طراحی سایت مسکن و مشاور املاک

طراحی سایت مسکن و مشاور املاک

طراحی سایت مسکن

با توجه به وسعت فضای شهری و عدم دسترسی مشتریان به شرکت های املاک برای خرید، رهن و یا اجاره ساختمان، این شرکت ها به فضای سایبری راه پیدا کرده اند. استفاده از اینترنت برای جستجو ها بسیار راحت تر از گشتن حضوری است . بدون اتلاف وقت می توان در اینترنت گشت و طراحی سایت مسکن را یافت و در انجا یک صفحه شخصی درست کرد و درخواست های خود را برای املاک فرستاد و با بنگاه و املاک در تماس بود . 

با طراحی وب سایت املاک و فعالیت در اینترنت، علاوه بر اینکه فروشندگان و صاحبان ملک ها می توانند زمین، خانه در مغازه خود را اختیار کاربران اینترنتی قرار دهند، مشتریان نیز می توانند با مشاهده پیشنهادات از سوی مدیریت طراحی سایت مسکن، ملک متناسب با شرایط مالی و جغرافیایی خود را انتخاب کنند. سایت املاک می تواند خیلی بهتر از یافتن حضوری خانه و مغازه و غیره عمل کند و مشتری را سریع تر یه خواسته های مورد نظرش برساند . 

در این صورت مشتریان و فروشندگان می توانند به راحتی و از طریق طراحی سایت مشاورین املاک با یکدیگر در ارتباط باشند و در کمترین زمان ممکن و بصورت آنلاین به هدف خود دست پیدا کنند.

طراحی سایت مسکن باید طوری طراحی و ساخته گردد که مدیر سایت به اشخاص اجازه دهد تا یک صفحه شخصی داشته باشند و هم چنین مجاز به افزودن ملک در وب سایت باشند ، انها باید بتوانند مشخصات ملک برای فروش یا اجاره را در طراحی سایت اضافه کنند و در نهایت این اگهی ها به تائید نهایی مدیر سایت املاک نیاز دارد و پس از تایید نیز در اختیار عموم قرار گرفته و قابل مشاهده است.

طراحی سایت

  • طراحی سایت املاک

با توجه به اهمیتی که طراحی سایت مسکن دارد و در آن دو دسته از کاربران فعالیت دارند، طراحی و راه اندازی آن به تخصص ویژه ای نیاز دارد.

در این صورت باید در زمان طراحی این نوع سایتها، به مواردی همچون بخش معرفی خدمات بنگاه معاملات ملکی، معرفی پروژه های پیش فروش، امکان تعیین مدت اعتبار برای هر فایل املاک، امکان طبقه بندی پایگاه های داده، امکان عضویت کاربران، امکان دریافت فایل املاک از طریق طراحی سایت توسط کاربران و ... توجه شود. 

  • ماژول های طراحی سایت مسکن و مشاورین املاک

طراحی سایت مسکن و املاک دارای قسمت های مختلفی است که عبارتند از:

  • ثبت ملک و مشخصات کامل در طراحی سایت مسکن

زمانی که کاربران در طراحی وب سایت مشاور املاک ثبت نام می کنند، باید بتوانند به راحتی ملک خود را در سایت ثبت و مشخصات کامل آن را نیز منتشر کنند. برای اطمینان از کارکرد صحیح این قسمت باید هر روز گزارش کامل از ملک های ثبت شده در فایل اکسل ارائه شود.

  • ثبت نقشه و محل ملک بر روی گوگل در طراحی سایت مسکن

خریداران و مشتریان باید بتوانند ملک مورد نظر خود را بر روی نقشه به طور دقیق مشاهده کنند. به همین منظور کاربران و کسانی که قصد اجاره دادن، رهن و یا فروش ملک خود را دارند، باید آدرس دقیق آن در اختیار مدیریت طراحی سایت قرار دهند. زمان طراحی باید به این قابلیت سایت توجه شود.

  • ثبت آگهی در سایت

آگهی هایی که از سوی فروشندگان املاک به قسمت مدیریت طراحی سایت املاک وارد می شود، باید در معرض دید کاربران و بازدید کنندگان طراحی سایت قرار بگیرد. امکان ثبت ویژگی و مشخصات ملک، برخی از آگهی ها نیز از دیگر امکانات طراحی سایت مشاور املاکی است.

  • بخش مقالات و اخبار سایت

بخشی از سایت باید به سئو و بهینه سازی سایت توجه داشته باشد. با توجه به اینکه محتوا نقش مهمی را در بالا بردن رتبه سایت ایفا می کند، اختصاص قسمتی از سایت به مقالات و اخبار می تواند در بهینه سازی موثر واقع شود.

 

سایت املاک

 بخش تعریف شاخه بندی های اصلی

شاخه بندی در طراحی سایت املاکی به این معناست که مدیریت باید بتوانند املاک را از نظر زمین، کلنگی، مغازه، تجاری، اداری، آپارتمان، مسکونی و ... بخش بندی کرده و در اختیار کاربران قرار دهد.

این قابلیت در زمان طراحی سایت انجام می شود. علاوه بر این، اضافه کردن فایل املاک با جزئیات کامل (شماره مرجع، عنوان، مشاور ملک، نوع ملک، متراژ بنا، و ... در طراحی سایت املاک) نیز از مواردی است که باید در هنگام طراحی سایت انجام شود.

  • سایر امکانات سایت املاک

از دیگر امکانات عمومی که میان همه وب سایت ها مشترک و باید در طراحی سایت املاک نیز مد نظر قرار بگیرند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی قالب کاملاً واکنشگرا و ریسپانسیو کردن سایت
  • مدیریت سئو سایت برای حضور در موتورهای جستجو
  • امکانات نظرسنجی از کاربران
  • مدیریت داینامیک قالب ایمیل ها و پیامک ها
       
نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.