طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت صنایع و کارخانجات

مراکز صنعتی برای معرفی فرآورده ها و خدمات خود در اینترنت نیازمند طراحی وب سایت هستند. به طوری که تعداد طراحی سایت صنعتی بالا رفته است. اما در نهایت همه سایت ها در یک طیف و رتبه قرار نمی گیرند. زیرا برخی از سایت ها در زمان طراحی سایت به پارامترهایی توجه دارند که موجب افزایش تعداد بازدیدکننده و در نتیجه بالا رفتن راندمان شرکت آنها می‎شود.

کارخانه ها و مراکز صنعتی یکی از بهترین راه های تبلیغات را طراحی سایت صنعتی می دانند و تمایل دارند برای معرفی محصولات و یا انواع خدمات شان و هم چنین در جهت فروش محصولات شان از اینترنت استفاده مفید کنند و به این ترتیب ان ها نیازمند طراحی سایت صنعتی هستند .

رقابت در اینترنت بسیار بالا است و هر شرکتی باید سعی کند تا از طراحی سایت درست استفاده کند و محصولات خود را به بهترین شکل در صنعت معرفی کنند . به هر حال اگر طراحی سایت با یک برنامه ریزی درست انجام گیرد کمک شایانی به دارنده وب سایت می کند .

  • نحوه طراحی سایت صنعتی

از آنجا که طراحی سایت های صنعتی از نظر گرافیک و نحوه مدیریت کردن با سایر سایت ها تفاوت اساسی دارد و براساس نیاز کارفرما طراحی می‎شوند، بنابراین ویژگی های خاصی را نیز می‎طلبند. برای طراحی سایت صنعتی باید به فاکتورهای زیر توجه داشت:

  • طراحی سایت صنعتی براساس نیاز کارفرما

اولین مولفه در تعیین نحوه طراحی سایت، گرافیک و شکل ظاهری آن براساس نیاز مدیر و کارفرما انجام می‎شود. در این صورت کارفرما تعیین کننده گرافیک، رنگ، ساختار و ظاهر سایت است. این امر می‎تواند با مشورت شرکت طراحی سایت انجام شود. با این کار مشاور می‎تواند کارفرما را در انتخاب رنگ و شکل ظاهری سایت متناسب با اهداف شرکت صنعتی یاری دهد.

  • سادگی و قابل استفاده بودن وب سایت صنعتی

وب سایت صنعتی باید به گونه ای طراحی شود که مدیریت آن به راحتی  صورت بگیرد. به طوری پنل مدیریتی آن بدون مشکل و کاربردی انجام شود زیرا اطلاعات وب سایت باید دائما بروز رسانی شوند.

  • قرار دادن امکانات عمومی در طراحی سایت صنایع و کارخانجات

در زمان طراحی سایت صنعتی (طراحی سایت صنایع و کارخانجات) باید امکانات عمومی از قبیل انتخاب محصول براساس رنگ، کیفیت و یا قیمت برای کاربران فراهم شود. همچنین ذخیره کردن برخی از محصولات انتخاب شده در قسمتی از سایت نیز از مواردی که در زمان طراحی سایت صنعتی باید به آنها توجه شود.

  • ثبت و نمایش محصولات

محصولات شرکت های صنعتی باید به طور مداوم در معرض دید کاربران قرار بگیرد. به همین دلیل وب سایت باید قابلیت ثبت محصولات را به صورت مداوم داشته باشد.

طراحی سایت

  • گروه بندی محصولات

دسته بندی محصولات شرکت، مطالعه آنها را برای کاربران راحت تر می‎کند. به همین دلیل باید محصولات براساس معیارهایی از قبیل قیمت، کیفیت، جنس، کاربرد و ... گروه بندی شوند.

  • گالری تصاویر محصولات

تصاویر نقش مهمی را در معرفی محصولات ایفا می‎کنند. از اینرو باید قسمتی از طراحی سایت صنایع و کارخانجات برای نمایش تصاویر محصولات اختصاص داده شود.

  • درباره ما و تماس با ما

مدیران شرکت صنعتی باید برای بازدیدکننده معرفی شود. به طوری که کاربران بدانند شرکت توسط چه کسانی اداره می‎شود. این امر می‎تواند به جلب اعتماد بازدیدکننده نیز بینجامد. از سوی کاربران باید بتوانند با بخش مدیریت ارتباط برقرار کنند. برای اجرا شدن این دو هدف در نظر گرفتن دو بخش «درباره ما» و «تماس با ما» ضرورت دارد.

  • نظر سنجی

درخواست پیشنهاد و نظرخواهی از کاربران یکی دیگر از قسمت های یک سایت صنعتی است که در زمان طراحی سایت باید به آن توجه شود.

افزایش رتبه سایت در مورتوهای جستجو و در نتیجه بالا رفتن تعداد بازدیدکننده تنها با قراردادن بخش سئو و بهینه سازی وب سایت انجام می شود. به همین دلیل باید قسمتی با عنوان سئو برای قرار دادن کلمات کلیدی، توضیحات متا، عنوان سایت و ... در نظر گرفته شود.

  • فرم استخدام

بکارگیری نیرو برای شرکت می تواند از طریق وب سایت انجام شود. در این صورت باید در قسمتی از سایت صنعتی، فرم استخدام قرار بگیرد. تا کارجویان بتوانند مشخصات فردی خود را به همراه رزومه وارد کنند.

       
نام شما (*) :
ایمیل شما :
تلفن شما (*) :
کد امنیتی (*) :
پیام شما (*) :

برای این مطلب نظری ثبت نشده، شما اولین نظر را ارسال نمایید.