تولید محتوا را نیز بعد از طراحی سایت دارد که شرکت طراحی سایت متعهد می شود بعد از طراحی و راه اندازی سایت محتوای مناسب را نیز برای طراحی وب سایت تهیه کند البته با این تفاوت که متن تولیدی نیز باید در هیچ سایتی نباشد و کاملا نوآورانه و تولیدی باشد.

طراحی سایت اختصاصی (طراحی سایت سفارشی) باید از فیلترها و مراحل اساسی بگذرد تا بتواند بر روی سایت به درستی ظاهر شود. بنابراین سپردن کار طراحی سایت به یک گروه ماهر و متخصص اولین قدم در داشتن سایت محسوب می شود. بسیار مهم است که یک طراحی سایت با دیزاین و ظاهر قابل قبول و پنل مدیریتی قوی و مطابق با نیاز کاربران به مشتری ارائه شود؛ شرکت های طراحی سایتی می توانند این کار را به درستی و سهولت انجام دهند که قبلا چنین طراحی هایی داشته اند و توانسته اند نمونه های موفقی ارائه دهند همانند شرکت طراحی سایت لومیکس .

 

گرافیک سایت اختصاصی

یک طراحی سایت ضعیف می تواند به شما خسارت های غیر قابل جبران و زیادی را بزند ، بگذارید به مسئله با یک دید دیگر نگاه بیندازیم چون وب سایت تان درست همانند  شناسنامه ی شما در دنیای مجازی می باشد و معرف شماست . هرچه چهره بهتری را از خود در اینترنت نشان دهید، اعتماد مشتری نیز به شما بیش تر خواهد شد و شما را به صورت جدی تر دنبال می کند .

طراحی سایت اختصاصی و سفارشی نیز روند خاص خود را دارد و با یکسری از برنامه ریزی ها همراه است و در کل یک وب سایت حرفه ای را به شما ارائه می دهد که می توانید با ان در دنیای اینترنت شناخته شوید. هر کدام از متن ها ، فایل های تصویری و صوتی و غیره را که در سایت می گذارید برایتان مسئولیت به همراه دارد .

پروسه ی کلی طراحی سایت شامل مفهوم سازی، تحقیق و انجام درست تبلیغات، مدیریت فایل ها و غیره می باشد که در نهایت به صورت صفحات وب سایت تداعی میشوند.

در طراحی سایت سفارشی عده ای متفق القول هستند که استفاده از سایت مزایا و برتری های خاص خود را دارد و باید بهترین نوع طراحی سایت اختصاصی انتخاب شود ، به عنوان مثال باید مدت زمان بیشتری در طراحی سایت اختصاصی صرف شود تا یک سایت بتواند بر روی وب به نمایش درآید ولی استفاده از نرم افزار سایت ساز بیش از دو هفته به طول نمی انجامد همین صرفه جویی در زمان محرک ارزنده ای برای این است که زودتر کارفرما به اهدافش برسد. ولی باید گفت تمامی مراحل طراحی سایت اختصاصی بهتر است که با دقت انجام گیرد و در این میان کاستی برای مشتری نگذارد . بنابراین نباید صرفا موضوع زمان را در نظر گرفت.

پشتیبانی در طراحی سایت اختصاصی-سفارشی ممکن است یک بار و متناسب با نیاز کارفرما انجام شود و چنانچه تیم پشتیبانی قبول نکند در زمان دیگری نسبت به رفع مشکل آن اقدام کند به دلیل اینکه طراحی سایت را آن تیم انجام داده و تمامی مراحل آن کاملا اختصاصی است.

       
نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.